marca 11, 2012

Tag: 5 moich urodowych obsesji!


Przychodzę do Was znów z Tagiem :) Zostałam otagowana przez JungleDrum za co serdecznie dziękuję :*
 Zasady tagu:
1) Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady
2) Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy w Twoim wyglądzie, na których punkcie masz małe obsesje;)
3) Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych;)
4) Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego elementu ciała.
5)Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.
1. Włosy
Ostatnio bardzo dbam o włosy, chcę je odżywić. Używam odpowiednich szamponów, odżywek, olejów do włosów. I najważniejsze zrezygnowałam z prostownicy, ale za to suszarka niestety ciągle ze mną jest. Miałam malowane, rozjaśniane... Co ja z nimi nie wyprawiałam ;) Ale teraz zmądrzałam i chcę doprowadzić je do dobrego stanu.
2. Paznokcie
Uwielbiam lakiery do paznokci i mieć pomalowane paznokcie :) Uwielbiam prawie wszystkie kolory, więc zawsze się znajdzie ciekawy lakier do kupienia :)
3. Brzuch, uda, pośladki
To dopiero moja obsesja i kompleks. Zawsze jest tak, że z tego z czego najbardziej chcemy zgubić ciałka, to tam spada najmniej. Jak to jest, że zawsze jak chudnę, to najpierw z piersi schodzi...  Ale cóż trzeba się akceptować takiego jakim się jest a nie dążyć do niemożliwego...

4. Zęby
Po zdjęciu aparatu staram się dbać o zęby i chyba to staje się małą obsesją. Dokładne mycie zębów, nitkowanie, oględziny, szczerzenie się do lustra... Może to efekt po 2 latach nosznia aparatu :)
5. Brwi
Wiadomo muszą być dobrze i ładnie wyskubane. Jakbym miała krzaczory to bym się nigdzie nie pokazała! Nie lubię jak widoczne są pojedyncze włoski...

Taguję:
xkeylimex
Paubia
laleczka...
ejndzel
hoshi777

pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. Bardzo serdecznie dziękuję za otagowanie mnie. Powiem szczerze, że nie widziałam jeszcze tego tagu. W najbliższych dniach dodam notkę z moimi odpowiedziami- jak mi się uda, to nawet foty zamieszczę ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że jestem jedną z pierwszych, która go robi :D

      Usuń
  2. Ja do brwi jestem zbyt leniwa :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) na pewno odpowiem, ale muszę najpierw się trochę zastanowić nad odpowiedzią :> :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jedynką i dwójką zgadzam się w stu procentach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Teoretycznie tkanka tłuszczowa schodzi po równo z każdego miejsca, ale no cóż - teoretycznie... Mi właśnie tyłek zszedł za mocno i nie pogardziłabym jakby trochę więcej tego tam było :D
    http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie :D Ale jak patrze to widzę, że tam znika a w innym miejscu nie :)

      Usuń
  6. Dziękuję za otagowanie Kochana:* Myślę, że w najbliższych dniach pojawi się notka na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za otagowanie. W wolnej chwili umieszczę Tag na moim blogu. ; pp

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam się czepiać ,więc muszę skrytykować autorkę taga :D
    "2)wymień 5 rzeczy w Twoim wyglądzie, na których punkcie masz małe obsesje;)
    3) Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych;)"
    Skoro mam obsesje na punkcie włosów,ale ma to też większość blogerek to znaczy,że mam myśleć kreatywnie i żeby nie zgapiać ,mam szukać obsesji na siłę?;p
    Ja większość z tych rzeczy mam tak jak Ty .A szczególnie włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, część rzeczy mam podobnych jak osoba, która mnie otagowała ;) A jak się nie da to trzeba pisać tak jak się uważa :)

      Usuń
    2. Pewnie, dziewczyny. Did, chodziło mi o to, żeby nie spisywać od innych razem z opisem, ale uzasadnić swój wybór. Tak, żeby było w każdej wypowiedzi trochę inaczej. Jeżeli masz wszystkie odpowiedzi takie same to nie ma w tym żadnego problemu, po prostu chodzi o to, byś uzasadniła swoje zdanie innymi słowami. ;)

      Usuń
  9. Dziękuję za otagowanie, z przyjemnością go wykonam ;)n

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezłe masz obsesje :D
    No włosy to i ja, pazury czasem, brwi oj nie umiem ich ładnie ułożyć bo zawsze jakieś się źle układają !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana ;) zapraszam do zabawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. "Brzuch, uda, pośladki" obsesja 3in1 większości kobiet :D
    A na swoje brwi osobiście nie zwracam szczególnej uwagi.. może to przez to, że ich naturalny kolor to blond i nawet jeśli wyrośnie gdzieś jeden za dużo to go nie widać dopóki nie podkreślę go kredką=)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger