marca 08, 2012

Współpraca z portalem urodaizdrowie.pl



Dziś wracam do domku, a tam paczuszka od portalu urodaizdrowie.pl . Produkty są z firmy Simple Beauty. Dostałam do testów dwie pomadki oraz cztery lakiery do paznokci.

Kolory lakierów po prostu są świetne ! Każdy mi się podoba, a zwłaszcza te pastelowe. Obawiam się, że mogą słabo kryć, ale liczę, że tak nie będzie :)
Od dziś biorę się za testowanie...

Udanego wieczoru i życzę Wam dużo szczęścia w dniu kobiet oraz jak najmniej rozczarowań.
pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. gratuluje współpracy i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na opinie. :) miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo ten żółty to ja chyba mam :) miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe kosmetyki, miłego testowania gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje współpracy i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tych szminek

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :) Miłego testowania i recenzje napisz szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję, kolory lakierów są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory mają te lakiery :)
    Czekam na efekty na pazurkach :)

    PS
    Wszystkiego co najlepsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy i zazdroszczę paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję i czekam na dalsze recenzje

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy i z niecierpliwością oczekiwać będę recenzji i swatchy- ciekawią mnie zwłaszcza pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję :) ciekawa jestem pasteli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy! Świetne kolory lakierów ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger