stycznia 30, 2013

Mały zakup, rzeczy z wymianki :)






Od kilku dni przeglądałam swatche lakierów Essie w internecie, by móc kupić lakier, który mi się spodoba na pazurkach a nie w butelce :) A przeglądałam, bo do dziś w Hebe z ich kartą oczywiście były przecenione na 25,99zł. I tak przed zajęciami fitness skoczyłam do Hebe i kupiłam wypatrzony kolor mezmerised :) Takiego jeszcze nie mam w swojej kolekcji :) nie mogę się doczekać, aż go użyję.
Swoją drogą w Superpharm jest promocja na Essie 3 w cenie 2, ale płacić 70zł za 3 lakiery na raz to mi się nie uśmiecha ;)

Przy okazji pokażę Wam rzeczy z wymianki z Eweliną :)
Puder z Manhattan w kolorze Natural, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi u mnie :)

Do tego paletka Lenka Cosmetics, tylko nie ma magnesu :( Ale będę musiała kupić na allegro arkusz magnesu i przykleić.

Również wymieniłam się na paletkę korektorów/podkładów z Lenka cosmetics. Przedtem nie znałam tej firmy, ale mam nadzieję, że zaskoczy mnie pozytywnie ;)

Jeszcze czekam tylko na wodę termalną z wymiany i to będzie tyle :)

Może coś was zainteresuje u mnie w zakładce wymiana, to zapraszam :)

pozdrawiam,

25 komentarzy:

  1. czekam jak pokażesz lakier n pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier bardzo ładny (mam słabość do niebieskości) ;)
    A wymianka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Ja również mam ogromną słabość do niebieskości :)

      Usuń
  3. Śliczny jest ten mesmerized! Ja zastanawiam się nad tą promocją w SP :) Fajne łupy z wymianki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem miłośniczką niebieskości niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale intensywny niebieski! :)

    Musiałaś podsumować koszt lakierów w SP :P? Ja sobie powtarzam od paru godzin "23 coś tam złotych to nie tak źle jak na essie, kupię sobie!" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah lakiery w SP jakby były 23cośtam za sztukę to rwałabym, ale tak jednorazowo aż tyle to hmm... ;)

      Usuń
  6. Czekam na recenzję lakieru! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym chciałam chociaz jeden essie , nigdy nie probowałam to kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ja jestem zainteresowana wymiana na etude house (tylko powiedz mi do kiedy ma waznosc) i lakier jolly jewels :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pasuje, zobacz u mnie w wymiance, czy byłabyś czymś zainteresowana. Jak by co, mam jeszcze kokosowy krem do rąk BingoSpa nie ujęty w zakładce, którego zużycie jest mniejsze niż 5%.

      Usuń
  9. piękny kolor :) ciekawe jak się będzie prezentować na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio jakiś filmik o tym pudrze oglądałam, opinia była pozytywna, niech Ci służy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny Essiak! bardzo lubię takie niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. już od jakiegoś czasu chodzą za mną lakiery Essie...kiedyś będę musiała się w niego zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne łupy. Nie mogę się doczekać swatchy lakieru. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. weszłam na blog przypadkiem i od razu bardzo mi się spodobał :)
    od dziś będę go odwiedzać częściej, bo obserwuję:)
    kolor lakieru... świetny:) ale cena! czy one muszą być tak drogie ? :/

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja również będę trzymać kciuki, abyś była zadowolona z użytkowania! Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger