marca 02, 2012

Mydło oliwkowo-laurowe ALEP 25% - moja opinia

 


Dziś opinia na temat mydła oliwkowo-laurowego Alep. Ja posiadam wersję 25%, ale są też inne.


Marka Alepia jest jedyną, która oferuje tradycyjne mydła Alep z Aleppo opracowane na olejach z pierwszego tłoczenia.
Jest to tradycyjne mydło Alep opracowane w Aleppo, w słynnym, starym kotle z użyciem olei ( olej z oliwek Bio i olej z jagód Laurie Bio) najlepszej jakości z pierwszego tłoczenia na zimno.
Alepia proponuje nowe mydła Alep z Aleppo Organic Excellence, które nie mają sobie równych, ze względu na wyjątkową jakość olejów organicznych w pierwszym tłoczenia od najlepszych mistrzów producentów mydła z Aleppo.
Jest to najszlachetniejsze z mydeł Alep klasycznych, ze wzgledu na "suknię" (kolor) jaśniejszy i świeży zapach w niczym nie przypominajacy typowego zapachu klasycznego mydła Alep.  To mydło  promieniuje zdrowiem i dobrym humorem.
To prawdziwa radość odkrycia i codzienego stosowania dla jego szczęśliwego posiadacza tego wyjątkowego mydła.
(opis ze strony sprzedawcy biolander.com )

Skład INCI: Olivate sodu (Oliwa z pierwszego tłoczenia z certyfikatem biologicznym ) 75% z całości oleju - Laurynian sodu (olej z jagód Laurie z pierwszego tłoczenia z certyfikatem Biologicznym) 25% z całości oleju - Aqua (woda) - Wodorotlenek sodu (śladowa ilość sody kaustycznej niezbędna w zmydlaniu).

Różnice mydeł Alep

Alep 5% Laurie:

Jest bardzo ekonomiczne. Jego zapach jest charakterystyczny, miły. Jest bardzo dobre do codziennej toalety dla całej rodziny, polecane dla osób z egzemą, dla skór suchych i wrażliwych, eliminuje łupież.

Mydło Alep 25% laurie:

Jego zapach jest bardziej delikatny.

Jest bardzo dobre do codziennej toalety dla całej rodziny, polecane dla osób z egzemą, dla skór suchych i wrażliwych, eliminuje łupież.

Mydło Alep 40% laurie

Nie ma zapachu charakterystcznego jak 5%Laurie. Jest extremalnie przyjemne.

Jest bardzo dobre do codziennej toalety dla całej rodziny, polecane dla osób z egzemą, dla skór suchych i wrażliwych, eliminuje niesforny łupież.

Mydło Alep 80% laurie: Royal

Jest polecane dla osób z egzemą, dla skór suchych i wrażliwych, eliminuje łupież.

Zakochani w laurie wybierają to mydło, które może być używane ze zdrową jak i problematyczną skórą.
  
Zaleca sie używać Alep 25% do łagodnego stanu trądzika. W zaawansowanych stanach zaleca się mydło 40%.

Tu można znaleźć fajne informacje na temat mydeł alep.



Ja tego mydła używałam tylko i wyłącznie do mycia twarzy codziennie, czasami rano i wieczorem. Trochę było mi go szkoda do mycia całego ciała, a kupiłam go głównie, bo niby miał być dobry dla osób z trądzikiem

Nowe:
Po 3 miesiącach:


+ Mycie twarzy nim jest przyjemnością, buzia podczas mycia jest bardzo miła w dotyku.
+ Naturalny, miły zapach. Po pewnym czasie wręcz go nie czuć.

- Strasznie drogie jak na mydło (ok 30zł + wysyłka)
- Duże i nie wygodne w użyciu ( następnym razem podzielę na kawałki )
- Nie pomaga na zaawansowany trądzik - Mam trądzik od wielu lat. I mam już miejscami blizny potrądzikowe, oraz nowe zmiany skórne pojawiają się. Używałam na przez jakiś czas i potem używałam żel na trądzik i wszystko było nawet ok. Skóra się leczyła i razem były dobre rezultaty. Blizny i tak czy siak miałam i miejscami nowe pryszcze, ale mniej niż normalnie. Skończył się żel od dermatolog to myłam tylko mydłem, aby sprawdzić jakie jest jego działanie. I niestety zawiodłam się, po kilku dniach zaczęły mi wyskakiwać okropne pryszcze, czasami ropne. Poszłam do dermatolog po nową maść i skończyło się. Stan skóry poprawił się diametralnie.
- Po użyciu skóra jest naciągnięta i nie zauważyłam, aby nawilżał.
- Zauważyłam, że moja skóra z mieszanej, stała się bardziej sucha. Nie wiem, czy to przez mydło, czy przez to, że jest zima.


Ogólnie rzecz ujmując polecam mimo jego wad. Ja lubię go używać do codziennego oczyszczenia twarzy, jak również odświeżenia. Jak zużyję te, to kupię 40%, ponoć lepsze na trądzik.


21 komentarzy:

  1. Jakoś mnie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydło na trądzik . ;D hehe dobre.;PP
    Bardzo fajne. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mydło lecznicze, nie jakieś zwykłe z drogerii ;) Pomaga leczyć, ale bezpośrednio nie pomaga zachować normalnego stanu skóry.

      Usuń
  3. Mam wątpliwości czy pomoże z trądzikiem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. wydajność jest całkiem duża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam problemu z trądzikiem, wiec do codziennego oczyszczania twarzy wydaje się być całkiem sensowne.. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. mam 25% alep i jestem zadowolona, świetnie oczyszcza skórę - wiadomo trądziku całkiem nie wyleczy. Twoje mydełko ma pieczątkę taką okrągłą? bo na zdjęciach nie widzę, ale oryginalne mydła ALEP mają pieczęć i są zielone w środku. o swoim pisałam tutaj, są też fotki: http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2011/12/alepia-savon-dalep-25-laurier-mydo.html
    jeśli masz chęć to zajrzyj. :-)
    mydło jest mega wydajne, i można nim się wykąpać od stóp do głów.

    ja za swoje zapłaciłam 14 zł /200 g na Allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje mydło miało taką pieczęć jak było kupowane, więc wiem że jest oryginalne :) A czy zielone w środku to nie wiem, bo nie kroiłam go :D

      Usuń
  7. ja używam mydełka aktywny węgiel z lawendowej farmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiło mnie to mydełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś się na to nie skurzę....

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się nad zakupem jakiegoś mydła alep ogólnie do mycia ciała bo mam bardzo suchą skórę ale sama nie wiem które wybrać

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku nie przeczytałam co to za mydło i myślałam że będzie recenzja mydła szarego :D A tu suprise ! Pierwszy raz czytam o takim wynalazku :D Ale ta cena NIE !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie cena dość wysoka, ale mimo to wydajność jest naprawdę świetna

      Usuń
  12. Zazwyczaj mydła wysuszają moją skórę,więc nigdy nie odważyłabym się użyć go do twarzy ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam 25% ale strasznie mnie wysusza. Jak mi się skończy poszukam czegoś lżejszego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię alepowe mydła. Są bardzo wydajne. Stosuję je do całęgo ciała. Wiadomo, samo mydło nie poardzi sobie z trądzikiem - trzeba do problemu podejść całościowo. Mydło, może jakiś tonik i krem do twarzy. Wszystko musi wspólgrać ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytając Twoją recenzję od razu nasunęła mi się myśl: "Toż to musi strasznie wysuszać!" :).

    Ja wyleczyłam się z trądziku w niespodziewany sposób. Odstawiłam te wszystkie dermatologiczne/apteczne preparaty bo choć okresowo działały to strasznie wysuszały mi skórę. I sięgnęłam po Effaclar Duo. Po pewnym czasie nagle olśniło mnie, że krem pozbawił mnie wielu niedoskonałości skóry a mój problem z comiesięcznym wysypywaniem na czole po prostu zniknął:) Stosowałaś może?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie Twojej odp.:):
      Jeśli działa to najważniejsze:)
      A Effaclar Duo to krem na niedoskonałości skóry z La Roche Posey, używałam go na zmianę z kremem nawilżającym tej samej firmy:) Jeśli kiedyś będziesz chciała wypróbować to naprawdę polecam, kto wie, może dla Ciebie też okaże się dobrą alternatywą =)
      Pozdrawiam =*

      Usuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger