stycznia 31, 2013

Niekosmetycznie :)






Przychodzę dziś do Was z produktem, który otrzymałam od firmy Wholesale-orders.com. Na moim blogu są głównie kosmetyki, ale co jak co, ale jako kobieta uwielbiam nowe rzeczy :) Bardzo na rękę była mi ich propozycja współpracy, ponieważ potrzebowałam torebki i u nich jest naprawdę duży wybór. Oprócz torebek mają też ubrania, buty i biżuterię :)

Szczerze mówiąc nie spodziewałam się cudów za tę cenę,  ale torebka okazała się naprawdę wytrzymała. Niestety nie podoba mi się w niej to, że nie posiada żadnych przegródek i ma doczepioną mini torebkę, zamiast kieszonki :)

Nosiłam ją zaledwie miesiąc, ale praktycznie codziennie i troszkę się przetarła w tym miejscu gdzie się ociera. Szkoda, bo nie wygląda to estetycznie.
Do tego nie podoba mi się to, że nie ma zapięcia. Na ich stronie nie widać tego, ale troszkę szkoda, bo nie lubię jak mi wszystko wystaje i złodziej ma łatwiejszy dostęp do portfela.

Ogólnie podoba mi się ta torebka, zrobiona jest ze sztucznej skóry. Najtańsza wysyłka szła do mnie około miesiąca, ale doszła bez problemów.  Bałam się, że jak włożę do niej notebooka to nie wytrzyma tego ciężaru, ale bez problemu wytrzymała nie jeden raz z notebookiem w środku :)
Link do torebki >>klik<< :)
Miałam chęć na buty na ich stronie, ale rozmiary kończą się na 39, więc niestety na moją długą stopę nic nie znajdę :(

I jak Wam się podoba :)

pozdrawiam,

14 komentarzy:

  1. Fajna współpraca torebkowa^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna torebka, szkoda, że tak szybko się przeciera...

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka srednia przyznam, nie do konca w moim guscie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię torebek bez zamków...

    OdpowiedzUsuń
  5. torebeczka bardzo fajna :) tylko szkoda, że troszkę nie trwała :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna wspolpraca :) swietny blog ,zostane tutaj na dluzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie ma zapięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie wolę torebki z zamknięciem.

    OdpowiedzUsuń
  10. klasyczna :) myślę, że bardziej by mi się podobała, gdyby miała żywszy kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger