grudnia 13, 2012

La Roche Posay, Effaclar, Puryfing Foaming Gel






Postanowiłam napisać dziś recenzję produktu, który od wakacji praktycznie codziennie służył do oczyszczania mojej twarzy, rano i wieczorem. 







Żel przeznaczony jest do skóry wrażliwej i tłustej, zmniejsza łojotok i ułatwia eliminację łoju, równocześnie nie powodując podrażnień skóry. Wskazany do codziennej pielęgnacji skóry ze skłonnością do powstawania trądziku i/lub podrażnionej środkami wysuszającymi. Łagodnie eliminuje zabrudzenia dzięki swej nieagresywnej bazie myjącej, bez mydła , bez barwników, bez alkoholu, bez parabenów. Poprawia stan naskórka i dzięki działaniu soli cynku ułatwia usunięcie nadmiaru łoju. W rezultacie stosowania skóra odzyskuje równowagę fizjologiczną i jest doskonale przygotowana do zabiegów pielęgnacyjnych. Zawarta w żelu Woda termalna z La Roche-Posay (pH 5,5) koi i łagodzi podrażnienia.Nowa formuła to według producenta nie tylko niższa cena i większa pojemność, ale także wyższa skuteczność.

Cena ok 30zł/200ml 






Używam tego żelu prawie codziennie od wakacji jako posiadaczka cery trądzikowej mieszanej. 
Zamknięty w dużej tubie, zamknięcie typowe dla żeli.

Konsystencja żelu leista, łatwo jest wylać go za dużo, jest przezroczysty.
Jest naprawdę gęsty co widać na zdjęciu poniżej.
Długo mi zajęło zanim zaczęłam się nim dobrze posługiwać :) A wystarczy wylać troszkę na środek dłoni, drugą rękę zwilżyć i spienić żel dwoma rękami i tak oczyścić twarz.
Zalety:
-dobrze się pieni,
-mega wydajny, mam go od wakacji i ciągle wydaje się, jakby była cała tuba,
-jak na taką wydajność cena jest naprawdę dobra,
-bardzo ładny zapach,
-nie uczula.

Wady:
-wysusza,
-mimo używania go w celu poprawy stanu cery nie poprawił jej,
-nie wiem czemu, ale u mnie resztek makijażu nie usuwa. po umyciu żelem i przejechaniu nasączonym wacikiem widać, że nie jest czysty.







Sama nie wiem co o nim sądzić, ma swoje zalety i wady, jednak są lepsze produkty do oczyszczania twarzy, raczej do niego nie wrócę, za bardzo przesuszał moją mieszaną cerę.

pozdrawiam,

24 komentarze:

  1. oj, to widzę, że nie za dobrze wypada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam pochlebne opinie, ale na dłuższą metę u mnie się nie sprawdził

      Usuń
  2. Mnie też wysuszył i dodatkowo czasami czułam, że twarz nie jest domyta, dziwny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie poprawia stanu cery, na tym by mi najbardziej zależało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja oczyszczam twarz olejkami myjącymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam cerę mieszaną i dla mnie sprawuje się świetnie, używam już nie wiem której z kolei tubki :) poprawił mi kondycję mojej skóry, pryszcze nie wyskakują tak często, właściwie tylko przed okresem ;) to prawda wysusza, ale dobry krem nawilżający powinien załatwić sprawę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam krem nawilżający, ale niestety jakoś ten żel mi się nie spodobał i od kiedy przestałam go używać jest o wiele lepiej

      Usuń
  6. Ja jestem z niego zadowolona ale używam go wieczorem i na to tłusty krem a rano używam innego i jest ok, bo jak ciągle używałam to faktycznie trochę wysuszał buzię. Jak przychodzi czas okresu i mnie wysypuje to ładnie zasusza to co trzeba. Mam opakowanie z pompką, jest bardzo wygodne, leci tyle ile potrzeba. Duże opakowanie ostatnio starczyło mojemu na dobre pół roku jak sam go używał rano i wieczorem, megawydajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja go uwielbiam. Jest to mój ulubiony żel już od dłuższego czasu. Mnie nie wysusza, ale bardzo bardzo oczyszcza. Poprawił mi stan skóry, jest wydajny i na pewno szybko go nie zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go kiedyś, ale mocno wysusza :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaczynam właśnie testowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tłustą skórę u mnie nie powodował mocnego wysuszenia, jeden z lepszych żeli oczyszczających, ale wiadomo, że warto wypróbować coś na swojej skórze, bo mimo, że wielu osobą służy dany kosmetyk akurat mi może nie podpasować

    OdpowiedzUsuń
  11. wysusza jak większość żeli do tłustej/mieszanej cery
    też go teraz używam, dobrze nawilżam buźkę na noc to przesuszenia nie mam

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam Bourjois odświeżająco-oczyszczający żel - używam od niedawna i już go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednym słowem, przeciętny.
    Przeciętniaka za taką cenę nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie też bez rewelacji, miałam miniaturę 50ml jako gratis do kremu

    OdpowiedzUsuń
  15. Za taką cenę to nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam go kiedyś i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak wysusza to juz napewno nie dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger