marca 20, 2012

To co uwielbiamy, czyli paczuszki :))





Dziś w końcu przyszła do mnie paczuka z rozbiórki BB kremów z wizaz.pl . Zamawiałam chyba jakoś w październiku i w końcu się doczekałam :D A jeszcze sporo rzeczy czeka w kolejce:)
I oto co dostałam:

The Face Shop Power perfection BB Cream 2, a poniżej jak wygląda oryginalne opakowanie

The Face Shop Lovely Meex Honey BB Cream, a poniżej oryginalne opakowanie
No i oczywiscie kupka słowika, czyli uguisu no fun
Ja mam w mniejszej wersji 6g, na próbę :) Oczywiście już użyłam na buźkę i zobaczymy jak się sprawdzi :)
Za jakiś czas napiszę co i nim sądzę. Już Wam mogę powiedzieć, że śmierdzi :) Ale da się wytrzymać...


pozdrawiam,

18 komentarzy:

  1. Kupka słowika?! Fe fe fuj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko wydaje się takie ohydne, trzeba myśleć, że to tylko maseczka :D

      Usuń
    2. że yyyyyy, co , że jak..?! serio to kupa słowika? :O

      Usuń
    3. serio, tylko sproszkowana :D Myślałam, że większość dziewczyn ją zna

      Usuń
  2. uwielbiam bb cream'y :))
    a kupy słowika nie miałam jeszcze, waham się dobre pół roku :) koniecznie napisz relację jak poużywasz trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupka słowika, dobra nazwa. Bardzo zachęcająca. ;D haha
    xd

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laleczka to faktycznie jest kupka... :D
      ale czego się nie robi dla urody? :P

      Usuń
    2. To dla reklamy nazywałoby się o wiele ładniej niż słowicze kupka :D Dla urody trzeba próbować wszystkiego :)

      Usuń
  4. słyszałam już o kupce słowika, podobno to sekret urody japońskich kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna nazwa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe :) ja jak narazie nie popadłam w zachwyt nad BB kremami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju kupa słowika? I naprawdę chcesz to nałożyć na twarz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupę ze słowika znam z czytania an blogu od Agi :)
    Kurde podziwiam cię , że masz ochotę nałożyć to na twarz ! :)
    Życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger