grudnia 16, 2017

Manirouge - Co to jest? Jak nakładać? Prezentacja kilku wzorów z zimowej kolekcji / dużo zdjęć

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Dziś przygotowałam dla Was dość długi wpis, ale chciałam napisać wszystko na temat Manirouge, czyli naklejek termicznych na paznokcie. Pewnie wiele z Was widziało na blogach wpisy na ten temat i teraz czas na mnie :) Także zapraszam :)

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Cały zestaw dotarł do mnie tak pięknie zapakowany w różowy kartonik. Cały czas z niego korzystam, bo w sumie przechowuję w nim zestaw od Manirouge i jest porządny, bo się nie rozwala. No i samo to jak się prezentuje - idealny na prezent :)
 
Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Co to jest Manirouge? MANIROUGE to sztuka zdobienia paznokci ozdobami termicznymi, które dzięki unikalnej technologii i użyciu specjalnie przygotowanych do tego celu produktów pięknie wyglądają na paznokciach do 14 dni. W odróżnieniu od tradycyjnego manicure, sztuka nakładania i ściągania MANIROUGE jest bardzo prosta i szybka. Wystarczy tylko 20 minut i możesz cieszyć się własnym MANIROUGE. Duży wybór wzorów MANIROUGE pozwala na pełną indywidualizację piękna paznokci dłoni lub stóp w każdym momencie.
Więcej TUTAJ

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Czyli co to jest to Manirouge?


W skrócie są to naklejki termiczne, które nakładamy na odtłuszczoną płytkę paznokcia. Ważne, aby skórki były odsunięte, wtedy będziemy mogli nałożyć naklejkę jak najbliżej skórek. Niżej dokładnie Wam opisałam jak aplikować, plus opisałam kilka porad podczas nakładania. Marka ma ogromny wybór naklejek i każdy znajdzie coś dla siebie. Od prostych jednokolorowych po wzorzyste.

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Dla kogo??


Będą idealne dla osób, które są uczulone na składniki znajdujące się w lakierach, bądź nie mogą malować paznokci tradycyjnymi lakierami, czy hybrydami. Także idealne dla osób, które nie potrafią, bądź nie mają czasu na wykonywanie wzorków na paznokciach. A także dla tych, którzy mają nierówną płytkę paznokcia, ponieważ maskuje niedoskonałości.

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Co znajduje się w zestawie Manirouge?


Zestaw, który Wam pokazuję to zestaw Maxi Plus, w skład którego wchodzą:
  • 6 zestawów ozób termicznych Manirouge    
  • Oliwkę do paznokci  
  • Odtłuszczacz Manirouge
  • Mini Heater Manirouge
  • Gumowe kopytko
  • Pilnik płytka 180/240
  • Polerka 1200/4000
  • Metalowe radełko
  • Nożyczki do paznokci
  • Folię do wygładzania Manirouge
W moim zestawie niestety nie było nożyczek, ale miałam swoje, które dla mnie okazały się niezbędne, bo dużymi nożyczkami ciężko było to dociąć przy paznokciu.
Jeden zestaw naklejek wystarcza na 4 aplikacje. 
Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Wzory, które wybrałam


Zdecydowałam się na 4 wzory z kolekcji zimowej oraz 2 wzory z kolekcji podstawowej. A wzięłam:

l'ambiance de Noel

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych
Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Wzór bardzo mi się podoba, jedynie rozczarowały mnie te prześwitujące naklejki. Naklejone na "goły" paznokieć nie wyglądają rewelacyjnie, ale będą się lepiej prezentowały na wcześniej nałożonym lakierze, jednak nie jest to konieczne ;)

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Happy New...

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych
Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Joeaux noel

Wzór sweterkowy jest idealny na zimę i od razu wybrałam ten wzór. Tylko na zdjęciach na stronie naklejki miały piękny, burgundowy odcień, a tutaj wpadają bardziej w brąz :(

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Christmas Star

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowychManirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Tropicale

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

To jest wzór, który wiedziałam, że muszę mieć! Spodobał mi się od razu :) Ale jeszcze go nie nałożyłam, bo chciałam Wam zaprezentować bardziej zimową kolekcję na paznokciach. Ale jak zrobię to na pewno zaktualizuję ten wpis o nowe zdjęcia :)

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Judith

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych
Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych


Jak nałożyć Manirouge?


W opakowaniu znajdujemy też kartę z informacją o tym jak nałożyć Manirouge. Mimo tej instrukcji u mnie nie obyło się bez obejrzenia filmików i dokładnego poczytania o tym sposobie. Ale im więcej czytałam, tym mniej wiedziałam :D Polecam zapoznać się z filmikiem TUTAJ. Sama czerpałam z niego wiedzę i wiele wyjaśnia :)

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Teoria teorią, a praktyka? Tak naprawdę pierwsza aplikacja zajęła mi około godzinę (nie licząc usuwania skórek), w sumie długo, ale bawiłam się z naklejaniem, przycinaniem, coś tam nie doklejało się, odklejało, bąbelki itd.
Druga aplikacja zajęła mi około 50 minut, a trzecia 35 minut (bez odsuwania skórek).

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Zaczynamy od odsunięcia skórek, wtedy naklejkę bez problemu przykleimy bliżej skórek przez co będzie wyglądać ładniej. Będzie też trzymać się lepiej, bo gdy nie odsuniemy skórek i nakleimy naklejkę to będzie szybciej odchodzić, przez co traci na trwałości.

Manirouge - alternatywa dla lakierów hybrydowych

Odtłuszczamy płytkę! Płytka paznokcia musi być oczyszczona, a dzięki odtłuszczaczowi pozbędziemy się pyłków, czy paprochów, które mogłyby powodować krótsze trzymanie się naklejek. Nie ma potrzeby matowienia płytki.

Manirouge - jak nakładać

Wybieramy odpowiedni rozmiar naklejki. Każda z nich ma inną szerokość, dzięki czemu możemy łatwo dopasować do swojego paznokcia. Lepiej sięgać po mniejsze, ale czasami mniejszy jest za mały, a większy za szeroki. Miałam problem tylko z kciukiem. Wtedy sięgałam po ten większy i go po prostu przycinałam. Wycinałam go razem z folią, na której się znajduje i dopiero po przycięciu ogrzewałam naklejkę. 
Następnie odklejam naklejkę do połowy i odcinam, zwykle jest to i tak za dużo, bo nie mam długich paznokci.

Manirouge - jak nakładać 
Ogrzewamy naklejkę przy pomocy Mini Heatera. Ogrzewamy ją kilka sekund, czekamy aż będzie widać, że stała się elastyczna i naklejamy na paznokieć. Naklejam jak najbliżej skórek i teraz jest ważne to, aby dobrze nakleić. Nawet jak nakleimy krzywo to odklejamy, podgrzewamy na nowo i przyklejamy. Ważne jest też to jak przyklejamy i to aby naklejka była elastyczna. 
Ja naklejam najpierw jak najbliżej skórek i tak, żeby wzór był wyśrodkowany, sprawdzam też boki, w tym czasie naklejka się wychładza dlatego zaraz po naklejeniu nie wygładzam jej tylko podgrzewam ponownie. Wtedy wygładzam naklejkę na paznokciu i dociskam z każdej strony palcem, polecam obejrzeć filmik jak to zrobić -> tutaj.

Manirouge - jak nakładaćManirouge - jak nakładać

Przycinamy naklejkę i spiłowujemy nadmiar. Ważny jest kierunek piłowania, najlepiej centralnie w dół, ale wiadomo przy krótkich paznokciach jest trudniej, dlatego piłuję też troszkę w bok kierując pilniczek lekko w dół.
Na koniec każdy palec utrwalam podgrzewając go w mini heaterze i dociskam naklejkę i gotowe :)

Manirouge - jak nakładać

Jak zdjąć Manirouge?


Zdejmowanie Manirouge jest banalnie proste. Wystarczy posmarować wszystkie paznokcie oliwką i delikatnie podważyć naklejkę. Ja nie ściągam jej na siłę, tylko delikatnie podważam gumowym radełkiem dołączonym do zestawu, tylko należy pamiętać o oliwce, wtedy schodzi bardzo szybko. Polecam zajrzeć do filmiku -> tutaj.

Manirouge - jak zdejmować
Manirouge - jak zdejmować

Co robiłam źle? Moje porady


Słabe ogrzewanie naklejek. Pierwsza aplikacja była troszkę porażką, bo naklejka mimo, że na początku była ogrzana i elastyczna to po chwili przestawała taka być, nie ogrzewałam jej ponownie, tylko dociskałam. Bałam się odklejać naklejki, gdy ta już dotknęła płytki, a gdy zrobił się bąbelek trzeba trochę odkleić, podgrzać i znów wygładzić palcem. 

Zbyt mocne przycięcie nałożonej już naklejki. To może nie był błąd, ale starałam się przycinać naklejkę jak najbliżej paznokcia,  tzn. odwracałam rękę i przycinałam nadmiar, który był widoczny, wtedy spiłowywałam delikatnie, ale wydaje mi się, że to nawet skracało trwałość. Przycinam naklejkę tak około 0,5 cm od paznokcia i piłuję nadmiar. Dzięki temu mam wrażenie, że piłując do dołu to naklejka delikatnie zawija się w dół i jest to trwalsze.

Manirouge - moje porady

Podgrzanie metalowego radełka za pomocą mini Heatera i przyłożenie go do miejsca, w którym stworzył się bąbelek sprawi, że naklejka miejscowo się podgrzeje i przyklei do paznokcia, dodatkowo radełkiem wygładzamy tę naklejkę i bąbelek znika.

Manirouge - moje porady

Wygładzenie naklejki. Ten sposób trochę mnie zadziwił, ale widzę, że ma sens! Do zestawu dołączone są takie folijki, które mają pomóc wygładzić naklejkę. Jak? Owijamy wokół palca, tak aby napiąć folię zwłaszcza na paznokciu i podgrzewamy. Wtedy folia się ładnie scala i wygładza naklejkę. Teraz robię tak każdy palec na sam koniec :)

Wzory na paznokciach


Pokazałam Wam co i jak na przykładzie wzoru Happy New... i jest też widoczny wyżej :) Ale udało mi się też nałożyć dwa inne zimowe wzorki, a mianowicie l'ambiance de Noel oraz Christmas Star.

Manirouge - wzory na paznokciach
Manirouge - wzory na paznokciach
Manirouge - wzory na paznokciach
Manirouge - wzory na paznokciach


Trwałość


Przy pierwszej aplikacji większość naklejek zdjęłam po dwóch dniach, kilka zostawiłam, bo się trzymały i nosiłam je kilka dni, za drugim razem nosiłam je tydzień, a teraz zobaczymy :)

Manirouge - wzory na paznokciachManirouge - wzory na paznokciachManirouge - wzory na paznokciach

I to tyle! Mam nadzieję, że Was zaciekawiłam tym sposobem zdobienia paznokci :) 

Tak jak pisałam będę uzupełniać ten wpis o pozostałe wzory, a Was także zapraszam do dziewczyn, które pisały także o kolekcji zimowej Manirouge: Basia, Karolina, Iza, Bogusia.

Podoba Wam się Manirouge?
Który wzór wpadł Wam w oko?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger