lipca 11, 2013

Trzeci Wibo Box, II edycja






Wczoraj  przybył do mnie kurier i dostarczył Wiboboxa, rozpakowałam go dopiero po powrocie z pracy, a dziś mam chwilę, aby napisać o nim post. Bardzo podobają mi się kosmetyki, które dostałyśmy w kolejnym boxie :) Zdziwił mnie brak lakierów, ale to może nawet i dobrze, że nie zawsze są :)
W poprzednim boxie był podkład, teraz znów jest tylko pod nazwą BB ;) Ciekawe jak się sprawdzi :)

Lovely, Skin Beautifier BB Beblesh Balm (Krem BB do twarzy) - skin Beautifier to popularny krem BB, łączący w sobie działanie kremu i fluidu. Maskuje niedoskonałości, wyrównuje koloryt oraz odżywia skórę dzięki składnikom pielęgnacyjnym. Olejek kokosowy nawilża i wygładza skórę. Kwas hialuronowy działa przeciwzmarszczkowo. Wit. E opóźnia procesy starzenia. Ekstrakt z owoców mango, bogaty w witaminy C,B1,B2, prowitaminę A. Witamina PP działa regenerująco, łagodząco, polecana na skórę naczynkową. Ekstrakt z algi zielonej ożywia koloryt skóry.
 

Lovely, Eye Liner Long Lasting (Tusz do kresek) w kolorze czarnym - Nowa formuła long- lasting, wyjątkowo głęboki odcień czerni. Szybko wysycha i łatwo się aplikuje, dzięki specjalnemu pędzelkowi.

Lovely, Eye Liner w kolorze electric blue- Eyeliner wyposażony jest w cieniutki, specjalnie wyprofilowany pędzelek idealny do podkreślenia oka i narysowania linii na górnej powiece. Wyjątkowa, delikatnie kremowa konsystencja, umożliwia łatwą i przyjemną aplikację, nie obciążając delikatnego naskórka powieki.

Lovely, Turquoise wave, Eyeliner - Jedyny w swoim rodzaju Eye liner turkusowo o perłowej poświacie.

Lovely, Volume Maximizer, Tusz do rzęs - Tusz do rzęs maksymalizujący objętość nie sklejający i nie obciążający, pogrubia każdą rzęsę z osobna nadając im efekt 3D.

Lovely, Creamy Lip Balm - smakowy balsam, który nada Twoim ustom subtelny kolor i blask. Pielęgnacyjna formuła zawierająca witaminę A i E, atelokolagen i masło shea sprawi, że Twoje usta przy codziennym użytkowaniu balsamu będą zdrowe i piękne.
Bibułki matujące, WIBO - dobrze znany, szybki i prosty sposób pomagający skórze zachować uczucie świeżości i czystości. Dzięki bibułkom możesz na bieżąco poprawić makijaż, matując tłuste partie twarzy.

Oraz ulotka hotelu rezydent i długopis apedukacja ;)
Jak Wam się podoba ten Wibobox? Bo mi bardzo, najbardziej ciekawią mnie eyelinery oczywiście :)

pozdrawiam,

32 komentarze:

  1. Najbardziej ciekawi mnie krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem ciekawa eyelinerów oraz tych balsamów do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BB krem w pierwszej kolejności testuj, bo jestem jego ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te bibułki z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich jeszcze nie miałam, ale bibułki to nieodłączny element latem :)

      Usuń
  5. mnie też eyelinery i te smakowe balsamy do ust

    OdpowiedzUsuń
  6. Te balsamy do ust fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś widziałam chyba ten tusz w Rossmannie, o ile to był ten sam (firma się zgadza) to ma włosiastą szczoteczkę, a ja wolę silikonowe, dlatego w dalszym ciągu zostaję wierna Lovely- Pump Up :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wczoraj kupiłam ten eyeliner i niestety jest przepaść między nim a sephorowym, ale ma ładny granatwy kolor :) ciekawi mnie bb

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie ten tusz i eyelinery, natomiast bibułki mam i sobie chwalę :>

    OdpowiedzUsuń
  10. GRATULUJĘ - będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę się doczekać aż pokażesz te linery w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam te bibułki i były bardzo OK.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak wypadnie ten kolorowy eyeliner :) Kusi, oj kusi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojjj bibułki chętnie bym przetestowała :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez bardzo jestem ciekawa tych eyelinerów :D
    Obserwuje :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego testowania! A zawartość całkiem fana.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger