września 09, 2012

Virtual - All in black ♥

Jakoś nigdy specjalnie nie przepadałam za czarnymi paznokciami... Ale przeglądałam mani i natknęłam się właśnie na czarne... Zakochałam się od razu ♥ Chciałam od razu pomalować, ale nie miałam czarnego lakieru i kupiłam :) Virtual bardzo dobrze się sprawdził...


Lakier ten ma bardzo dobre krycie, dwie warstwy wystarczą. Niestety jakoś długo schnie, nawet mimo użycia wysuszacza. Cena jak najbardziej na plus, bo kosztował 8,50zł. Dobra trwałość, zdjęcia robione dopiero po przyjściu z basenu i jak widać lakier jest prawie nienaruszony.

Bałam się, że może się rozmazywać przy zmywaniu go, ale na szczęście nie było takich problemów.



Uwielbiam go :)

A Wam się podoba?

pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam klasyczną czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetny ! ja jednak wolę matową czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowa czerń też jest super, następnym razem ten lakier zmatuję :)

      Usuń
  3. SUper czerń!
    Mam czarny lakier ale chyba zakupię ten ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam czarnego w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Czern jest idealna do efektu galaxy na paznokciach :) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony czarnuszek jest z Pierre rene;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwieeeelbiam takie blogi :)) Naprawdę:) . Chciałabym Cię zaprosić do siebie. http://www.hushaaabye.blogspot.com Z pewnością znajdziesz tam wiele dla siebie :). Zapraszam do obserwowanych, na pewno odwdzięczę się tym samym :). Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie przepadam za czarnymi paznokciami.
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam czarny lakier, Flormar i uwielbiam go ! :) Czasem lubię odejść od jasnych kolorów, albo czerwieni, wtedy czerń jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie nie lubię czarnych paznokci, ale u innych zawsze mi się podoba :D a z tej firmy mam czerwony i sprawuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie przepadam za czernią na paznokciach, ale moja koleżanka tak więc na pewno jej polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardziej wolę ciemne kolory niż jasne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś nie używam czerni na pazkociach

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię wszystkie czarne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam czarne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. lubie czarny kolor na paznokciach, ale matowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za czernią na paznokciach, ale czasem mam ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszkę dziwny ten lakier. Ale może to wina zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czarne paznokcie...
    Ostatnio czarny mi zgęstniał i obecnie nie nadaje się do użytku.
    Możliwe, że przy zakupie nowego skuszę się właśnie na Virtualla

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogólnie bardzo lubię czarne paznokcie. A jak dorzuci się do tego Circus Circus od Essence i matowy top, są przeidealne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię czerń na paznokciach! Muszę kupić jakiś czarny lakier, bo ostatnio mi się zbił...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger