marca 27, 2012

Tonimer Płyn nawilżający do gardła w spray'u



 


Od jakiegoś czasu stosuję płyn Tonimer Gola producent ISTITUTO GANASSINI, który otrzymałam za pośrednictwem Agencji Werner i wspólnicy. Otrzymałam go na początku lutego i przyszła pora na recenzję.





Płyn o przedłużonym działaniu przeznaczony do nawilżania błon śluzowych jamy ustnej i gardła. Zawiera składniki aktywne pochodzenia morskiego o silnych właściwościach nawilżających i łagodzących. Likwiduje uczucie suchości.
Wspomaga odbudowę nabłonka błon śluzowych.   
Wskazania: Tonimer zaleca się stosować w przypadku występowania uczucia suchości i pieczenia w jamie ustnej i gardle wywołanego:
  • zapaleniem gardła lub krtani
  • długotrwałym stosowaniem leków
  • częstym i intensywnym wykorzystywaniem głosu (np. nauczyciele, adwokaci)
  • centralnym ogrzewaniem
  • klimatyzacją
  • bardzo wysoką lub niską temperaturą otoczenia
  • naturalnym starzeniem się błon śluzowych
  • paleniem papierosów
  • zanieczyszczeniem powietrza.
Składniki aktywne:
wyciąg z czerwonych alg -  wykazuje  silne działanie nawilżające, oczyszczające, łagodzące i bakteriostatyczne. Likwiduje stany zapalne błon śluzowych.
chitosan -  wykazuje silne właściwości nawilżające. Wspomaga odbudowę nabłonka błon śluzowych.
chlorek cetylpirydynium - miejscowy antyseptyk stosowany do odkażania błon śluzowych.
wyciąg z drzewa herbacianego - działa przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo.
Wspomaga również metabolizm komórkowy i mikrocyrkulację.
Sposób użycia: Każde opakowanie zawiera: plastikową buteleczkę z płynem, przezroczyste zamknięcie i biały aplikator. Należy zdjąć z buteleczki zamknięcie. Nałożyć aplikator na końcówkę buteleczki i mocno go wcisnąć. Stosując po raz pierwszy należy kilkakrotnie nacisnąć aplikator, tak aby pompka zassała płyn.  Wsunąć aplikator w usta i naciskając go rozpylić 1-2 dawki. Preparat zaleca się stosować dwa razy dziennie lub w zależności od potrzeb. Płyn może być używany przez długi okres czasu.
Ostrzeżenia:  Należy unikać kontaktu z oczami. W razie dostania się  preparatu
do oczu przemyć je wodą. Chronić przed dziećmi.
Pojemność: 15 ml
Cena: 18,41 zł

więcej informacji o kupnie tutaj 
 





W okresie zimowym często łapią mnie różne choróbska, a zwłaszcza kaszel i jak jest to nie można się go pozbyć i tak samo bólu gardła. Także postanowiłam wypróbować tego cuda.
Na opakowaniu napisane jest, aby spray dozować 1 lub 2 razy do jamy ustnej. Częstotliwość używania 4-5 razy dziennie.
Od samego początku byłam bardzo pozytywnie nastawiona, ponieważ skład bardzo zachęca.

Używałam według zaleceń i póki używałam to naprawdę nie miałam problemów z gardłem.
Samo opakowanie jest wygodne w stosowaniu, mi nie sprawiało problemów.
Smak - bardzo przyjemny, miętowy, troszeczkę gorzki.
Fajnie nawilża gardło i o dziwo działa. Na początku nie działało, bynajmniej tak myślałam, że to bubel. Może temu, że nie odczuwałam bólu gardła przed użyciem i jak używałam to wszystko było ok. Także przestałam i co jakiś czas sobie psikałam.
Wydajny produkt, bo mam go ponad miesiąc i jeszcze sporo mi zostało. A używam go, gdy mam problemy z gardłem.

I np. rano wstałam z suchością w gardle, strasznie drapało, wiec użyłam go i szczerze przyznaję, że ulgę poczułam natychmiastowo. Szkoda, że na katar tak nie pomaga :)
Fajnie byłoby go sobie użyć będąc poza domem, gdy tylko poczuję drapanie w gardle, ale niestety nie nadaje się do zabierania ze sobą, no chyba, że włożymy go do jakiejś torebki foliowej, aby zabezpieczyć przed zabrudzeniem.


Cena nie odstrasza, wręcz przeciwnie zachęca do kupna. Tym bardziej,
że pomaga. Według mnie jest to produkt godny polecenia. Zwłaszcza, tym osobom, które mają gardłowe problemy.

pozdrawiam,
Bardzo dziękuję firmie http://ganassini.pl/ za udostępnienie kosmetyków w celu testowania. Mimo, że dostałam ten produkt bezpłatnie nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.

10 komentarzy:

  1. Chyba się na niego skuszę, moje prawie-nauczycielskie gardełko byłoby nim pewnie zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez go mam musze go też zrecęzować w sumie go nie używałam jakoś chora nie bylam hmm

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam coś podobnego ale z Halsetu i też działa: jak tylko czuję, że mam podrażnione gardło psik, psik i po sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba z tej firmy kupowałam wodę taka do noska dziecka, ale nie pamiętam dokładnie i była ok

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie uzywałam czegoś takiego jak płyn do gardła ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Super recenzja która zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakim cudem nie widzę twoich postów,już tyle napisałaś a ja nawet nie wiedziałam://

    Co do płynu to jest ciekawy i warto wiedzieć:)

    A jeżeli chodzi o róż jaki miałam na policzkach to róż w żelu Essence Vampire'love:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nie wiem czemu tak jest:( Może u mnie coś zepsute, ale nie wiem...

      Usuń
  8. właśnie przeszłam zapalenie tchawicy i szkoda że wcześniej nie wiedziałam o tym płynie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, wpadnij do mnie. :)
    Obserwujemy??
    http://pietrekwrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger