lipca 15, 2013

Lovely, Fast Dry, szybkoschnacy eyeliner (tusz do kresek)






Eyeliner z Wibo Boxa, który pierwszy poszedł w ruch był ten w kolorze czarnym. Najbardziej mnie zainteresował, bo czarne kreski noszę na co dzień, na kolory pozwalam sobie, gdy mam na to chęć :)






Szybkoschnący czarny eyeliner  dla zapracowanych. Idealny dla początkujących osób, zaczynających przygodę z makijażem. Tradycyjny aplikator doskonale prowadzi się po powiece tworząc perfekcyjną linię. Szybkoschnąca formuła zapobiega rozmazywaniu się eyelinera, dzięki czemu makijaż jest trwały. Płynny eyeliner w odcieniu głębokiej czerni, z doskonałą trwałością i łatwością aplikacji.






Opakowanie wygląda bardzo elegancko, ale nie podoba mi się to, że zwęża się u podstawy i przez to ma problemy ze staniem ;)
Eyeliner ma wąski, miękki pędzelek, idealny dla osób początkujących, bo świetnie dopasowuje się do powieki i można zrobić bardzo cienką kreskę, jak i grubszą. Nigdy nie lubiłam takich pędzelków w eyelinerach, ale jednak jak zaczęłam go używać to uważam, że nie jest taki zły ;)
Czerń nie jest najmocniejsza, ale nie jest też wyblakła. Według mnie idealnie nadaje się do makijaży na co dzień. Nad kolorem trzeba się napracować, bo zauważyłam, że jak nałożymy jedną warstwę to wygląda jak wyblakły, ale jak dołożymy eyelinera to można uzyskać właśnie taki efekt jak widać na zdjęciach.
Eyeliner szybko wysycha, nie ściera się z oka i nie odbija na powiece. Trzyma się po prostu cały dzień. Mi w takich (mokrych) eyelinerach przeszkadza to, że zawsze przy aplikacji eyeliner osadza się na rzęsach, nie lubię tego, bo zdąży zaschnąć i skleić rzęsy zanim nałożę tusz...
Cena: ok. 6,5zł ,
Dostępność: Rossman,







Ogólnie polubiliśmy się z eyelinerem, jest bardzo precyzyjny, daje intensywną czerń na oku i do tego jest tani. Ja jednak zostaję wierna eyelinerom w żelu, takich mi się najlepiej używa :)

pozdrawiam,


33 komentarze:

  1. Śliczna kreska ;) Ja żebym narysowała taką, to chyba cały tusz bym wymarnowała ;p Fajnie, że nie odbija się na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się nauczyć robić kreski :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglada na Twoich oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim faworytem jest eyeliner z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda

    www.miedzy-stronnicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreska idealna ! Niestety ja żelowych linerów nie potrafię używać .., wolę liner z wibo, ten taki klasyczny chociaż opakowanie jest tandetne ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie umiałam obsługiwać się żelowymi, a teraz to mój ulubieniec :)

      Usuń
  7. Wygląda ładnie, choć ja nie używam linerów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam faworytów, jeśli chodzi o eyelinery, ponieważ nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o markę Lovely, to dla mnie istnieje ona wyłącznie jako lakiery i odzywki do paznokci :)

    Zapraszam do mnie:
    www.spinkiiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam, ale chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie bardziej lubię eyelinery w żelu, jednak po takie też często sięgam gdy nie mam czasu na "papranie się" xD

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam go ale odkąd spróbowałam żelowego to się z nim nie rozstaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny daje efekt. Mogę go polecić siostrzyczce :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda naprawdę fajnie chociaż ja rzadko używam eyelinery.

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam eyeliner z lovely, jakaś wcześniejsza wersja. byłam zadowolona. tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam z Wibo w pędzelku i też się osadza na rzęsach przy aplikacji niestety, trochę to denerwuje ale za to idealnie maluje się nim kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie robiłam kresek eyelinerem, wypadałoby jakiś nowy nabyć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja póki co nauczyłam się robić kreski, ale tylko eyelinerem żelowym

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie prezentuje się u Ciebie :). Ja sama dawno nie malowałam kresek ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chyba jednak bardziej jestem za żelowymi eyelinerami ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger