stycznia 19, 2018

Rapan Beauty - Najlepsza maseczka glinkowa! + Zniżka 40% na maseczki mini

Rapan Beauty - Najlepsza maseczka glinkowa!

Ten post miał pojawić się dawno, ale tak czekałam i czekałam nie wiem na co, skoro maeczkę bardzo polubiłam od pierwszego użycia :) Dlatego dziś chcę Wam powiedzieć co sądzę o maseczce do skóry suchej i mieszanej Rapan Beauty.


Rapan Beauty - Najlepsza maseczka glinkowa!
Rapan Beauty - Najlepsza maseczka glinkowa!

Maseczka stworzona w oparciu o innowacyjny kompleks naturalnych, mineralnych i organicznych substancji aktywnych SMOC®, z dominującą zawartością Niebieskiej glinki z „syberyjskiego Morza Martwego” oraz z dodatkiem ekstraktów z krwi smoczej i chińskiej cytryny (Yuzu).  Przeznaczona dla cery suchej, wrażliwej oraz mieszanej. 
  • Niebieska glinka syberyjska odżywia, odświeża i regeneruje skórę twarzy. Dzięki mikrocząsteczkom krzemionki posiada działanie pilingujące. Jest jedną z najrzadszych i najbardziej poszukiwanych glinek kosmetycznych. Doskonale nadaje się do zabiegów detoksykacyjnych.  
  • Smocza krew - ekstrakt z żywicy drzewa Croton Lechleri to bogate źródło fenoli, fitosteroli i alkaloidów. Jego unikalne działanie związane jest ze zdolnością kompleksowania i dezaktywacji reaktywnych form tlenu (ROS i RSN), chroniąc tym samym włókna elastyny i kolagenu. Dzięki obecność taspiny działa przeciwzapalnie oraz przyspiesza procesy gojenia. Stymuluje odnowę naskórka i odmładza skórę.
  • Olejek z chińskiej cytryny (Yuzu) jest bogaty w ceramidy, będące naturalnymi odpowiednikami ceramidów II i IV tworzących strukturę warstwy rogowej naskórka. Zapewnia odbudowę barierową zniszczonej i łuszczącej się skóry. 
  • Olejek ze słodkich migdałów zapewnia maseczce niezwykłe walory aplikacyjne, a dodatkowo działa jako naturalny emolient, wygładzając oraz nawilżając skórę. Łatwo się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustego filtra, jednocześnie pełni funkcję ujędrniającą i pielęgnującą.


Rapan Beauty - Najlepsza maseczka glinkowa!

Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Opakowanie maseczki to plastikowy słoiczek, odkręca się bez problemów. Zabezpieczony jest dodatkowo plastikową przekładką, a na niej znajduje się dokładny opis maseczki.
Konsystencja jest dość gęsta, ale kremowa z wyczuwalnymi drobinkami. W dotyku jest dość aksamitna i bardzo przyjemnie aplikuje się na twarz. 

Rapan Beauty - Najlepsza maseczka glinkowa!
Rapan Beauty - Najlepsza maseczka glinkowa!


Zapach / Wydajność / Działanie

Zapach jest naturalny, taki błotnisty, mdły, w sumie nie przeszkadza mi, ale jakoś szczególnie też nie pokochałam go ;)
Wydajność jest świetna, niewielka ilość wystarczy na całą twarz, a w opakowaniu jest jej bardzo dużo, minimum 10-15 użyć, zależy jak grubą warstwę maski nałożymy.
Po nałożeniu maseczka piecze okropnie! To dla mnie jest jej wada, bo to niezbyt miłe uczucie. Ale wiem, że to normalne i czekam te pół minuty aż to minie. Bardzo pomaga mi wachlowanie twarzy rękami, ochładza i od razu jest przyjemniej :)

Rapan Beauty - Najlepsza maseczka glinkowa!

Maseczkę trzymam 15 minut i zmywam. I jeszcze nigdy żadna glinka tak dobrze mi się nie zmywała! Nie zastyga jak zwykła glinka co jest dla mnie ogromnym plusem, ma w sobie miliony drobinek i gdy zaczynam ją zmywać to drobinki ułatwiają zmywanie tej maseczki, a do tego cudownie peelingują twarz. Są dość ostre, więc tutaj trzeba uważać i też nie przesadzać z częstością używania. 
Efekt? Dla mnie wow! Gładka, mega oczyszczona cera, odświeżona i mimo początkowego rozdrażnienia wcale nie zaczerwieniona, a koloryt jest wyrównany, a pory zmniejszone. Na drugi dzień zmiany trądzikowe są załagodzone i cera wygląda cudownie.

Rapan Beauty - Najlepsza maseczka glinkowa!

Pokochałam tę maseczkę za efekt, choć to początkowe pieczenie nie jest najprzyjemniejsze. Mimo to wiem, że z chęcią sięgnę po kolejne opakowania :)

A ja mam dla Was dwa kody rabatowe!  
Na markę Rapan Beauty aktualnie jest promocja -20% z kodem: COSMOS. 
Ale także na wersje mini maseczek aż -40% z kodem: MINI. Super opcja by przetestować sobie miniaturki i sprawdzić czy będziemy zadowoleni :) Link do sklepu:https://sklep.cobest.pl/.


Znacie Rapan Beauty?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger