lipca 13, 2013

Wibo, Primer Base baza silikonowa pod podkład







W poprzednim Wibo Boxie dostałyśmy z dziewczynami bazę pod podkład:) Bazę użyłam zaledwie kilka razy, bo przy mojej trądzikowej cerze boję się zapchania, ale zdążyłam sobie wyrobić zdanie o nim. Zapraszam do recenzji :)





Primer Base - Baza Silikonowa pod makijaż.
  • wygładza niedoskonałości skóry,
  • lekka żelowa konsystencja,
  • efekt gładkiej cery na wiele godzin,
Primer Base to baza silikonowa, która tworzy na powierzchni naskórka cieniutką siateczkę, która napina się i wygładza niedoskonałości skóry. Produkt należy stosować na oczyszczoną cerę, najlepiej po użyciu kremu, a przed nałożeniem fluidu. Lekka, żelowa konsystencja nie obciąża skóry, sprawiając, że baza rozprowadza się równomiernie i pozostaje dłużej na swoim miejscu.







 Primer Base - Baza Silikonowa pod makijaż.
 Baza znajduje się w odkręcanej miękkiej tubce, opakowanie jak najbardziej praktyczne.
Tylko po co taka duża tubka, jak wypełniona była do połowy? Zdjęcie poniżej zrobiłam jak tylko dostałam tę bazę. Mogli w takim razie zrobić dużo mniejsze opakowanie...
Baza ma bardzo przyjemny zapach, dość intensywny, jest przezroczysta. Konsystencja jest żelowo-wodnista.
Baz pod makijaż nie używam na co dzień, wiadomo silikon zapycha, a ja jako posiadaczka cery trądzikowej wolę nie ryzykować. Nie miałam jakiś większych wyjść, ale nałożyłam ją rano przed wyjściem do pracy i po 8h nie zachwyciła mnie na tyle, aby częściej używać...
Oczywiście baza świetnie wygładza, buzia jest wręcz aksamitna w dotyku. Podkład śmigał jak po maśle i dobrze razem współgrały, ale niestety nie przedłużył jego trwałości.
Matuje, ale zaledwie chwilę po nałożeniu, jednak po krótkim czasie i tak skóra zaczyna się świecić.

Cena: ok. 15zł.
Dostępność: Rossman.







Baza nie robi żadnych rewelacji, podkład tak samo zachowuje się bez bazy jak i z nią. U mnie każdy podkład po kilku godzinach nie wygląda najlepiej i skóra się świeci, liczyłam, że ta baza chociaż trochę pomoże w przedłużeniu trwałości podkładu, ale niestety zawiodłam się.

pozdrawiam,

32 komentarze:

  1. ja po przeżyciach z bazą silikonową z Sephory, szczerze boję się testować nowe produktu tego typu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam, ale z tego co wiem z bazą nie ma co przesadzać i używać za często, bo wtedy może być masakra...

      Usuń
    2. ja swoją użyłam raz.. akurat na studniówkę.. tak mnie zapchało, że pół roku leczyłam swoje czoło z wulkanów...

      Usuń
    3. oj, to rzeczywiście fatalnie :O

      Usuń
  2. Ja jakos mam wrazenie, ze pod taka warstwa skora nie oddycha i robi sie z niej termos, dlatego nie uzywam i uzywac nie bede :( Zapraszam na konkurs u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też baz nie używam, ale w ramach testów poświęciłam się :D

      Usuń
  3. Muszę spróbować tą bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie przedłużył trwałości, bo szukam czegoś, co by dało wartość trwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie liczyłam, że przedłuży trwałość makijażu, ale niestety...

      Usuń
  5. No szkoda, że się nie sprawdza tak dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nawet wrażenie, że skraca trwałość.... u mnie nawet długotrwały podkład ścierał się błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. a myślałam, że tu jakieś odkrycie i będzie tania, dobra baza :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Od jakiegoś czasu myślę o zakupie bazy, ale jeszcze na żadną się nie zdecydowałam. Mam próbkę atłasu do makijażu Synesis i jestem nim zauroczona, ale cena całego opakowania jest dla mnie za wysoka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto zainwestować w coś co się spodobało :) Na Twoim miejscu bym odkładała na tę bazę :)

      Usuń
    2. Musiałabym się uśmiechnąć do mojego M ;) ale zastanawiam się czy warto wydawać tyle na produkt, którego będę używała raz na jakiś czas. No i na razie mam jeszcze próbkę, która starczy i przynajmniej na kolejne 2-3 użycia :)

      Usuń
    3. No wiesz lepiej kupić coś lepszego, niż taki jak ten z wibo, który nic nie daje :)

      Usuń
  9. baza jeszcze pod podkłada? jejku, niedługo będzie baza pod bazę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie to ciortostwo zapchało po kilku użyciach :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się najzwyczajniej boję używać takich produktów, bo szybko mnie mogą zapchać... A jeśli ten nie robi nic w kwestii przedłużania makijażu, to tym bardziej nie ma co ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  12. strsznie mnie zaciekawiła ta baza, ale jednak po Twojej recenzji i komentarzach zmieniam zdanie..

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś nie mam ochoty jej próbować, mam jedną bazę bodajże firmy soraya i użyłam jej zaledwie trzy razy, na na prawdę wielkie wyjścia. u mnie sprawdziła się super, przedłużyła wytrzymałość makijażu, ale innych nie mam ochoty próbować;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam nigdy bazy pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam i chyba się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam nigdy bazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wole nie używać tego typu produktów, nawet bez nich się świecę ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że się zawiodłaś :( Trzeba szukać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. akurat po bazie wibo to za dużo bym się nie spodziewała :O

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nadal stronię od baz ... nie ufam im :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger