lipca 25, 2013

Lovely, Turquoise Wave, czyli turkusowa beznadzieja...






Były z mojej strony same ochy i achy w stronę eyelinerów wibo, ale cóż niestety nie tym razem. Liczyłam na śliczny turkusowy kolor, ale to co otrzymałam zawiodło mnie...





Turkusowy i matowy eyeliner do oczu. Nowoczesna formuła zapewnia łatwość aplikacji, trwałość oraz intensywny kolor. Miękki pędzelek pozwala na idealne poprowadzenie kreski na powiece. Turkusowym eyelinerem zaznaczamy linię wodną oka dodając spojrzeniu kokieterii. Bądź trendy w tym sezonie






Eyeliner ma bardzo eleganckie opakowanie, niestety słabo wyprofilowane i wywraca się. Pędzelek jest bardzo wygodny w użyciu, pozwala na zrobienie cienkiej kreski, jak i grubszej.
Kolor niestety jest beznadziejny, w niczym nie przypomina pięknego turkusu jaki mamy na myśli. Nie jest ani trochę intensywny i jest strasznie perłowy. Nawet kolejna warstwa nie podbija koloru. Jak dla mnie jest za jasny i zbyt perłowy. Na linię wodną nie stosowałam, bo nie używam tam eyelinerów.
Jest dość trwały, oczywiście jeżeli nie dotykami go palcami (z resztą tak jak i inne eyelinery).
Cena: ok 7zł
Dostępność: Rossman







Odradzam, eyeliner ma okropny kolor, który w niczym nie przypomina turkusu (bardziej nazwałabym go perłowy lazur). Nie moja bajka, ale zależy co kto lubi.

pozdrawiam,

32 komentarze:

  1. uuuuuu, a ja go miałam kupić..dobrze, że tego nie zrobiłam;/ szkoda, że taka lipa z tym kolorem bo mam ostatnio fazę na kolorowy makijaż oka, zwłaszcza niebieski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej polecam Ci electric blue z Wibo, pisałam o nim całkiem niedawno i tamten to mój KWC :)

      Usuń
  2. mi się podoba, dodałabym tylko drugą warstwę dla lepszego krycia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety na kolana nie powala, ale aż taki mocno beznadziejny też nie jest ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, jaki kto ma gust, dla mnie to kompletna klapa

      Usuń
  4. Kolor mi się podoba ;) Szkoda tylko, że tak słabo kryje..

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie jest za jasny... nie podkreśla za bardzo oka. pewnie u mnie recenzja będzie za kilka dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. blady i nie kryje za dobrze, faktycznie mocno poniżej oczekiwań :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor nawet... ale to krycie słabe. A szkoda

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie nieciekawy jest ten kolor.
    Przypomina mi lekko wyblakły...

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... Nie jest taki najgorszy ;) Znaczy kolor jest paskudny, ale chociaż jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście kolor i jego krycie nie zachęca do zakupu...

    OdpowiedzUsuń
  11. troszkę inaczej wyobrażałam sobie ten turkus

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że ma krycie słabe, tak to może by był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie sie nie do konca podoba, bo ma zbyt slaba pigmentacje niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze byłam zadowolona z linerów Lovely, ale korzystałam tylko z czarnych, ten to jakaś makabra...

    OdpowiedzUsuń
  15. mógłby być intensywniejszy, ale ogólnie kupuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście niezbyt ten kolor :/ taki tandetny trochę :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger