marca 27, 2012

A tego to się dziś nie spodziewałam...







 Dziś czekały na mnie niespodziewane paczuszki. Nic nie zamawiałam ostatnimi czasy i niczego się nie spodziewałam. Co prawda rozmawiałam z narzeczonym co chciałabym na święta, ale nie spodziewałam się, że coś dostanę tak szybko :D I miał być tylko music roller (jako mała dokładka, do późniejszego prezentu, który razem kupimy :> ), a tu jeszcze taka śliczna zakładka do książki.
Fajne takie niespodziewane prezenty :))

Zakładka do książki

A co do music rollera, to szczerze mówiąc to nie jest wart swojej ceny. Fajny gadżet i jak dla mnie bardzo przydatny. Ale prawie 20zł + wysyłka to naprawdę sporo za kawałek gumy. Takie moje spostrzeżenia. Jeżeli bym go nie dostała, to raczej bym go nie kupiła za prędko...
Co prawda już mi się słuchawki nie będą plątać przy słuchaniu muzyki i to jego wielka zaleta. A mój kabel w słuchawkach jest MEGA długi, ledwo go zmieściłam w tym rollerze :D
  Nie wystraszcie się mojej bluzki, przepraszam, ale ja tak na luzie chodzę po domu :D
 Mój mały zestaw:)
 
 Widziałam u kilku osób też tego rollera, może któraś z Was też go ma. Co o nim sądzicie?  :)

pozdrawiam,

23 komentarze:

  1. fajny gadżet, ja widziałam takie jamniki i inne zwierzaki do kabelków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były też takie okrągłe pączki, ale te serduszko mi najbardziej przypadło do gustu:)

      Usuń
  2. Przydało by mi się takie coś. Słucham muzyki ok. 8h dziennie głównie w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatna rzecz :) Koszulka fajna :P

    OdpowiedzUsuń
  4. niespodziewajki są najlepsze :) u mnie taki roller byłby zbędny bo już prawie w ogóle nie słucham niczego przez słuchafony ;) ale w dawnych czasach byłby zbawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli się nie słucha, to wiadomo, że jest zbędny, ale ja słucham dość często :)

      Usuń
  5. O mamo, a mi najbardziej podoba się bluzka... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten roller, tylko faktycznie nie warty ceny. ; p
    Zakładka bardzo ładna. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. zakładka prześliczna :) z racji tego że lubię czytać książki bardzo by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uważam, ze nie jest wart swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  9. super gadżet,tylko ta cena:))
    ii cool okładka :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne gadżety, na szczęście ja mam krótki kabelek więc nie potrzebuję rollera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no trochę drogo za taki gadżet :) moja koleżanka ma tą samą komórkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie bombowe te słuchawki,też takie chcę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, bo składane i mogę bez problemów do torebki chować :))

      Usuń
  13. Świetny jest ten roller w kształcie serducha:)
    PS. Fajnie zobaczyć że ktoś ma taki sam telefon;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam go bardzo długo, ale nadal uważam, ze jest śliczny :)

      Usuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger