marca 07, 2012

TAG: U SPOWIEDZI czyli moje kosmetyczne grzeszki






Do zabawy zaprosiła mnie turkusoowa.

Zasady:
1. Odpowiedz na 7 pytań.
2. Utwórz osobny post oraz zamieść informację kto Cię otagował.
3. Przekaż zabawę innym blogerkom.


CHCIWOŚĆ
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?

Najdroższy kosmetyk to podkład Bourjois, a najtańszy to raczej lakier do paznokci :)

GNIEW
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Nienawidzę bazy pod makijaż Soraya, a uwielbiam wiele, np, eyeliner w żelu essence, paletki cieni Sleek.

OBŻARSTWO
Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze?

Oczywiście balsamy z The Body Shop :))

LENISTWO
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?

Czasami nie chce mi się używać balsamów do ciała (zwłaszcza tego z Eveline rozgrzewającego), ale tych z TBS używam po kąpieli (Ten zapach mmm ), bo mam wtedy bardzo suchą skórę. I nie chce mi się używać kremu pod oczy, ale to temu, że praktycznie nic nie daje poza lekkim nawilżeniem...

DUMA
Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?


Chyba najbardziej tusz i podkład :) No i perfumy...

POŻĄDANIE
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?


Oczy,  ładny uśmiech.

ZAZDROŚĆ
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?


Takie, które są mi aktualnie najbardziej potrzebne :) Miło dostać perfum, albo jakąś fajną mgiełkę do ciała, albo balsam do ciała.

Do zabawy zapraszam dziewczyny, które jeszcze nie brały udziału w tag-u a chciałyby:))

pozdrawiam,

7 komentarzy:

  1. Ciekawy tag :) Ja jak na razie nie wezmę udziału...

    kosmetyczna-perspektywa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nakładanie balsamów,zawsze się zmuszam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że i Ty tez nie przepadasz za balsamowaniem ciała-coraz więcej dziewczyn tego nie lubi :D
    Dzięki za przyłączenie się do zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już brałam udział w takim tagu- bardzo mi się spodobał :) Zgadzam się z wieloma Twoimi odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tusz, podkład i perfumy i mi dodają pewności siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiałabym w końcu ten tag zaliczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z lenistwa nie używam balsamów i kremów do stóp :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger