grudnia 20, 2012

Pędzle kupione w DDD + Haul zakupowy






Dziś postanowiłam pokazać Wam kilka rzeczy, które upolowałam ostatnio oraz pędzle, które kupiłam w Dzień Darmowej Dostawy.
Po długim okresie oczekiwania w końcu mam moje nowe pędzelki z Hakuro :) Niestety zdjęcia zrobiłam, gdy były już raz użyte, ponieważ gdy je odebrałam było ciemno, a rano robiłam nimi już makijaż. Więc fotki pyknęłam dopiero gdy wróciłam...


Planowałam kupić suchy szampon, poczytałam troszkę opinii i skusiłam się na ten z Isany. Na awaryjne sytuacje mam nadzieję, że się nada ;) Do tego chusteczki do demakijażu Lilibe. Nigdy ich nie miałam, dlatego chętnie wzięłam do przetestowania.

Na allegro udało mi się bardzo korzystnie wylicytować dwa lakiery: OPI (15zł) oraz Essie (14,50zł). O wiele bardziej atrakcyjna cena, niż nowych ;)


Miałam mały problem, ponieważ nie patrzyłam na termin ważności korektora, którego używałam. A był to Maybelline Pure Cover Mineral. Był naprawdę świetny, ale nie widziałam go już w drogeriach...
Od jakiegoś czasu zaczęła mnie piec skóra pod oczami, i cóż domyśliłam się, że to wina przeterminowanego korektora. Był ważny 6miesięcy od otwarcia, a ja go miałam z rok? Masakra... 
Dlatego musiałam kupić nowy. Jako, że miałam zniżkę 10zł do Hebe postanowiłam kupić już jakiś lepszy i padło na korektor z Bourjois healthy mix. Jako, że mam podkład i sprawuje się idealnie.

Troszkę straciłam zaufanie do cieni ze Sleeka, postanowiłam dokupić sobie kilka z Inglota do codziennego makijażu. Jako, że miałam już dwa delikatne cienie z Inglota, skupiam się na ciemniejszych (+jeden neutralny). Tak, aby podkreślić brwi i umalować delikatnie oko.
 Tak się prezentują matowe:
 A tak perłowe:
 I cała moja paleta. Troszkę się zawiodłam, bo myślałam, że okrągłe będą pasowały idealnie, a tu taki zonk... Trudno, ważne żeby dobrze się używało :)

Jeszcze chcę Wam się pochwalić, że kupiłam z narzeczonym netbooka msi u180 10'', ale dopiero po świętach go zobaczę i dotknę ;D ponieważ wyjeżdżamy do Białegostoku na święta i sylwestra :) Jak wrócę będę miała małą poświąteczną niespodziankę :)

pozdrawiam,

33 komentarze:

  1. MAtowe cienie prezentują sié świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten róż pierwszy z lewej to jaki to kolor?
    zazdroszczę pędzelków hakuro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wrzuciłam zdjęcie niżej z napisami jaki to kolor :)
      Opi Manicurist of Seville

      Usuń
    2. ale mnie chodzi o cień :D

      Usuń
  3. suchy szampon Isana jest niezawodny wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trafne zakupy, sama chce sobie kupic ten suchy szampon. Zazdroszczę pędzli Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za suchy szampon zapłaciłam jakoś koło 10zł, więc to nie jest duży koszt. Ale te pędzle to już nie mały koszt, bo zapłaciłam 80zł...

      Usuń
  5. Cute As A Button też mam i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie pędzle z hakuro, juz mi długo służą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam szampon Isana, jest dobry na awaryjne sytuacje ;)
    Ciekawa jestem jak będzie się sprawdzał Hakuro H74.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości :) OPI mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. udane zakupy! :) pochwal się potem nowym sprzętem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh moje ulubione OPI :) No i cienie z inglota :) bardzo fajne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. superrrr cienie uwielbiam takie kolorki:) miłego pobytu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna paletka mimo wszystko :) Ja preferuję cienie matowe. A co do Bourjois to zastanawiam się nad nim od jakiegoś czasu (jak na wieloma kosmetykami), ale czytałam i dobre i złe opinie hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię suchy szampon od Isany. Jest niezawodny w awaryjnych sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy :) Szampon mam i sprawuje się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super zakupy ;)) najbardziej zazdroszczę pędzelków oraz matowych cieni, piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten suchy szampon i u mnie dobrze się spisuje :)
    Cienie z Inglota piękne, uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy wszystko mi się podoba cienie, lakiery pędzelki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzle z Hakuro - ach kiedy i mi będzie dane je posiadać ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię Bourjois i też mam korektor healthy mix tylko ten w pędzelku. bardzo dobry jest :) w ogóle ja mam słabość do Bourjois ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. lakiery maja przepiekne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cienie po prostu śliczne odcienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeżeli chcesz to mam nowe lakiery z essie i opi na sprzedaz :)) inf. Na mailu: alicja_k_2007@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger