stycznia 22, 2018

Tune Cosmetics - The (D)-dur - swatche

Tune Cosmetics - The (D)-dur - swatche

Dość dawno temu pokazywałam Wam w nowościach paletkę Tune Cosmetics. Jest to dość nowa marka na rynku i jak pojawiła się okazja kupienia jej odrobinę taniej niż zwykle to nie mogłam się oprzeć :)

Tune Cosmetics - The (D)-dur - swatche

Jest to nowa marka - Tune Cosmetics i to ich pierwszy produkt. Gdy pierwszy raz zobaczyłam swatche w internecie oczy mi się zaświeciły, ale gdy zobaczyłam cenę (179 zł) to byłam w szoku. Teraz kosztuje 149 zł. Nie zapłaciłabym za nią aż tyle, ale udało mi się kupić paletkę z błędnej produkcji (kilka cieni zamienionych miejscami) plus promocja -20%, także z wysyłką zapłaciłam 99 zł. Cena jest wysoka, bo to polski produkt wysokiej jakości.

Tune Cosmetics - The (D)-dur - swatche
Tune Cosmetics - The (D)-dur - swatche

Kolory są bardzo ciekawe i w sumie każdy jest wyjątkowy i można użyć ich do dziennego makijażu jak i do mocniejszego, wieczorowego :) 
Są tutaj 3 jasne kolorki, ale nie ma tutaj typowego, białego odcienia, ale to dobrze jak dla mnie. Mamy tutaj też trochę szalonych odcieni, np. różowy, pomarańczowy, bordowy albo fioletowy. Taki klasyczny brąz jest jeden i to dość ciemny i jest trochę jaśniejsza szarość.
Prawie cała paletka jest matowa, dwa kolorki są błyszczące, a fiolet "Pause" zawiera w sobie drobinki, które są widoczne w słońcu.
 Tune Cosmetics - The (D)-dur - swatche
Tune Cosmetics - The (D)-dur - swatche

Pigmentacja jest świetna! Kolory są bardzo mocno nasycone, co z resztą zobaczycie na swatchach niżej.

Tune Cosmetics - The (D)-dur - swatche
światło dzienne
Tune Cosmetics - The (D)-dur - swatche
światło słoneczne

Tune Cosmetics - The (D)-dur - swatche
Światło dzienne
Tune Cosmetics - The (D)-dur - swatche
Światło słoneczne


Paletka podoba mi się i lubię po nią sięgać, jednak bardzo żałowałabym, gdybym wydała na nią 170 zł (teraz kosztuje 149 zł). Cieszę się, że mogłam ją kupić taniej, bo jest bardzo dobrze napigmentowana, ale brakuje mi w codziennym użytku innych kolorów, ale wtedy po prostu sięgam po jeszcze inne paletki ;) Nie żałuję zakupu i w przyszłości pomyślę o zakupie innych produktów, bo widziałam na instagramie, że planują wprowadzenie innych cieni  :)


Znacie tę markę?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger