marca 23, 2012

Łagodny 2-fazowy płyn do demakijażu oczu Bielenda, Awokado







Już jakiś czas używam tego dwufazowego płynu. Kupiony przez przypadek, koleżanka poleciła, że jest najlepszy, więc musiałam spróbować :) Oto recenzja.



 skład:
 






Od razu po użyciu mi się spodobał.  Wcześniej używałam dwufazowego z Nivei i bardzo podrażniała mnie i zostawiała tłusty film. Ten jest moim ideałem :)

Zostało mi go jeszcze troszkę, ale tak wygląda przed wymieszaniem :
a tak po:


+ Świetnie zmywa makijaż,
+ Cena, zaledwie 8zł, co jak za tak dobry płyn dwufazowy nie jest dużo,
+ Nie zostawia tłustego filmu,
+ Nie podrażnia, a mam dość wrażliwe okolice oczu,
+ Najlepsze jest to, że dość długo utrzymuje się w jednolitym stanie po wymieszaniu, co dla mnie jest ważne, bo czasami jeden wacik nie starcza na zmycie oczu, a po co mam zamykać i mieszać jeszcze raz,
+ Dostępność, widziałam go chyba wszędzie :)
+ Wydajność .

- Jedyny taki malutki minus jaki w nim widzę, to opakowanie. Mogłoby być otwierane inaczej, bo trochę nie wygodne takie odkręcanie.No i czasami za dużo mi się wylewało na wacik.



Polecam każdemu, nic tak dobrze nie zmywa makijażu jak ten płyn. Ja nie używam mleczek do demakijażu - tylko ten płyn, oczywiście na oczy. Reszta twarzy to już inna bajka. Może kiedyś Wam opowiem :)
Już nawet kupiłam następny płyn z Bielendy, tylko tym razem Bawełna. Ciekawe który będzie lepszy:)

PS. Zgłosiłam się do Projektu Rainbow u Panny Dominiki :) Jesteście chętne to zapraszam tu link :)



pozdrawiam,

24 komentarze:

  1. Jak dla mnie średni...zdecydowanie wolę Burżuja:D jeśli o micelach mowa...bo ostatnio wielką miłością jak dla mnie jest mleczko do demakijażu oeparol balance:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja burżuja nie miałam, jakoś wolę tonik i ten płyn dwufazowy :)

      Usuń
  2. wlasnie od pewnego czasu zastanawiam sie nad produktami firmy Bielenda, mialam nawet ulotke tych produktow, czekam na recenzje plynu z Bawelna , bo nad tym produktem sie zastanawiam...
    Mam pytanie czy ten produkt szczypal pania w oczy po uzyciu, mnie np Ziaja czasami szczypie a czasmi nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zwróciłam na niego uwagi a tu taki pozytyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze wiedzieć, chętnie go kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana info na blogu konieczne nie jest :) a na liście jesteś! :) Stracha mi napędziłaś bo robiłam to dość późno w nocy, ale w ostatniej linijce widnieje Zazdrosna Żelka! :) Do spółki z Hikki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślepa Żelka :P Mieszkam w UK od jakiegoś czasu i jak tylko mogę to sobie spolszczam! :D

      Usuń
  6. wielce pseprasam za ta Pania ale to z grzecznosci, a cio do Bawelnianego cudenka to poczekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam,ale na pewno kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja trzymam się tego z Ziaji. Wiem, że mnie nie uczula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami może warto zaryzykować ;) Ten z Ziaji źle mi zmywał makijaż

      Usuń
  9. Hehe fajne kolory ma ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja go uwielbiam, juz kończę druga butelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czeka na półce i jak patrzę na zużycie dwufazy z Ziaji to wróżę mu przyjście do łask pod koniec następnego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kupywalam ostatnio z tej serii krem i zastanawialam sie nad kupnem tego plynu, ale wkoncu nie wzielam, mialam zamiar zobaczyc na kwc czy jest warty a tu recenzja u Ciebie:) skoro tak go chwialisz to pewnie kupie po skonczeniu swojego mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę go polecam, nie dość, że tani to świetnie zmywa :) Mój kcw

      Usuń
  13. no wiem pamiętam, mi ostatnio te Comfort się skończyły, miałam do ciała

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona tym płynem! Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger