stycznia 11, 2013

Pierwszy MAC w mojej kosmetyczce / troszkę prywaty










Od jakiegoś czasu czaję się na kosmetyki MAC'a. Jakoś nie ciągnie mnie do cieni, bo są strasznie drogie, (tzn wiadomo chciałabym mieć, może kiedyś sobie jakiś wypatrzę i kupię :) ale pomyślałam, że na eyeliner sobie pozwolę, bo to kosmetyk, którego używam do każdego makijażu dziennego i bez niego prawdę mówiąc nie wychodzę.
Nie mam dostępu do sklepu stacjonarnego MAC, a przez internet też nie ma możliwości zamówienia u nich kosmetyków. Na allegro jakoś nie jest pewne kupowanie takich kosmetyków. Poprosiłam więc moją koleżankę ze studiów, z którą studiowałam w Białymstoku (ona teraz studiuje w Warszawie), żeby kupiła mi eyeliner i wysłała. Skoczyła i wysłała mi, z czego jestem niezmiernie zadowolona :)
Gdy otworzyłam opakowanie troszkę się zdziwiłam, że jest taki mały. Na zdjęciu poniżej porównanie wielkości słoiczka Essence i MAC. 
Nie mogę się doczekać aż zacznę go używać :)

Od stycznia zaczęłam realizować moje postanowienia i zapisałam się na fitness w Gdyni. Buty zakupiłam już wcześniej, potrzebowałam jedynie torby, która doszła do mnie tuż po nowym roku. Kupiłam torbę w rozmiarze S, bo po co większa na buty, ubrania i wodę.
źródło
Przy okazji nie polecam Wam tych butów na fitness - puma jet cat Wns. Są naprawdę ładne, ale co z tego jak są strasznie niewygodne... Może są za płaskie? Sama nie wiem w czym tkwi problem, chyba są za śliskie w środku i za krótkie, że mam wrażenie, że zaraz mi spadną... Niestety muszę chyba dopracować jeszcze noszenie ich :)

źródło

Pierwsze zajęcia były masakryczne, zakwasy trzymały mnie chyba ze 3 dni :) Ale kolejne zajęcia są coraz bardziej przyjemne. Do tego dieta... Nie mam wagi, żeby się ważyć i wolę chyba nie mieć, za to mam miarę krawiecką i się mierzę :)

A jak Wasze postanowienia noworoczne?

pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja w tamtym roku jakoś nic konkretnego nie postanawiałam, a w tym roku muszę powalczyć z nadwagą

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) przyda się, bo na 4 miesiące mam umowę ;D

      Usuń
  3. ja właśnie rozglądam się za niewielką torbą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta powiem szczerze jest jakby troszeczkę za duża jak na moje potrzeby, a mniejszej nie było :)

      Usuń
  4. No zycze wytrwałości w fitnessie :D bo jak się trafi na ostrego prowadzącego to koniec hehe pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tam gdzie ja chodzę są różni prowadzący :)

      Usuń
  5. Ja także zaczęłam ćwiczyć, na razie w domowym zaciszu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie muszę sobie kupić żelowy eyeliner na studniówkę ;-) miałam kiedyś z essence, a teraz chcę spróbowac z innej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z żelowych używałam tylko essence, a to już moje 2 opakowanie. Teraz myślałam między Bobbi brown a MAC i jak widać wiadomo co wybrałam :D

      Usuń
  7. Z moimi postanowieniami jest kiepsko bo choruje od sylwestra.
    Ale chyba od jutra zacznę znowu skakać na skakance. Może od tego mi kaszel przejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak ten liner się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie brak postanowień :D dodaj notkę z linerem na twoich oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że dodam jak tylko go troszkę przetestuję :)

      Usuń
  10. Nie robię postanowień :)
    Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie ten MAC - sama poszukuję nowego czarnego linera i nie wiem na co się zdecydować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo eyelinerów na rynku, sama nie mogłam się zdecydować :) najlepiej poczytać na wizażu :)

      Usuń
  11. Tylko, ze MAC testuje na zwierzetach...

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zamóiłam na necie liner MACA w płynie i masakraaaa co mi sie stało....http://gosia-makeup.blogspot.com/2012/04/uwazajcie-na-chinskie-i-tanie-kosmetyki.html
    juz bedzie rok od tej przypadłosci ale sama sobie współczuje i jak widze te zdjecia to łzy mi same leca z oczu ile sie nacierpiałam ...musiałam usunąc zdjęcie linera ponieważ sprzedawca z allegro mnie nekał.....masakra jednym słowem nie zamawiaj kosmetyków przez allegro....

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że pomimo mniejszej pojemności nieprędko dobije dna;) Mi bardzo trudno idzie zużywanie eyelinerów, nigdy nie mogę się zmieścić w terminie podanym przez producenta. Taki mniejszy słoiczek mogłabym zużyć w większym stopniu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam czasu na postanowienia noworoczne. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. torba bardzo fajna, ale butki chyba rzeczywiscie za plaskie do cwiczen :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na recenzję mac'zkowego lainera;) oo nie wiedziałam, że jesteś z Gdyni jak miło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fluidline używam od roku. Jest rewelacyjny :D Mam ten sam kolor, co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tez mam ochote na eyelinera z maca :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger