grudnia 10, 2012

Paczuszki :>






Dziś przybywam do Was z postem paczkowym :) Listonosz przyniósł mi dziś aż 3, w sumie spodziewam się jeszcze kolejnych na dniach (pędzle i Lush), ale najwyżej zrobię o tym kolejną notkę. 

W jednej paczce dostałam kilka azjatyckich cudów dzięki Evek z wizażu. Odkupiłam od niej resztki peelingu, na który od dawna miałam chęć - honey black sugar scrub z Mizona.

 Kilka próbek kremu pod oczy sum programming eye cream.
 Zamówiłam również maskę modelującą algową oraz żeńszeń. Na opakowaniu napisane jest 500g, ale ja zamówiłam 100g każdej z powyższych. Żebym ja wiedziała co te krzaczki oznaczają ;)
Pierwsze próby maski na twarzy, szybko gęstnieje, ale już wiem, że muszę zdecydowanie więcej jej użyć na następny raz.

Do tego do testów otrzymałam migdałowy peeling do mycia ciała oraz balsam do ciała Sweet Secret.

Dostałam również zamówiony kalendarz z Milką :)

Przykładowa kartka z kalendarza :)

przypominam również o konkursie, który trwa tylko do soboty! >>KLIK<<

pozdrawiam,


15 komentarzy:

  1. Słodkie trufle? Nie znam tego zapachu - daj znać czy pachnie tak słodko jak się nazywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zestaw z farmony musi pachnieć obłędnie i ciepluuutko;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne paczki, Farmonę uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie listonosz też dziś był łaskawy :)
    Kalendarz wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. do mnie też od Evek maska doszła :D
    ja kupiłam kakaową ;) i też za mało nałożyłam ;) ale efekt fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie trufle i migdały brzmią przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy dostałaś. : )
    Ciekawa jestem zapachu słodkich trufli połączonych z migdałami. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne paczuszki, nowe produkty do testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. polubiłam Mizona i teraz ślinię się na każdy ich produkt :)
    obserwuję i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kalendarz zabójczy ;)

    A co do kosmetyków, nie znam żadnego

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten kalendarz. Reszta paczek też ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw z Farmony swietny :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger