stycznia 10, 2018

Happiness Boutique - biżuteria idealna na co dzień

Happiness Boutique - biżuteria idealna na co dzień

Uwielbiam biżuterię, ale moja skóra nie akceptuje każdej, zwłaszcza w uszach. Zawsze ropieją mi dziurki w uszach, gdy noszę za długo kolczyki, które nie są złote, nawet stal chirurgiczna im nie służy :( I tak natknęłam się na kolczyki, które wykonane są z tytanu i są pozłacane i postanowiłam spróbować czy te się u mnie sprawdzą.

Happiness Boutique - biżuteria idealna na co dzień

Styl Happiness Boutique to ponadczasowy klasyk z uroczą nutą vintage.

Nasze kolekcje odzieży i biżuterii cechują się przyciągającymi wzrok wzorami, ponadczasowymi klasycznymi stylami, pięknymi nadrukami, uroczymi wzorami i żywymi kolorami.
Happiness Boutique zapewnia przyjemne i wciągające wrażenia zakupowe, budując pozytywną, połączoną i zabawną społeczność. Kierujemy się budowaniem uduchowionej marki, szerzenia pozytywnej atmosfery i wprowadzania zmian. Sprawdź nasz blog, aby wziąć udział w naszych zabawnych i kreatywnych inicjatywach społecznych.
Oferujemy bezpłatną dostawę na cały świat bez minimalnego zakupu. Kup nasze naszyjniki, urocze bransoletki, eleganckie kolczyki, pierścionki, unikalne dodatki i sukienki z nadrukiem.

Happiness Boutique - biżuteria idealna na co dzień

Mam złote kolczyki, które są dość duże, okrągłe i nie koniecznie już mi się jeszcze podobają ;) A chwilę temu dostałam od męża w prezencie śliczne, niewielkie kolczyki, ale zgubiłam jeden z nich :( Także gdy pojawiła się okazja posiadania nowych maleństw na co dzień to postanowiłam skorzystać.
Do tego wybrałam naszyjnik, ponieważ też potrzebowałam czegoś takiego delikatnego na co dzień, do tego tak pięknie się prezentowały na zdjęciach, że nie mogłam się oprzeć :)

Happiness Boutique - biżuteria idealna na co dzień

Kolczyki, które wybrałam to te Millennium Glitter Ball Stud Earrings In Rose Gold, są tytanowe i pozłacane różowym złotem. Na uchu wyglądają świetnie i może nie każdemu takie kuleczki się podobają i mi na początku też w oko nie wpadły ;) Ale im więcej się nad nimi zastanawiałam tym bardziej mi się podobały. Są delikatnie chropowate i to jest ich urok. 
Najważniejsze jest to, że mnie nie uczuliły i nawet nosząc je codziennie uszy mi nie ropieją, ani nic złego nie dzieje mi się z uszami, więc mega się cieszę :) 
Kosztują 23,97$ (około 100zł), więc nie jest to wysoka cena jak na taki dobry jakościowo produkt. Wiadomo złoto to nie jest, ale cena jest adekwatna do otrzymanej jakości.

Happiness Boutique - biżuteria idealna na co dzień

Naszyjnik to Delicate Lucky Star Rose Gold Necklace i też jest tytanowy i pozłacany. Jest bardzo delikatny i uwielbiam go na co dzień. Prezentuje się świetnie i błyszczy aż miło patrzeć :) Do tego ta śliczna, malutka gwiazdka dodaje uroku. Sam materiał mnie nie uczulił, więc super :) Mimo delikatności jest porządnie wykonany, nawet gwiazdka nie jest cieniutka tylko taka porządna, choć mała.
Kosztuje 28,79$ (około 100 zł), więc jak na taki śliczny i dobry jakościowo naszyjnik cena jest odpowiednia.

Happiness Boutique - biżuteria idealna na co dzień

Mam je ponad miesiąc i póki co nic się nie starło, ani nie czernieje, ale przechowuję według poniższych zasad, tzn. nie mają styczności z wodą, przechowuję je w zamknięciu oraz nie śpię w nich (nie lubię).
Paczka dotarła do mnie bardzo szybko, mimo że wysłana zwykłym listem (szybciej niż paczki z aliexpress :D)

Happiness Boutique - biżuteria idealna na co dzieńHappiness Boutique - biżuteria idealna na co dzień


I kolczyki i naszyjnik mega mi się spodobały! Uwielbiam je na co dzień i noszę z ogromną przyjemnością. Oba produkty otrzymałam od sklepu Happiness Boutique, ale mam chęć na więcej i nie wiem czy się nie skuszę na jeszcze jakąś biżuterię :)


A jak Wam się podobają?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger