grudnia 16, 2012

Wyniki konkursu :)

źródło






I przyszedł czas na wyniki rozdania :)
po pierwsze bardzo Wam dziękuję za udział, zgłosiło się prawie 140 osób, ogólnie uzyskałyście 325losów wow :) troszkę się namęczyłam.

Pierwszą wylosowaną osobą jest:


Ale po przeczytaniu jej komentarza:



Tak więc wylosowałam drugą osobę, która otrzyma róż i cienie, z których gabiq zrezygnowała (oraz małą niespodziankę) 


Mam nadzieję, że spodobają Wam się prezenty :) Maile wysłane, czekam teraz na adresy i wysyłam :)


pozdrawiam,


22 komentarze:

  1. nie byłam nawet blisko, jak zawsze;p brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że mi się udało i gratuluję również drugiej zwyciężczyni :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale jakoś nie rozumiem po co się zgłaszałaś skoro i tak nagrody nie chciałaś :D

      Usuń
    2. No wiesz, po co ma przyjąć coś czego nie będzie potrzebować, nawet lepiej ktoś inny skorzysta na tym :)

      Usuń
    3. Peach, róż i cienie to tylko cząstka całej nagrody, a skoro mi się te rzeczy nie przydadzą, to czemu ktoś inny miałby z tego nie skorzystać?
      Za to całą resztę (zwłaszcza lakiery) już się nie mogę doczekać kiedy dostanę w swoje łapki :]

      Usuń
  3. Cześć!
    Zostałaś otagowana!
    http://mrucznie.blogspot.com/2012/12/nadine-sie-rozkleja-tag-libster-blog.html

    Buziaki,
    Nadine

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo dzięki, bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulację :)
    fajnie,że oddałaś tamte nagrody komuś innemu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger