lipca 10, 2013

Rimmel, Salon Pro Lycra peppermint 500






Całkiem niedawno moja kolekcja lakierów powiększyła się o dwa lakiery z Rimmel i dziś czas pokazać Wam jeden z nich w kolorze miętowym.
Lakier ma bardzo dobre krycie, dwie warstwy wyglądają idealnie, nie smuży. Pędzelek idealnie dopasowuje się do paznokcia, dzięki czemu ułatwia malowanie.




Cena: ok. 20 zł
Dostępność: drogerie

Lakier wytrzymuje na paznokciach standardowo ok. 3dni.
Kolor uwielbiam i mam nadzieję, że będzie u mnie gościł częściej na paznokciach, bo jest świetny. Szczerze polecam :)

pozdrawiam,

28 komentarzy:

  1. ZAKOCHALAM SIE W TYM KOLORZE!:) musze go miec!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki kolor mięty lubię najbardziej. Jeżeli 4 pierwsze zdjęcia oddają kolor to jutro lecę po niego do drogerii :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest aż tak neonowy, na zdjęciach wyszedł bardzo :D

      Usuń
  3. kolorek piękny - pięknie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj bardzo dużo osób posiada ten kolor. Nie dziwię się, jest naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Wygląda rewelacyjnie! :) Świetny odcień :) Mimo, że nie przepadam za nieieski9m- ten kolor mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda jak żel na paznokciach a nie lakier, piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam mięte na pazurkach a ta prezentuje się wyjątkowo pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że mój monitor nie oszukuje, bo absolutnie zakochałam się w tym odcieniu :) przepiękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest naprawdę piękny, ale dla mnie to nie jest mięta :D
    przynajmniej nie na zdjęciu :P

    cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda na paznokciach :) Również się na niego skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda na pazurkach! Mam z tej serii New Romantic, jednak nie jest z niego do końca zadowolona, ze względu na niedokładne krycie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor, optymistyczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger