stycznia 28, 2013

Farmona, Migdałowy peeling oraz balsam do pielęgnacji ciała `Słodkie trufle i migdały`






Mam dziś dla Was recenzję dwóch produktów, otóż migdałowego peelingu do ciała oraz balsamu do ciała.







PEELING DO CIAŁA
Wyjątkowy kosmetyk o przyjemnej, aksamitnej konsystencji i zniewalającym, słodkim zapachu został stworzony do codziennej pielęgnacji i mycia ciała, dla osób, które cenią produkty naturalne i lubią pozwalać sobie na chwile przyjemności.
Specjalnie opracowana, bogata receptura, na bazie ekstraktu ze słodkich trufli i migdałów nie narusza równowagi lipidowej i nie wysusza skóry, poprawiając jej kondycję i wygląd. Łagodne środki myjące i peelingujące drobinki zanurzone w cudownie lekkim, pachnącym żelu dokładnie oczyszczają skórę, usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawiając mikrokrążenie i pobudzając skórę do odnowy. Regularne stosowanie migdałowego peelingu pod prysznic zapewnia uczucie wypielęgnowanej i aksamitnie gładkiej skóry, a wyjątkowo apetyczny, zniewalająco słodki zapach uwalnia od stresu, wycisza i relaksuje, wprowadzając w stan ogólnego odprężenia i zadowolenia.

Cena: 12zł / 225ml

BALSAM DO CIAŁA
Wyjątkowy kosmetyk do pielęgnacji ciała o delikatnej, jedwabistej konsystencji i fascynującym zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało.
Powstał na bazie słodkich trufli i migdałów, dzięki czemu skutecznie pielęgnuje skórę, a do tego obłędnie pachnie, pozostawiając długotrwały, urzekająco słodki zapach. Regularne stosowanie migdałowego balsamu do ciała daje uczucie wypielęgnowanej, jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry.
Bogata receptura delikatnie pieści skórę, doskonale ją nawilża, wygładza i regeneruje przywracając aksamitną gładkość, miękkość i delikatność, a wyjątkowo apetyczny, zniewalająco słodki zapach relaksuje i odpręża, zapewniając dobry nastrój i uczucie komfortu.

Skład: Aqua, Isopropyl Myristate, Propylene Glycol, Cyclomethicone, Paraffinum Liquidum, Parfum, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii, Prunus Amygdalus Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Prunus Amygdalus Seed Extract, Glycerin, Theobroma Cacao Extract, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Panthenol, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Jojoba Esters, Iron Oxides, Sodium Hydroxide, Benzyl Benzoate, coumarin, CI 19140, CI 16255, BHA. (13.11.2009)

Cena: 13zł / 225ml

* Zestawy Sweet Secret
* Cena ok. 26 zł 
Krakowska FARMONA poleca nowe zestawy z kosmetykami Sweet Secret. Masła do ciała, żele do mycia, balsamy, peelingi, musy oraz sorbety do ciała na pewno będą prezentem, który ucieszy duszę i ciało.
Specjalnie opracowane, bazujące na naturalnych składnikach,  receptury linii Sweet Secret doskonale pielęgnują i poprawiają wygląd skóry. Uwodzą apetycznymi zapachami, przynoszą doskonały nastrój.

 






 PEELING DO CIAŁA

Peeling zamknięty w plastikowym okrągłym opakowaniu typowym dla peelingów.
Po otwarciu opakowania bardzo zdziwiło mnie to co zobaczyłam w środku, ponieważ konsystencja jest żelowa. Nigdy nie miałam do czynienia z takimi peelingami :)

Zapach jest naprawdę cudowny, słodki, idealny jak na tę porę roku. Troszkę zbyt słodki, bo jak się nie je słodyczy to podczas kąpieli myśli się o tym, że chętnie by się coś słodkiego zjadło :D

Jeżeli chodzi o działanie to delikatnie mówiąc "dupy nie urywa", dla kogoś kto nie potrzebuje mocnego złuszczania może być ok, ale ja lubię mocne ścieraki :)

Nie pieni się, raczej jak więszkość peelingów, po użyciu (lub przed) muszę i tak użyć żelu pod prysznic.
Peeling jest dość tani.

BALSAM DO CIAŁA

Balsam zamknięty w poręcznym opakowaniu.
Konsystencja jest kremowa, dość rzadka. Posiada w sobie drobinki, które po użyciu "znikają" w  skórze ;)

Świetny zapach, tak jak peelingu idealny na zimę. Latem wolę używać mniej słodkie zapachy, bardziej odświeżające. Do tego długo się utrzymuje na ciele :)

Świetnie nawilża, nawet najbardziej przesuszone części ciała (np. u mnie łydki).
Jest bardzo wydajny, ale jest używany nie po każdej kąpieli :)







Peeling jak dla mnie jest za mało zdzierający, a balsam jest bardzo dobrze nawilżający, bardzo przyjemnie się go używało :)

pozdrawiam,

Bardzo dziękuję agencji Werner i Wspólnicy za udostępnienie kosmetyków w celu testowania. Mimo, że dostałam ten produkt bezpłatnie nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.

18 komentarzy:

  1. Mam podobne odczucia na temat tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten piling - jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam te kosmetyki ze względu na zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam oba
    peeling to jakaś masakra, nic nie zdzierał, ino pachniał ;)
    a balsam przeciętniak...
    ale ogólnie kosmetyki Farmony bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie wypróbować jakiegoś ich balsamu

    OdpowiedzUsuń
  6. migdałki? zestaw musi pachnieć niebem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa jestem jego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  8. żelowy peeling też takiego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że peeling jest taki delikatny, ale zapach dużo plusuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten peeling mógłby się u mnie sprawdzić, tak samo balsam, ale obawiam się, że zapach może mi nie podejść...

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten balsam i byłam z niego bardzo zadowolona. Jak dla mnie, mógłby być tylko troszkę bardziej gęsty. Poza tym, uwielbiam kosmetyki z serii Sweet Secret więc mogłabym tu wzdychać i wzdychać...

    Tego peelingu nie testowałam, więc ciężko mi się wypowiedzieć. Jestem za to mile zaskoczona peelingiem do mycia z tej samej serii (mój akurta szarlotkowy). Jak na peeling do mycia, nieźle zdziera :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zapachy to oni mają niesamowite;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsam mnie kusi, peeling niekoniecznie. ; )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger