lipca 21, 2012

MIYO nr 49 ILLEGAL




Dziś mój ulubieniec lakierowy :) Już raz go pokazałam w połączeniu z innym lakierem MIYO, ale musiałam pokazać go w całości i przy okazji ocenić go. Ten kolor jest cudowny i tyle :) 





















Niektóre kolory lakierów MIYO to perełki, a niektóre to jakieś wpadki. Mam jeden lakier, który zabarwił mi płytkę. Reszta, które mam nie zrobiły nic podobnego.

Ten lakier MIYO:
- słabo kryje (minimum warstwy trzeba nałożyć. na zdjęciach 2 warstwy lakieru, a i tak widać lekkie prześwity),
- schnie bardzo szybko
- jest dość trwały (wyglądają ładnie nawet przez 3 dni, ale już przy 3 dniu widać malutkie odpryski).
- pędzelek jest nawet nie najgorszy, ale mógłby być większy.


Oczywiście polecam całkowicie :) Jak tylko znajdę w Gdyni szafę MIYO na pewno znów jakiś kupię :D

pozdrawiam,

23 komentarze:

  1. jaki soczysty kolor!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki piękny i wyrazisty kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne masz paznokcie , kolorek tez fajny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj ten lakier miała mw ręce, dlaczego ja go nie wzięłam??

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor mi przypomina zoltko jajka :D
    ale jest ladny taki nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnego lakieru tej firmy.
    Przyznaję jednak, że ich gama kolorystyczna jest bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolorek :) idealny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam zamiar kupic jakiegoś dropsa. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam inny odcień, super są, ale za pomarańczkami nie przepadam, choć ogląda lubię i podobają mi się, ale nie u mnie:)

    dla mnie w ogóle nie ściera:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor tego lakieru jest genialny ♥
    Ja w swojej kolekcji lakierów nie mam żadnego z tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak żółty nie jest moim ulubionym kolorem, to ten wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny kolor, kojarzy mi się z pewnymi cudownymi wakacjami.

    OdpowiedzUsuń
  14. w Rumi jest szafa miyo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdzie nie mogę dostać tych lakierów ;(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger