lipca 23, 2013

Pierwsze spotkanie podlaskich Blogerek 20.07.2013






W tę sobotę odbyło się pierwsze spotkanie podlaskich blogerek. Nie byłam pewna czy się zapisywać, bo od roku mieszkam w Trójmieście (studia, teraz praca), ale w końcu mieszkałam w Białymstoku 23 lata i pomyślałam, że chętnie poznałabym blogerki Białostockie (i z okolic:), może ktoś byłby znajomy, ale jednak nie. 
Na spotkaniu było 9 wspaniałych dziewczyn, czas zleciał w tempie ekspresowym, tym bardziej, że odwiedziło nas  kilka osób :) Spotkanie odbyło się w lokalu Sixtysix na żelaznej w Białymstoku, mają tam świetny wystrój :) Dziewczyny, które były na spotkaniu :


Spotkałyśmy się o 12:30 i miałyśmy chwilkę, aby się zapoznać i troszkę porozmawiać, bo o 13 przybył Pan Wojciech z Gold Water Blue i przedstawiał nam swoje kosmetyki. Tak, Swoje, sam Prezes osobiście przybył na spotkanie z nami. Towarzyszyła mu Pani Joanna - jego prawa ręka ;) Widać, że to pasja Pana Wojciecha, bo mówił o tym wszystkim z zainteresowaniem. Oprócz kosmetyków zostałyśmy obdarowane również ogromną wiedzą, bo opowiadał o kosmetykach i surowcach dość długo :)
Oczywiście nie mogło zabraknąć wspólnego zdjęcia z Panem Wojtkiem, brakuje tylko Sylwii, która robiła zdjęcie.

Następnie przybyła do Nas również Pani Monika, jako przedstawicielka kosmetyków Palmers. Wcześniej wybrałyśmy sobie kosmetyk z ich oferty, dopiero na spotkaniu dowiedziałyśmy się jakie cuda tam mają :)
Szczerze mówiąc wcześniej nie myślałam poważnie o zakupie tych kosmetyków, już teraz wiem, że niektóre z nich kiedyś zakupię, jak tylko będę miała taką możliwość :) Pani Monika przyniosła ze sobą całą torbę kosmetyków i dzięki temu mogłyśmy pomiziać co tylko chciałyśmy :)
Wszystkie razem z Panią Moniką z Palmers :)
Jeszcze niemałą niespodziankę sprawiła nam fima aromanti, ponieważ nikt nie wiedział, że mają być. Przybyła do nas kobieta i mówi, że na spotkanie blogerek, my wszystkie w szoku nikt nic nie wie :D Pani Natalia powiedziała, że dostała takie polecenie z Warszawy, bardzo miłe zaskoczenie! :) Również opowiedziała o asortymencie sklepu, co jak co, ale ja uwielbiam zapachy :)

Organizatorki zaskoczyły nas i to bardzo, bo nikt nie spodziewał się TAKIEJ ilości prezentów, szczęka mi opadła jak to zobaczyłam :)
 
Magda, ja, Maria

Sylwia, Martyna, Ewa, Michalina, Magda (niestety ucięta) oraz Ola :)
sponsorzy spotkania:

otrzymałyśmy:


Przy okazji wymianka i zakupy (katherine.pl, minti, annakosmetik, skarby syberii i wymianki)
  
Moje produkty ze zbiorowego zamówienia e-naturalne:

Moje produkty ze zbiorowego zamówienia kokardi:
W sumie nic bym nie kupowała, ale Ola troszkę nas oszukała, bo jeszcze sporo przed spotkaniem napisała do nas maila, że niestety, ale nie będzie prezentów, bo sponsorzy nie są chętni. Kilka dziewczyn po tym mailu się wycofało, ja cisnęłam do Białegostoku prawie 500km, żeby poznać się z dziewczynami :D

Spotkanie uważam za bardzo udane, mało czasu miałyśmy na pogaduszki, a ja nie mogłam za długo być, bo jeszcze musiałam rodzinkę odwiedzić (przyjechałam w sobotę o 2 w nocy i na 12:30 na spotkanie:D ), a i tak do po 17 siedziałam z dziewczynami.

Do następnego dziewczynki! Dziękuję za przemiłe towarzystwo :)

pozdrawiam,

29 komentarzy:

  1. A sponsorzy jak widać byli bardzo chętni, a nam zależało byśmy spotkały się dla spotkania i nas wszystkich a nie dla prezentów. Zresztą temat rozwinęła już Magda, druga organizatorka.

    Strasznie się cieszę że pokonałaś te 500km żeby się z nami zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę, bo spotkanie było naprawdę wyjątkowe :)

      Usuń
    2. Oj byli baaaaardzo chętni, ja nadal jak przechodzę obok toreb to wybałuszam oczy :D Było wspaniale, teraz tworzymy wydarzenie: spotkanie nieoficjalne :)

      Usuń
    3. Bardzo chętnie, oby nie zbyt szybko, bo do Białego nie wiem kiedy zawitam teraz...

      Usuń
    4. Justynka co to dla Ciebie przyjazd do BIałęgo ;p hihi
      Miło było Cię poznać w końcu ;)

      Usuń
  2. Żałuje, że nie mogłam się pojawić, ale nie miałabym z kim zostawić synka :/
    Ostatnio nawet nie mam kiedy pisać nowych notek, bo moja już prawie dwuletnia pociecha zabiera mi cały czas >_<
    Ale ciesze się, że się dobrze bawiłyście i że tyle fajnych rzeczy otrzymałyście.
    Może i ja w przyszłości będę mogła do was dołączyć ... ale to już chyba jak synek pójdzie do przedszkola ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, tak to jest jak się ma na głowie tyle rzeczy. Może następnym razem :)

      Usuń
  3. miło było w końcu Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spotkanie muszą być świetne. Zazdroszczę możliwości uczestnictwa w takiej imprezie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkania są świetne, najlepsze jest w tym to, że można porozmawiać z innymi blogerkami o swojej pasji :)

      Usuń
  5. Lubię spotkania blogeskie, poznałam dzięki nim kilka fantastycznych koleżanek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię takie spotkania, można poznać wspaniałych ludzi :)

      Usuń
  6. Świetna sprawa :) Zazdroszczę możliwości uczestniczenia w takich spotkaniach :) Prezenty zaskakujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne spotkanie, będziesz mieć co wspominać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to musiałaś z wieeeelką walizą wracać do Gdyni ;)
    Ciekawe prezentacje miałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne takie spotkanie. :) Zazdroszczę, jeszcze na żadne nie trafiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przypinka "i <3 my blog" rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super sprawa! ja czekam aż będzie coś takiego w Szczecinie, albo gdzieś na terenie Zachodniopomorskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Było świetnie, mam nadzieję, że jeszcze będziemy miały okazję wszystkie się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spotkanie, a ile będziesz miała kosmetyków do testowania

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie poznać blogerki na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że aż tyle blogów jest z Podlasia :)
    Widać, że super się bawiłyście!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewo bylo super :) Pozdrawia blogerka z podlasia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się spotkanie w mojej okolicy ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! musiało być świetnie :) i tyle jeszcze tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  19. mi marzy się spotkanie w Gorzowie :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tego samego dnia miałyśmy spotkanie w Wawie! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger