stycznia 02, 2013

Święta i po świętach, kilka nowości + Wyniki rozdania z wholesale-orders.com :)







I po świętach, no tak jutro już na , trzeba wrócić do codzienności... Na zdjęciu powyżej widzicie choinkę w moim domku, a poniżej mnie i mojego narzeczonego (jego debiut na blogu ;D ). Zdjęcie przed wigilią :) spędziliśmy ją w rodzinnym gronie i jak zwykle było wesoło, pyszny babci bigos i uszka mmm pycha :)

Jeszcze przed wyjazdem z Gdyni zamówiliśmy małego(10'') netbooka do zadań specjalnych, głównie na zajęcia. Jest idealny :) Pytałam Was na FB i jedna dziewczyna doradziła troszkę i zdecydowałam się jak widać na MSI :)

Porównanie laptopa do nowego netbooka :)
 Jakiś czas temu na blogu Aliny wygrałam książkę Bloger, mam nadzieję, że to będzie ciekawa lektura :)

Szukałam fluidu idealnego, miałam zamiar kupić Estee Lauder, ale długo się zastanawiałam i poprosiłam Panią o próbkę, bo nie byłam pewna koloru i z żalem wręcz, ale mi dała. W domu nałożyłam i powiem Wam, że rewelacji nie było. Już mój podkład z bourjois był lepszy... Ale natknęłam się na promocję 20% na produkty pharmaceris w Superpharm, więc kupiłam podkład kryjący, wyszło koło 30zł, więc nawet nie żałowałabym gdyby okazał się zły. Ale póki co podoba mi się :)

Również bardzo miałam cheć na krem z fitomed, tylko ciężko z dostępnością. Ale zamówiłam go na doz.pl i dziś odebrałam w aptece. Zamówienie musiało być o wartości min. 20zł, więc dorzuciłam jeszcze tonik. Ciekawe jak się sprawdzą :)


Chyba jak każda mam również jakieś postanowienia noworoczne, które pomału zaczynam realizować:
* zapisać się na fitnes i zrzucić nadwyżkę kg ;)
* dieta (nie wiem jeszcze co i jak, ale póki co ograniczam się ),  regularne jedzenie i zero śmieciowego jedzenia.
* zużywać kosmetyki na bieżąco,
* być mniej zazdrosna... 

Lista postanowień nie jest długa, ponieważ skupiłam się na tym co mnie najbardziej męczy...


A teraz wyniki rozdania, zgłosiło się niestety bardzo mało osób... Maile osób, które wygrały:


1 miejsce:
starlightparade85...
2 miejsce:
paula.myszka..
son_gabiq...
agoooooosia...
mewhitetheme...
3 miejsce:
madzia3991...
kita1986...
czmadzia7...
akuczun1...


 Gratuluję wygranym :) wholesale-orders odezwą się do Was z Waszymi kuponami :)

pozdrawiam,

32 komentarze:

  1. gratuluję zwyciężczyniom. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie produkty fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również dlatego skusiłam się, do tego ten krem ma taki cudowny skład i ten zapach, że aż chce się używać :)

      Usuń
  3. dobry wybór Pharmaceris, myślę, że się nie zawiedziesz:)
    ale malutki ten netbook

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zabieram się za lekture tej książki

    OdpowiedzUsuń
  5. też miałam sporą odlewkę podkładu Estee Lauder DW i również mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się zdziwiłam, że jest taki zwykły jak na tą cenę i te opinie :)

      Usuń
  6. gratulacje, cudna choinka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. książka Kominka jest teraz bardzo znana wśród blogerów...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie krem Fitomed:) Powodzenia w realizacji postanowień;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladnie razem wygladacie i sliczna choinka.

    OdpowiedzUsuń
  10. a super sprzęcik co do podkladu miałam i u mnie sie spoko spiwywał

    OdpowiedzUsuń
  11. Netbook na zajęcia - świetny wybór! Już prawie 2 lata mam moją Toshibę i uwielbiam ten komputerek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. witam w nowym roku i życzę wszystkiego dobrego :)
    zaciekawiłaś mnie tą książką, muszę się jej bliżej przyjrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy jest możliwość wymienienia 2 miejsca na 4, skoro nikt nie został na 4 miejsce wybrany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dalszym ciągu jestem za wymianą 2 miejsca na 4 (jeśli oczywiście wysyłka wynosi 2$, tak jak podawałaś mi wcześniej), tym bardziej, że wciąż wholesale-orders nie odezwało się z potwierdzeniem wygranej ...

      Usuń
  14. Oh kurcze fajnie :) wreszcie udaje mi się coś wygrywać .
    Kiedy tak około przyjdzie e-mail :)?
    Gratuluje reszcie . :))
    Ja też nadal szukam podkładu idealnego jak mają gwiazdy w sensie że nic nie widać ahh :) marzy mi się taki .

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygrałam :D
    Dziękuję bardzo. Rok nie zaczął mi się zbyt dobrze i na dodatek mam paskudną grypę. Poprawiłaś mi humor i to bardzo. Jeszcze raz dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uu zajęłam 2 miejsce, super! dziękuję :) a takim razie czekam na email od wholesale :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog , zapraszam do obserwowania i komentowania u mnie Agatuszkaa.blogspot.com , pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. JealousJelly, kupywałaś już coś w ogóle na stronie wholesale-orders?

    OdpowiedzUsuń
  19. W odpowiedzi na Twoje pytanie, paczuszka z wygraną doszła.
    Bardzo dziękuję :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się "szata" Twojego bloga :) Pozdrawiam noworocznie i zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam próbę tago podkładu i bardzo dobrze krył jak dla mnie:) przymierzałam się do jego kupna ale w koncu jakoś nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś mi z tą chińską stroną śmierdziało i miałam rację, chcieli sobie tylko fanów nabić.
    5% zniżki mnie nie zadowala, bo musiałabym zapłacić za wybraną torbę około 70zł z wysyłką nie mając 100% pewności że mi ją wyślą i jakiej jakości by była.

    Ty Tutaj nic nie zawiniłaś, szkoda tylko, że ta strona zrobiła z ludzi idiotów :/

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje wygranych :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger