stycznia 24, 2018

TOP 6 najpopularniejszych wpisów w 2017

TOP 6 najpopularniejszych wpisów w 2017

Czas na moje pierwsze podsumowanie roku 2017, czyli najchętniej czytane wpisy minionego roku :) Sama byłam ciekawa, ponieważ statystyki Bloggera nieraz pokazują co innego niż Google Analitics i to właśnie tym drugim narzędziem się sugerowałam jeżeli chodzi właśnie o takie popularne wpisy. Brałam pod uwagę wpisy nie tylko z roku 2017, ale też z poprzednich lat. Są to wpisy po prostu najczęściej wyświetlane :) Zapraszam!

TOP 6 najpopularniejszych wpisów w 2017


Takim postem, do którego zaglądaliście najczęściej w 2017 roku był wpis o pędzlach z aliexpress inspirowanych marką Zoeva. Nie ma co ukrywać, są to podróbki, a ja je kupiłam ponieważ chciałam zobaczyć jak wyglądają jakościowo. We wpisie pokazałam wszyskie pędzle z bliska i mam nadzieję, że w tym roku nabędę oryginalne pędzle Zoeva, abym mogła sobie porównać :)

TOP 6 najpopularniejszych wpisów w 2017

>> Porównanie lakierów hybrydowych: Bling, Semilac i Neonail

Ten wpis powstał w 2015 roku i nadal jest chętnie wyświetlany :) Jest to cały czas często wyszukiwany post, dlatego też tutaj się znalazł. Porównywałam tam 3 marki lakierów hybrydowych, które na tamten moment posiadałam plus pokazałam kilka manicure wykonanych nimi.

TOP 6 najpopularniejszych wpisów w 2017


Uwielbiam podkreślać brwi i w sumie dbam o nie dość mocno :D Z biegiem lat wypracowałam swój kształt oraz regulację ich. Kiedyś zdarzało się chodzić na depilację woskiem do kosmetyczki, ale teraz robię to sama. Jak depiluję brwi i czego używam oraz jak wypełniam pomadą brwi znajdziecie w tym poście :) wpis również z 2015 roku, ale ciągle aktualny i na topie jak widać :)

TOP 6 najpopularniejszych wpisów w 2017


Nie spodziewałam się wielkiego sukcesu tego wpisu, ot kolejna recenzja. Ale jak widać dość wyszukiwalna :D Wiele osób widocznie szukało (i nadal szuka) szybkiego sposobu na przyciemnienie ciała. Także polecam zajrzeć, jeżeli i Wy szukacie :)

TOP 6 najpopularniejszych wpisów w 2017


Ten wpis też mnie odrobinę zaskoczył, bo nie liczyłam, że będzie cały czas wyszukiwany :) Jest to peeling typu gommage, a dokładniej peeling, który zawiera enzymy, który pobudza naturalne złuszczanie się naskórka. Nie wiem na ile jest to rolujący się naskórek, a na ile po prostu peeling enzymatyczny i sam podczas tarcia wytwarza takie kuleczki :D 

TOP 6 najpopularniejszych wpisów w 2017


Pomadę Wibo uwielbiam, jest naprawdę świetnej jakości i dobrze się aplikuje, więc nie dziwię się, że wiele z Was szuka recenzji i opinii na jej temat :) Ja chwilę temu pokazałam też oczywiście na brwiach, więc zapraszam do wpisu :)


No i tak prezentuje się te 6 najpopularniejszych wpisów 2017 roku. W sumie śledziłam statystyki na bieżąco i trochę nieraz zaskoczona byłam tym, że dany wpis nadal ciekawi :) ale to super, oby tak dalej!


Widzieliście te wpisy?
Jaki jest Wasz ulubiony wpis? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger