lipca 02, 2013

Golden Rose, piaskowy lakier nr 61






Po debiucie łososiowego piasku Golden Rose czas na kolejny. Bardzo lubię niebieski, na paznokciach również, dlatego ten kolor musiałam mieć, ale zdecydowanie łosoś będzie częściej u mnie gościł. Kobaltowy kolor posiada numer 61.
Jak przystało na piaski schnie bardzo szybko, jedna warstwa pyk pyk i druga warstwa, 2 minuty i gotowe. Świetna sprawa, i'm lovin' it :)
Lakier dość trwały, u mnie zaczął się bardzo delikatnie zdzierać na drugi dzień, a trzeciego już były odpryski, ale poprawiłam delikatnie końcówki i było dobrze. Pewnie top coat pomógłby w trwałości, ale nie byłoby tego piaskowego efektu
Cena: 12,90 zł
Dostępność: tutaj

Prześliczny kobaltowy kolor, który warto mieć w swojej kolekcji. Piaskowe lakiery bardzo trafiły w moje gusta, głównie dzięki szybkiemu schnięciu, ale póki co nie ma w ofercie kolejnych takich ślicznych kolorów dla których jestem gotowa oddać serce :)

pozdrawiam,

31 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, a piaski Golden Rose bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękny aż można się zakochać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek strasznie mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ten piasek wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam, ubóstwiam mój kolor! Mam i w czerwcu nosiłam prawie codziennie! MEGA! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się zakochałam w piaskach ma nr 54

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe widzę że dokładnie te same kolory piaskowce GR się nam podobają :) właśnie zamówiłam w drogerii te lakiery-66 i 61,mam nadzieję że mi je przywiozą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękny. Kupiłam go dziś ale czekam aż podrosną mi troszkę pazurki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piasek piękny. Ja poluję na ten różowy z GR :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powtarzam to przy prawie każdym wpisie o tych piaskach, jaki widzę, ale któryś musi być mój! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten mi się akurat nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię w nich to, że szybo wysychają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest ladny, niestety nie mam do niego dostepu :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, jakoś mnie nie porwał ten łososiowy był ładniejszy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kolor, w ogóle mas b. ladne paznokcie ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kolor i efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny :) podoba mi się kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam go, mam go :) śliczny jest, chociaż po oczach daje nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny jest, też go mam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger