grudnia 03, 2012

Dermedic - hydrain 3 hialuro maska nawadniająca







Już jakiś czas temu udało mi się na FB firmy Dermedic wygrać maskę nawadniającą do suchej skóry.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się jak sprawdziła się ta maska to zapraszam :)







PROBLEM: Skóra wyjątkowo wysuszona, wymagająca intensywnej pielęgnacji nawadniającej.

DZIAŁANIE:
* Wzmocniony system nawadniania: długofalowe, intensywne nawodnienie nawet bardzo wysuszonej skóry
* Przywrócenie zdolności skóry do nawilżania, zatrzymanie wody w naskórku
* Wygładzenie skóry, zniwelowanie uczucia napięcia i ściągnięcia, brak podrażnień
* Uczucie świeżości i czystości

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas Hialuronowy, Mocznik-UREA, Gliceryna, Alantoina, Natural Extract AP,Abil OSW5, Oxynex K

Opakowanie: tuba 50 g
Cena: ok 20zł
Dostępność: Apteki







Zgłosiłam się głównie dlatego,  że mam cerę trądzikową i niestety muszę używać odpowiednich kremów, a one wysuszają i chciałam sprawdzić jak się  sprawdzi u mnie.
Opakowanie jak najbardziej na plus, może stać na tubce, używanie bardzo estetyczne, ponieważ nie musimy grzebać palcami w opakowaniu.

Maskę nakładam gdy mam bardzo przesuszoną cerę, czyli mniej więcej 3 razy w tygodniu. Nie chcę używać codziennie, żeby jej nie przetłuścić. Pozostawiam na twarzy na 15 minut i następnie wycieram twarz chusteczką do demakijażu, żeby zebrać nadmiar tej maski.
Dla mnie ma bardzo piękny zapach, świeży i taki delikatny. Bardzo go lubię :)

Maska jest dość gęsta i lepka, po wyciśnięciu z tubki jest biała, ale po rozprowadzeniu na twarzy jest przezroczysta.

A teraz najważniejsze czyli działanie :)
Po zmyciu maseczki wieczorem było czuć jak ogromne nawilżenie dała ta maska. Po nałożeniu kremu poszłam spać, a rano gdy przeprowadziłam poranny rytuał mycia twarzy byłam w szoku jaką gładką i nawilżoną mam twarz. Używałam kilka dni z rzędu, ale zauważyłam, że wtedy moja skóra ma tendencję do przetłuszczania się. Dlatego postanowiłam używać jej rzadziej, ale to nie stanowi problemu, po prostu tak pokochałam tę maskę, jak nic innego.
Zauważyłam, że dzięki tej masce suche skórki zniknęły :)

I na szczęście nie zapycha, co dla mnie jest zbawienne :)







Jestem niesamowicie zadowolona z tej maski! Dokupiłam do kompletu krem do twarzy, tylko z serii Hydrain2, ponieważ był aktualnie w niezłej promocji (miałam próbkę i byłam zachwycona). 
Na pewno kupię jeszcze krem do twarzy i krem pod oczy z serii Hyrain3. Próbki kremu do twarzy Hydrain3 również miałam i bardzo je oszczędnie używałam, po prostu ideał dla mojej cery. 

pozdrawiam,



16 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jest to fantastyczna maseczka! Jedna z najlepszych, jakie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekonałaś mnie - kupuję ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że się sprawdziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że okazało się, że ona naprawdę działa, szukam czegoś porządnie nawilżającego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Warto rozważyć zakup tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada.
    Ja, przy mojej mieszanej cerze, mam niemały problem, żeby znaleźć dobrą maskę nawilżającą.

    OdpowiedzUsuń
  7. maseczka naprawdę super nawilża. też mam suchą skórę i stosuje maskę 2 x na tydzień w zestawie oczywiście z kremem tez dermedic tylko ze ja używam hydrain 3 :) no i zapach to fakt baaardzo przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. calkiem ciekawa maseczka :D moze i u mnie by sie sprawdzila :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger