kwietnia 24, 2013

The Body Shop, żel pod prysznic i masło do ciała o zapachu brzoskwini






Jak tu nie kochać kosmetyków o tym zapachu :) Powiem szczerze, że ten zapach zauroczył mnie od razu, najpierw stałam się posiadaczką żelu pod prysznic, ponieważ nie mieli już maseł do ciała. A następnie udało mi się w promocji upolować masło do ciała. Tak, wiem ich masła są cholernie drogie, ale w promocji ta cena nie wydaje się być już taka straszna. 

Vineyard peach, czyli winna brzoskwinia była dostępna w edycji limitowanej, a znajdziemy w niej:
  • Masło do ciała - 69zł, 
  • Peeling do ciała - 65zł, 
  • Żel pod prysznic - 19,90zł,
  • Balsam do ciała - 39zł. 
źródło







Żel pod prysznic
Ten żel pod prysznic pachnie świeżo zebranymi brzoskwiniami i pozostawia uczucie aksamitnie miękkiej skóry.
  • Bez dodatku mydła,
  • Bardzo dobrze się pieni 
  • Delikatny zapach brzoskwiń
Skład żelu pod prysznic:




Masło do ciała

To specjalne wydanie Masła do ciała pachnie świeżo zebranymi brzoskwiniami i pozostawia uczucie aksamitnie miękkiej skóry aż do 24 godzin. 
  • 24-godzinne nawilżenie,
  • Skóra staje się bardziej miękka i gładka,
  • Maślana tekstura,
  • Szybko się wchłania,
  • Delikatny zapach brzoskwiń.
Skład masła do ciała:







Żel pod prysznic

Zamknięty w typowe opakowanie dla żeli firmy The Body Shop, plastikowa buteleczka z otwieranym wieczkiem. Nie mam żadnych problemów z wydostaniem żelu, ale im bliżej dna to lepiej trzymać go na nakrętce ;)
Żel jest bardzo gęsty, nie sprawia to trudności w używaniu, wręcz przeciwnie nie przelewa się nam on przez palce. Pieni się bardzo dobrze.
Zapach jest niesamowity - pierwsze "wąchnięcie" i zakochałam się. Uwielbiam takie zapachy, jest bardzo świeży, orzeźwiający. Idealny do rozbudzenia się rano. Nie jest nachalny, niestety po wyjściu z łazienki nie czuć go na ciele, ale podczas mycia działa wręcz jako aromaterapia :D
Działanie? Myje, może nie koniecznie nawilża, ale nie podrażnia i nie uczula. Skóra po użyciu nie jest ściągnięta.
Jest bardzo wydajny, kupiłam go latem jak tylko wyszedł i do tej pory mam jeszcze, ale nie używam go codziennie, tylko jak potrzebuję odświeżenia :)

Cena: 19,90zł / 250ml
Dostępność: ten zapach był limitowany i nie wiem czy jest jeszcze dostępny, do kupienia w sklepach stacjonarnych TBS

Masło do ciała

Opakowanie również typowe dla maseł TBS, odkręcany plastikowy słoiczek i to w nich uwielbiam, nie muszę się bawić w wyciskanie produktu z tubki, co tak naprawdę w tym przypadku by się kompletnie nie sprawdziło.
Konsystencja jest bardzo gęsta, zbita, jak przystało na masło. Zdecydowanie masła są moimi faworytami, balsamy jakby u mnie słabiej nawilżają.
Oczywiście kupiłam go dla tego świeżego, przyjemnego zapachu. Od razu po otwarciu opakowania "ulatnia" się ten śliczny zapach brzoskwinki. Ale nie jest duszący, tak jak np. masło czekoladowe, które sprawiało, że miałam ochotę zwymiotować z tej słodkości.
Świetnie nawilża, długo po użyciu czuję nawilżenie i zapach. Bardzo przyjemnie mi się go używa, szybko się wchłania i ogólnie widzę same plusy :) Do tego na drugim miejscu w składzie masło kakaowe, a następnie masło shea ;)
Ogólnie jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarczy do nasmarowania się :)

No jedynie minusem może być cena, bo normalnie kosztuje 69zł, ale warto polować na niego na promocjach (o ile jeszcze jest dostępny).
Dostępność: ten zapach był limitowany i nie wiem czy jest jeszcze dostępny, do kupienia w sklepach stacjonarnych TBS.







Jest to miłość od pierwszego "poniuchania" :D Uwielbiam żele i masła TBS, ale też nie wszystkie, bo niektóre zapachy są zbyt intensywne i czasami konsystencja maseł jest dla mnie zbyt rzadka. Te dwa produkty polecam, są rewelacyjne, jedyna wada to te ceny, więc podsumuję to tym memem :
pozdrawiam,

23 komentarze:

  1. szkoda tylko, ze te rzeczy są tak drogie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale czasami są świetne promocje na ich produkty

      Usuń
  2. Tak, ten zapach też złapał mnie za serce :) Jest bardzo realistyczny. A jak jeszcze lubisz owoce, lato, świeżość... trudno się nie oprzeć :) Pozdrawiam, Jo Novi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie trudno mu się oprzeć, a używając go to istna przyjemność :)

      Usuń
  3. Mam balsam i kocham za zapach- cos pieknego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamów nigdy nie miałam, masła za to uwielbiam :) Ten zapach zdecydowanie jest hitem

      Usuń
  4. Kupiłabym, ale jednak za drogie te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo wyobrażam sobie zapach :D Mniaaam

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią przygarnęłabym choć żel :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach jest boski, koleżanka ma i kupowałam dla niej peeling do ciała;) oj kiedyś kupię i sobie tą serię;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko co jest związane z brzoskwinią. Szkoda że The Body Shop jest taki drogi i nie mam nigdzie go blisko, a nie kupuje przez internet :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy nic z TBS, ale ceny raczej nie zachęcają do zakupów :/
    Szkoda, że takie drogie bo na peeling czy żel to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałąm nic z TBS, ceny mnie odstraszają, ale zapachy mają nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zapachy nie ulegaja watpliwosci! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. winna brzoskwinia i mango to moje ulubione zapachy :D
    jeśli chodzi o promocje, warto śledzić fanpage, czasem są promocje na poszczególne sklepy,ostatnio w Złotych masła były po 45 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach <3 Ale co z tego, jak drogie są? :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy żadnego kosmetyku z tej firmy, zapach brzoskwini-brzmi kusząco. Szkoda tylko, że takie mają ceny, no ale czasem chyba można sobie pozwolić ;). Fajnie też, że zapach tego masła jest delikatny, bo mocny zapach owocowy może bym zniosła, ale miałam podobnie jak Ty-z tym, że wąchając pewny krem do rąk kokosowy aż się niedobrze zrobiło :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Musi pięknie pachnieć! Wszystko pięknie tylko te ich ceny... :D


    Zapraszam do wzięcia w moim rozdaniu. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cena jest wysoka i ja czaje się zawsze na promocje bo uwielbiam TBS:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem wierna masełku o zapachu mango ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger