lipca 15, 2013

Wibo, podkład dopasowujący się do koloru skóry







W poprzednim poście pokazywałam Wam bazę pod makijaż z Wibo, a dziś czas na podkład, który dopasowuje się do koloru skóry z Wibo Boxa. Spodziewałam się słabego krycia, ale pozytywnie mnie zaskoczył :)







Matching Foundation - Podkład dopasowujący się do koloru skóry.
  • jest bardzo lekki, nie stwarza wrażenia maski na twarzy,
  • formuła Skin Adapting,
  • naturalny efekt oraz idealny blask i wygląd cery,
Podkład Matching Foundation, który dzięki lekkiej, satynowej konsystencji dopasowuje się do koloru skóry. Nadaje jednolitą barwę skórze i matowi ją na wiele godzin. Dzięki zawartości witaminy A, C, E i B3 fluid pielęgnuje i odżywia cerę, a prowitamina B5 zapewnia odpowiednie nawilżenie.







Podkład zamknięty w miękkiej odkręcanej tubce, dzięki temu możemy zużyć podkład do samego końca.
Podkład ma dziwny zapach, nieprzyjemny dla nosa i jak tak wącham to kojarzy mi się trochę ze zmywaczem. Osobiście przeszkadza mi on przy używaniu. Konsystencja jest rzadka, łatwo rozprowadza się na twarzy. Ja wylewam produkt na dłoń i następnie pędzlem nakładam na twarz, czasami zdarzało mi się wylać za dużo produktu przez to, że jest taki rzadki.
Podkład rzeczywiście jest bardzo lekki, nie tworzy efektu maski, ale nie zauważyłam aby dopasowywał się do koloru twarzy, bo kolor który otrzymałam jest najjaśniejszy i dla mnie za jasny i to niestety widać.
 Na twarzy prezentuje się następująco:

Twarz wygląda na wygładzoną, maskuje mniejsze zaczerwienienia i pory są mniej widoczne, również nie zapycha. Po kilku godzinach twarz zaczyna się świecić i podkład traci na trwałości.

Cena: ok. 10zł
Dostęność: Rossman







Podkład zdecydowanie wart uwagi, nie spodziewałam się tak dobrego krycia po tak tanim produkcie. Jedynie ten kolor jest za jasny dla mnie, więc nie przekonuje mnie do siebie ;)

pozdrawiam,

34 komentarze:

  1. dla mnie kolor też jest za jasny

    OdpowiedzUsuń
  2. rzzeczywiscie troszke za jasny:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie krycie byłoby pewnie za słabe;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy ile się wymaga, dla mnie jest wystarczające :)

      Usuń
  4. jako ze nie potrzebuje duzego krycia, mysle ze dla mnie bylby odpowiedni, jednak z drugiej strony, nie wiem czy jestem w stanie oderwac sie od kremow bb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie prawie wszystkie bb były za jasne, ale mam jednego ulubieńca ;) Ten podkład jest takim średniakiem

      Usuń
  5. efekt na buzi nie powala i nie spowodował, że mam ochotę po niego sięgnąć. moim zdaniem Wibo/Lovely musi nadgonić jeśli chodzi o produkcje podkładów, bo moim zdaniem to ich najsłabsze ogniwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie na co dzień efekt jest zadowalający, nie ma rewelacji, ale rzeczywiście wibo i lovely kojarzą mi się jako słaba marka (zaraz po miss sporty), ale mimo to niektóre produkty są całkiem dobre ;)

      Usuń
  6. Co tam podkład, Ty lepiej powiedz co masz na rzęsach? ;))

    A co do podkładu to jestem średnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rzęsach też wibo :D growing lashes :)
      Podkład przeciętniak ;)

      Usuń
    2. To chyba najlepsza maskara, żadną inną nie uzyskuję dobrego efektu. ;))

      Usuń
  7. Jak za taką cenę efekt przystępny.. Jednak u mnie krycie chyba byłoby za słabe...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle kryje!
    Muszę spróbować z tym kolorem, chociaż i dla mnie, a jestem blada, może być za jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm efekt na buzi daje ciekawy :) szkoda, ze brzydko pachnie ;( Pozdrawiam, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krycie ma całkiem fajne ;]
    A kolor zdecydowanie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wole produkty z lepszym kryciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie kryje, ale o wiele za jasny dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkład nie zachwyca, wolę większe krycie.

    Jakie Ty masz ładne rzęsy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba jednak bałabym się że po takim podkładzie nabawię się dodatkowych wyprysków na twarzy. Śliczne rzęsiska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego bałabyś się, że po nim dostaniesz wyprysków? Podkład jak każdy inny ;) Ja mam cerę trądzikową i nie zaszkodził mi

      Usuń
  15. Faktycznie kolor jasny, ale krycie bardzo fajne, w dodatku ta cena :) Muszę się skusić na niego

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajny, ale ten zapach mnie przeraża

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kosmetyk mnie nie przekonuje :)) To już wolę mój bb z Garniera :)) Za to blog mi się podoba toteż dodaję do obserwowanych :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że za jasny dostałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Zwykły podkład ;). Ja zostaje przy moim Pharmaceris :D.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger