marca 18, 2012

Zielony makijaż na dzień Św. Patryka 17marca





Wczoraj wpadłam na pomysł wykonania zielonego makijażu z okazji dnia Św. Patryka.  Dopiero dziś miałam czas by go wykonać...
Cóż ja obchodzę, bo mój narzeczony ma właśnie tak na imię, więc wypadało zrobić jakiś makijaż :) A poza tym zielony uspokaja...
Zrobiłam kilka wersji, więc zapraszam :)

Z zieloną kreską. Mi osobiście najbardziej przypadła do gustu właśnie ta wersja z zieloną kreską i z różowymi ustami. Jeżeli ktoś lubi mocny kontrast, to oczywiście wtedy może wybrać wersję z czerwonymi ustami:)




z czarną kreską:


A tu dodatkowo zielone pazurki :)

Jako gratis namalowałam zieloną koniczynkę na policzku (wymysł narzeczonego :)

Jak Wam się podoba? Jestem zielonooka, więc dla mnie nie pasuje za bardzo taki kolor cienia, ale co tam, raz się żyje :D

Która wersja Wam przypadła najbardziej do gustu?

pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. Z zieloną kreską jest genialny!
    U mnie tylko paznokcie zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędnie!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, masz rację że z tymi różowymi ustami lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę, w ogole nie orientuję się w tych świętach :D Nawet nie miałam pojęcia, że tak istnieję, ale dobrze sobie uświadomić :)

    Podoba mi się pomadka, na pierwszy zdjęciach, taki róż wpadający lekko w fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie orientuję we wszystkich, ale jak ktoś obchodzi to my razem z tym kimś :)

      Usuń
  5. Z czarną kreską wygląda lepiej moim zdaniem .;DD

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie! Uważam, że wersja z zieloną kreską lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie się prezentuje taka żywa zieleń na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się z czarna kreską:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie i nawet pazurki pod kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i jeden i drugi śliczny :) na aż taką zieloność jeszcze brak mi odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na mojej koleżanki blog:

    http://otomojezycie.blogspot.com/

    http://otomojezycie.blogspot.com/

    http://otomojezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z zieloną kreska to jest to :)
    Ale u mnie to co najwyżej pazurki mogą być zielone a nie makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przypadł do gustu;/ Makijaż ładnie wykonany, ale nie lubię zielonego ;)

    Pozdrowienie serdeczne! Xenia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger