stycznia 12, 2013

Essie #686 Cute as a button







Dziś przychodzę do Was ze swatchami lakieru Essie, który udało mi się wylicytować na allegro dużo taniej niż normalnie możemy je kupić. Osobiście raczej wolałabym odcienie nude, ale ten również mnie zaciekawił.

Moja opinia na temat lakierów Essie nie uległa zmianie. Ten nie różni się niczym od Topless & barefoot. Również ma cienki pędzelek, który smuży, ale po wyschnięciu tego nie widać.

Schnie bardzo szybko i trwałość jest świetna. Do tego wygląda jak tafla wody.

Lakiery Essie zdecydowanie należą do moich ulubieńców :)

pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. Piękny. Również robiłam jego recenzję, porównanie z Golden Rose także :) Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ma piękne, żelkowe wykonczenie :) cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Dodaję do listy chciejstw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma śliczny kolorek :)) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek mam podobny tylko z innej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku ! Będzie cudny na lato !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię takich ostrych róży, ale za samym essie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor, uwielbiam Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealny cukierkowy róż. śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor ale raczej nie na moich paznokciach ;)
    PS blog świetny wiele ciekawych rzeczy , obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. podręcznikowy cukierkowy róż ;) oh jaką ja mam słabość do róży na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paznokcie i rewelacyjny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ladny i odwazny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger