marca 05, 2012

Spontaniczne okazyjne zakupy :)



Ale mam lenia :) Nie wiem jak Wy, ale ta pogoda na mnie jakoś pozytywnie nie wpływa... Słońce świeci, ale jak się wyjdzie na zewnątrz to zimno, że ręce odpadają... Dziś poszłam na uczelnie, ale zapominalska jestem i zapomniałam, że mam na później i cóż pojechałam kupić buty. po drodze zaszłam do sklepu i była wyprzedaż kosmetyków essence to kupiłam te ostatnie co zostały i mi się spodobały :) Każdy za 3,99 !!
Podkład w musie 08 matt tan, ale dla mnie za ciemny i oddałam siostrze.
 Dwa tusze do rzęs :) Jeden niebieski, ale nie otwierałam przy kupnie a myślałam, że czarny :D Ale przyda się na pewno...
I buciki do śmigania na wiosnę w przecenie za 39,50 :) Ale słyszałam, że jutro ma padać śnieg :(
Nie byłam w naturze, i ciekawa jestem czy tam też są takie przeceny na niektóre produkty, te które wychodzą z regularnej sprzedaży...

Dobrej nocy i miłego jutrzejszego dnia :)
pozdrawiam,

9 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj byłam w naturze, ale takich fajnych przecen nie widziałam :(
    gratuluję udanych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci fajnie trafiłaś tą fioletową mascare.Też miałam na nia ochotę ale u mnie nie było.

    OdpowiedzUsuń
  3. A w jakim sklepie trafiłaś na tą wyprzedaż? Ja szukałan w Naturach i niestety nie było :(:(

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze ja nie trafiłam na wyprzedaż essence niestety ;(
    fajne butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez bym poszła kupić essens ale mam za daleko do daglasa

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w naturach nie ma przecen essence , znaczy sa tylko o 1-2zł przecenione , szkoda bo widzę dużo dziewczyn się na nie załapało . ale na taki podkład w musie chętnie bym się skusiła...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger