grudnia 03, 2012

DDD co zamówiłam? :>







Miałam dziś nic nie kupować ...
Ale troszkę mnie mój TŻ podjudził, żebym brała dziś w końcu dyszka piechotą nie chodzi :)

Kupiłam sobie hennę khadi w sklepie Setare :) Uwielbiam i na święta znów sobie pohennuję włoski :>
źródło: setare.pl
oraz do paczuszki wrzuciłam olej makadamia  i Korund mikrodermabrazja

Od pewnego czasu zastanawiam się nad zakupem pędzli, wybrałam sobie kilka sztuk, ale TŻ troszkę pomógł mi w wyborze (Przecież masz już taki, po co Ci ten?) i wyszło mniej niż chciałabym :)

Kupiłam w sklepie Mineralnie, ponieważ mieli najatrakcyjniejszy wybór pędzli. Zapłaciłam w sumie 80zł, więc nawet nieźle...Skusiłam się na:
Hakuro H85
źródło: mineralnie.pl
Hakuro H70
źródło: mineralnie.pl
Hakuro H14
źródło: mineralnie.pl
Hakuro H74
źródło: mineralnie.pl

Do tego w sklepie Mintishop zakupiłam:
bronzer W7, który jest moim ideałem, niedługo postaram się napisać coś na jego temat.

źródło: mintishop.pl
 Nigdy nie miałam rozświetlacza, a czytałam pozytywne opinie na temat high lights :)


źródło: mintishop.pl

Ale zakupy :) A Wy skusiłyście się dziś na jakieś zakupy? :)


pozdrawiam,


39 komentarzy:

  1. Piękne zakupy, bardzo interesują mnie ten bronzer i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer polecam, a rozświetlacz będę testować hyhyhy :>

      Usuń
    2. A używałaś Benefitowego rozświetlacza?

      Usuń
  2. moje konto świeci pustkami, więc nie poszalałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moje inaczej? :D Ale dobrze mieć narzeczonego, który może pożyczyć ;D

      Usuń
  3. ciekawy ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na minti chciałam kupić hakuro do linera, ale nie mieli właśnie, skusiłam się na h50s :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na minti też chciałam pędzelki, ale nie było, więc trafiłam na inną stronkę i znalazłam :)

      Usuń
  5. pędzelki hakuro mam i uwielbiam ;-) bronzer W7 także, najlepszy jaki miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakuro mam tylko jeden i uwielbiam, dlatego chciałam więcej. Chciałam kupić pędzle maestro, ale nigdzie nie mogłam znaleść. Może innym razem :)

      Usuń
  6. Właśnie rozświetlacz też zamawiam i paletkę sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam również, ale jednak zrezygnowałam, to byłaby za duża rozpusta :)

      Usuń
  7. Pędzel H70 jest moim najukochańszym pędzlem do nakładania cieni. Jest mieęszy od Maestro. Świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie kupiłam nic, zero na koncie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też, ale od czego ma się kochanego narzeczonego, który poratuje :)

      Usuń
  9. Ja też poszalałam :D Mam 4 Hakuro, 5 wosków YC, torebkę, herbat milion hahaha i jeszcze z tureckiego sklepu chałwę, przyprawy i jakieś tam bajery :D A aromatellę mi zamknęli przed czasem, bo tyle zamówień mieli, że nie wyrobili ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nieźle zaszalałaś :D Chciałam też woski, bo super pachną, ale jednak nie skusiłam się, bo kot w domu i jak wpadnie w szał to jeszcze coś sobie zrobi...

      Usuń
    2. Niezła wymówka, niezła ;p Ja się nie mogłam opanować, no nie mogłam.

      Usuń
  10. Ja kupiłam tylko 6 wosków YC, bo tak wszystkie dookoła kuszą, a jedno zamówienie, które zrobiłam tydzień temu, jeszcze nie dotarło, więc na osłodę zamówiłam z innej strony inne zapachy.
    Daj znać jak się sprawdza H14, bo od mojego przystojnego Mikołaja chcę ten pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to teraz tylko leżeć z książką i aromacić się woskami :)
      Co do pędzla, to nie wiem, czy zdarzę napisać recenzję na jego temat przed świętami :)

      Usuń
  11. zrobilam zamowienie w golden rose, ale patrzę, ze u ciebie same dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam sobie krem Effeclar Duo x2, bo mnie wysypało ostatnio i mam nadzieję, że on mi pomoże. Drugie opakowanie będzie jednym z prezentów gwiazdkowych dla siorki. Dla rodziców też zamówiłam dzisiaj prezent - elektryczną maszynkę do mielenia mięsa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i woski sobie YC postanowiłam po raz pierwszy sobie sprawić. Co prawda nie mam jeszcze kominka, ale już powiedziałam Mikołajkowi co mi się przyda w najbliższym czasie :)

      Usuń
    2. O kremie effaclar duo słyszałam wiele dobrego, też miałam zakupić, ale na razie się wstrzymam :) Co do wosków to są świetne :)

      Usuń
  13. wszystko wina TŻta :P tak sobie tłumacz :) hihi
    super zakupy! zwłaszcza pędzle, bo jestem maniaczką pędzlową :)
    ja na nic się nie skusiłam.. wczoraj coś kupiłam i zrobiłam sobie banik do końca roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to jego wina :D
      Co do pędzli to cieszę się, że w końcu się skusiłam :)

      Usuń
  14. :) widzę, że udało Ci się skorzystać z tego "święta kupujących" haha :)
    świetne zakupy- pędzelków już zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zamówiłam bazę pod cienie, bo akurat mi się skończyła i przy okazji puder, który już od dawna chciałam wypróbować, a jakoś nie miałam weny by złożyć zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam zamówić paletkę, ale w końcu się rozmyśliłam, stwierdziłam, że do świąt nie robię dodatkowych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. łoj, czekam na recenzję rozświetlacza !

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zamówiłam W7 Honolulu i Africa. Kiedy przyjdzie paczka? Kiedy przyjdzie paczka?!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja najpierw miałam kupować lakiery ze sklepu Golden Rose, później pędzel Hakuro do podkładu. ostatecznie odpuściłam chcąc zaoszczędzić i zamówiłam za 22zł części do lakierowej biżuterii. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw! nie pogardziłabym takim:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kupiłam bronzer W7 i płatki oczyszczające na nos, poza tym jeszcze woski YC i prezent dla brata i cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja kupiłam jeden pędzel z hakuro i wosk YC

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger