stycznia 20, 2013

Nowe nabytki i zagadka dla Was :)






Przepraszam Was, że jest mnie tak mało, ale sesja is comming i teraz mam sporo nauki i muszę pozaliczać ćwiczenia i nawet jak mam chwilę, to nie mam porobionych zdjęć, ale wiadomo po sesji się ureguluje :)

Kilka dni temu zakupiłam u BogusiaM inglot duraline oraz róż sleek kolorze scandalous. Najbardziej mnie interesuje ten duraline, na razie używałam go pod cienie, ale jeszcze nie przetestowałam go dokładnie.


Dziś zaszłam do inglota przy okazji po beżowy cień, ponieważ w mojej kolekcji brakuje mi właśnie takiego. Skusiłam się na trójkę cieni za 15zł.

Tak prezentuje się moja dotychczasowa paleta freedom system, troszkę żałuję, że brałam do niej okrągłych cieni, myślałam że będą pasować idealnie. Ale nie martwię się, kupię do nich jeszcze odpowiednią paletkę :) W niej również trzymam bronzer z Honolulu, wyjęłam go z opakowania, ale jednak tak jak teraz nie jest do końca mi wygodnie..


I teraz mini-zagadka dla Was :) Szykuję post o mojej kolekcji lakierowej, na zdjęciu oczywiście nie widać wszystkich :)




A co do wygrania? :) FUN z Lush, który można użyć jako mydło, szampon lub kula do kąpieli :) do tego będzie jeszcze mała niespodzianka  :)
Mam nadzieję, że jest o co walczyć :)


Zagadka trwa do środy 23 stycznia :) Wygrywa osoba, która zgadnie, bądź osoba która będzie najbliżej poprawnej odpowiedzi. Sama nie wiem jeszcze ile lakierów posiadam, ale to się okaże :)

pozdrawiam,

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mi również, długo mi zajęło przeglądanie w necie swatchy i zdecydowanie się na coś co potrzebuję :)

      Usuń
    2. to widzę że masz podobny do mnie sposób na zakupy:) też lubię najpierw poczytać, obejrzeć i dopiero się zdecydować.
      Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie na konkurs.
      A te cienie muszę u mnie poszukać, choć chyba tylko jeden sklep prowadzi/prowadził Inglota

      Usuń
    3. Wolę poczytać niż kupić coś co się okaże bublem, nie powiem czasami zdarza mi się nie przemyślany zakup i często kończy się to rozczarowaniem

      Usuń
  2. Podoba mi się ten różowy cień z Inglota, jaki to numerek jeśli można? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że dotarły:) też by mi się przydała nowa paleta na cienie:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wymęczyłaś już tego Honolulka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no, no ;) widzę same praktyczne cienie! a ta trójka w pierwszej chwili wygląda jak puder w 3 odcieniach :D jak ślicznie wygląda Twój paznokieć na tym zdjęciu co trzymasz FUN, super kształt!
    a co sesji to chyba większość teraz walczy, jak sobie pomyślę o jutrzejszym dniu z trzema! zaliczeniami, w czym najgorsze ustne, to mi gorzej, zatem łączę się w bólu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) odżywka eveline uratowała mi paznokcie dzięki czemu mogę w końcu mieć wymarzony kształt, ale mają wadę, że jak kanty są za ostre to TŻ tylko narzeka, bo go drapią... ;)
      co do sesji, to 3zaliczenia jednego dnia to jakaś totalna porażka, a ja myślałam, że jak mam 2 jednego dnia, to gorzej być nie może :D
      powodzenia na sesji! :)

      Usuń
    2. a tak wiem o czym mówisz, bo ja się sama tak swoimi drapię jak urosną :P no i wyobraź sobie że jedno z prawa żywnościowego i to ustnie! a co najśmieszniejsze sesja dopiero za tydzień i czekam na nią z utęsknieniem, bo wtedy raptem 3 egzaminy w 2 tygodnie!:P

      Usuń
  6. jeżeli chodzi o Duraline to jest bardzo dobry do cieni sypki, one na nim bardzo długo się trzymają- ja polecam go!

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż daje po oczach!Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne kolory palety :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam cienie inglota mam taki potrójny tylko w kolorze turkusu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne cienie, bardzo uniwersalne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta trójeczka z Inglota -rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger