grudnia 06, 2012

Przypomnienie o rozdaniu / próby uchwycenia makijażu dziennego








Przypominam Wam o trwającym rozdaniu :) Jeżeli jeszcze się nie zgłosiłyście to macie na to jeszcze kilka dni :) Odnośnik do konkursu po prawej stronie :)

Próbowałam uchwycić kolory w makijażu, ale mam chyba za słaby aparat :) Na matowych cieniach trzeba naprawdę uważać, aby zrobić idealną kreskę:)




I jak? Nie za matowo? :) Mi bardzo podobają się te kolory. W świetle dziennym wygląda bardzo ładnie, na zdjęciach nie chce mi tego ująć grr...

Teraz czekam na moje pędzelki hyhyhy :)

pozdrawiam,

14 komentarzy:

  1. jakbym mogła to zgłosiłabym się jeszcze raz bo nagrody są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem ciekawa jakie pędzelki sobie sprawiłaś... :) Monika W.

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) ja nie odważyłabym się malować kreski na cieniach, bo muszę ją ciągle poprawiać więc wytarłabym połowę cieni :D brakuje mi jeszcze wprawy, ale i tak jest ze mną o niebo lepiej niż na początku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to ja macham prawie, że z automatu kreskę, ale przy wewnętrznych kącikach jest najgorzej :)

      Usuń
  4. fajny makijaż :) podoba się mi połączenie tych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też czasami taki robię na co dzień :) Twój bardzo ładnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko teraz zrobić dobre zdjęcie makijażu.. Sama łapałam dzisiaj resztki światła po domu..
    A nad kreską pracuj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny kolor tego cienia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger