lipca 16, 2013

Glossybox lipiec 2013






Dziś dotarł do mnie GlossyBox, bardzo mnie korciło podejrzeć wcześniej na blogach i zobaczyć co jest, ale wolałam mieć niespodziankę :) I tak prosto po pracy odpakowałam i mym oczom ukazały się takie oto produkty :)
Pudełko jest rewelacyjne! Bardzo podoba mi się cała oprawa :) Jednak same produkty już średnio. Największym zaskoczeniem jest krem z Avon, ale zobaczymy...

Co znajdziemy w pudełku:
Bardzo ciekawi mnie żel do stóp, może być świetny na lato, i do tego pachnie niesamowicie :) Lakier ma bardzo różowy kolor, ale cóż raz na jakiś czas też można zaszaleć z kolorem, tym bardziej latem.
Maska żelowa jest fajnym gratisem, zawsze chciałam mieć taką maskę :)

Pudełko średnie, ale nie spodziewałam się cudów, miałam jednak nadzieję, że znajdzie się więcej kosmetyków do makijażu :) Jest to dopiero moje drugie pudełko glossybox, ale jestem ciekawa co będzie w kolejnych :)

pozdrawiam,

25 komentarzy:

  1. najfajniejszym produktem moim zdaniem jest maska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, tą słabą zawartość nadrobili prześlicznym opakowaniem :)

      Usuń
  2. Mi się ten glossy średnio podoba, krem pod oczy jest ekstra!, odżywka trochę mała, lakier ma w sumie ładny kolor, a krem i żel mi się kompletnie nie widzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobne odczucia, miejmy nadzieję, że następny będzie lepszy ;)

      Usuń
  3. mój czeka jak wrócę z urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słabo, ale bardzo lubię niespodzianki, dlatego te pudełko korci by je zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam tego kremu z Avonu i powiem Ci, ze nie jest taki zły. Ma bardzo lekka formule, co przy mojej tłustej cerze jest plusem. Nie zauważyłam, by zapychał. Nawilżenia nie czuć po nałożeniu kremu, robi się nieco matowy ale przy regularnym stosowaniu poznikały mi suche skorki kolo nosa i ust.
    Z tego pudelka to chętnie przetestowałabym tolpe,a tak to reszta mało interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba kolor tego lakieru :) Lubie takie róże :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się ta zawartość jakoś nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość średnia, ale samo pudełeczko jest boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Avon! oo..tego bym się nie spodziewała

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja zaś jestem mega zadowolona z tego pudełeczka, cieszyłam sie jak głupia do sera gdy go otworzyłam haha^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa z tymi pudełkami, ja czekam na swój pierwszy shinybox :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedys chcialam kupic ten krem tołpy ale pożałowałam pieniązkow :) ciekawi mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak średnio mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawartość nie powala na kolana :-/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolor pudełka, ale ogólnie słabo. Jak dla mnie ShinyBox o wiele wiele lepszy i cieszę się, że go mam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic specjalnego, że tak powiem, ale oprawa graficzna zasługuje na pochwałę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lakier i odżywka Artego to byłoby coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie częśc kosmetyków trafionych:)i godnych uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maska to fajowy gadżet :)
    Ja chyba na kolejne pudełko się wreszcie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger