lipca 24, 2012

Biedronkowy manicure



     Dziś jak przystało na wakacyjny czas leniłam się :) Byłam na działce z przyszłą teściową i jej sąsiadką, zrobiłyśmy sobie grilla i opalałam się rozkoszując się pierwszymi promykami słońca po tych pochmurnych dniach :) Niestety przechwaliłam, bo po tygodniu bez słońca troszkę się przypiekłam, może miałam za słabą ochronę na ciało, ale było warto :D
     Wracając przypadkowo zajrzałam do jednego ze sklepów kosmetycznych i wpadł mi w oko świetny kolorek, takie bardzo delikatne połączenie czerwieni z różem i wiedziałam, że będzie mój :) Miałam ochotę na kropeczki na paznokciach, jakoś od jakiegoś czasu za mną chodzą i zmajstrowałam biedroneczko-muchomorka :)

Lakier grający główną rolę w dzisiejszym mani:























Oto mój dzisiejszy manicure:





Jak Wam się podoba? :)

pozdrawiam,


56 komentarzy:

  1. oo..Wow genialne, pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to musi na żywo wyglądać, ładnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda naprawdę świetnie, nawet nie spodziewałam się, że tak mi ładnie wyjdzie :D

      Usuń
  3. Bardzo ładnie to wygląda, takie muchomorki:)) ja dzisiaj mam kropeczki białe na karmelowym lakierze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. kojarzy mi się te paznokcie z poziomkami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie Ci wyszły. ja bym tak nie umiała. znając życie to coś bym schrzaniła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam patrząc jak inni robią takie kropeczki, ale udało się. Warto próbować :)

      Usuń
  6. Podoba się, podoba;) ja jeszcze nie miałam kropek na moich paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny efekt :) czym robiłaś te kropki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do pytania, świetnie to wyszło!:)

      Usuń
    2. Najpierw robiłam specjalnym pedzelkiem do zdobień z essence, ale mi wychodziło za malutkie i nie umiałam się nim posługiwać. Ale wzięłam patyczek do skórek, myślę, że można wziąć nawet wykałaczkę i maczałam w lakierze i potem na paznokieć. Patyczek ma większą końcówkę niż wykałaczka, ale warto próbować :)

      Usuń
  8. W zasadzie nie lubię takich cudaśnych rzeczy na paznokciach. Ten manicure jednak, który pokazujesz dzisiaj, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fany efekt :) Ładny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak bylam mała to miałam takie legginsy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor lakieru i genialny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę jak biedronka, trochę jak muchomor. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie! Lubię groszki ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo kojarzy mi się ze stylem retro :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. w sumie nie było aż takiej precyzji, tylko odpowiednio stawiać kropeczki :)

      Usuń
  16. Genialnie wyszły ci te paznokcie :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo jak bylam mala to czesto z kuzynka robilam sobie takiega biedronke na paznokciach :D ach ten wzorek strasznie kojarzy mi sie z dziecinstwem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tym roku bardzo lubię kropeczkowe wzorki

    OdpowiedzUsuń
  19. Kropeczki wyszły słodko - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądają te kropki na czerwonym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny manicure, lubię kropeczki, takie proste zdobienie a efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tez takie robilam! manicure biedronkowy to slodycz. kazdy na nie zwracal uwage :D pozniej robilam kropeczki na roznych kolorach, ladnie wygladaja na szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny :) I ta czerwień bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne, takie proste a efektowne;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też będę polować na Bell! :D:D zobaczymy komu się uda ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko fajnie, tylko przed pomalowaniem paznokci pasuje zadbać o dłonie, m. in. odciągnąć skorki, zrobić peeling i dopiero można brać się za bazę, lakier i inne ozdobniki.
    ps. wcześniej był turkusik na paznokciach ?:P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetna biedronka:D

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mi się podobają te biedroneczki... tylko czy to nie raczej muchomorki? ;) (biedronka ma czarne kropki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam właśnie, że biedronkowo-muchomorkowy manicure :) rzeczywiście biedronka ma czarne, ale tak mi się skojarzyło z biedronką i jet :)

      Usuń
  29. Świetne pazurki !! :* Wyglądają na prawdę uroczo :-**

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądają! :) dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne :3
    obserwujemy. ? ;D

    zapraszam do mnie ;**
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne paznokcie, świetnie pomalowałaś

    OdpowiedzUsuń
  33. genialnie to wygląda ;) Sama muszę spróbować jak zapuszczę paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne paznokcie! Urocze:) + Zaczynam obserwować:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger