stycznia 28, 2013

Mój zbiór lakierów






kilka dni temu organizowałam małą zagadkę, w sprawie moich lakierów, dziś mam dla Was post dotyczący moich zbiorów. Kilka z Was mówiło "eee myślałam, że masz więcej", ale na więcej by mi rąk nie starczyło, a w sumie to już nie starcza :D
Kiedyś miałam o wiele więcej, teraz zastanawiam się dwa razy zanim kupię jakiś kolor :) Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość :)

Na pierwszy rzut idą odżywki oraz top coaty:
  • Eveline 8w1 wybawca dla moich kruchych paznokci,
  • Essence pro white hardener - wybiela i utwardza, ale dopiero jestem w trakcie testowania, ale ostrzegam, aby nie używać na lakier, bo zmienia kolor lakieru :)
  • Essence quick dry - mój ulubiony top coat, przyspiesza wysychanie i świetnie wygląda na lakierze,
  • Essence express dry drops - świetny wysuszacz do lakieru, ale jak nie mam czasu to go nie używam, bo tłusty jest ;)
  • Lovely utwardzacz - mam, ale już nie używam, nie jest najgorszy, ale długo trzeba czekać aż wyschnie,
  • Essence oliwka do skórek- oliwka jak oliwka ;)
Kolejne są moje ulubione kolory, czyli odcienie nude.
  • Essie a creved interest (najlepszy!) recenzja
  • Essie topless barefoot - recenzja
  • CatriceMy Cafe Au Lait At Notre-Dame recenzja 
  • Eveline colour instant 496 recenzja
  • Golden Rose paris 08
Kolejną grupą moich ulubionych kolorów są brązy i beże
  • Essence colour & go 124 wanna say hello
  • Colour Alike #460 Fabryka czekolady
  • Kobo colour trends recenzja
  • Q by Colour Alike recenzja
  • Golden Rose sweet secret 68
  • Essie cute as button recenzja
  • Catrice Meet Me At Coral Island recenzja
  • Virtual Fahionmania 154 Pret-a-porter użyty tu
  • Primark beauty (brak numerka)
  • Bell Air flow (brak numerka) kupiony w Biedro ;)
  • Safari trendy colour (brak numerka)
  • OPI - Manicurist of seville E49 cudny kolor, krycie i trwałość (swatche niedługo)
  • Virtual nie używany jeszcze
  • Rimmel Lycra Pro 391 celebrity bash recenzja
  • Eveline colour instant  496  recenzja
  • MIYO mini drops (brak numerka)
  • MIYO mini drops 49 Illegal recenzja
  • Simple beauty pastel 408 recenzja
  • Simple Beauty 600
  • Kobo Colour trends 25 Amsterdam  recenzja
  • Bell air flow (brak numerka)
  • Colour Alike 204 kocimiętka recenzja
  • Primark beauty (brak numerka) recenzja

  • Virtual Street Fashion All in black recenzja
  • Eveline colour instant 605
  • Miss selene 211
  • Golden Rose JollyJewels 103
  • Golden Rose JollyJewels 106
  • Odżywka JOKO bomba witaminowa
  • Essence baza pod lakier ochronna
I to tyle, na zdjęciach brakuje 3 lakierów, które wystawiłam na wymiankę :) Do tego dołożyłam 4 lakiery, których nie używam, zajrzyjcie :)

Kolekcja nie mała, ale i tak jak mam malować, to nie mam czym :D

pozdrawiam,

25 komentarzy:

  1. ileee tego :D u mnie podobnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły zbiór :). Ja dziś pokażę swoje, ale u mnie mizernie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne kolory :) ładna kolekcja, ale to prawda jak przychodzi do malowania to nie ma czym :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna, mała kolekcyjka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo kolekcja, mam podobnie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne kolory...a nudziaki prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbiór niczego sobie :) Jakiś czas temu robiłam podobny rekonesans, byłam w szoku :) Od tamtego czasu doszły nowe buteleczki, ech :) I to na pewno nie koniec! Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kolekcja, właśnie przekonałaś mnie do zakupy top coatu z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nudziaki o odcienie brązu mi się szalenie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po tym jak trafnie oceniłam ich ilość, stwierdzam, że ta kolekcja prawie 45. lakierów bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak mam, dosłownie identycznie niby lakierów sporo a jak mam pomalować paznokcie to żaden z nich nie jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy zbiór :DDD
    nie jakiś mega duży, ale też nie mały :D

    przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aach jak ja uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokaźna kolekcja. : ) Zabrałabym ci parę lakierów.. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. myślałam, że więcej, bo sama mam jakieś 60-70... stąd Tobie dałam te 89, a tu klops :P

    OdpowiedzUsuń
  16. odzwyki z eveline najlepsze :)
    ladne masz kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger