grudnia 19, 2012

Isana Hair, Odżywka do włosów suchych i z rozdwajającymi się końcówkami, Rossman






Mam dla Was recenzję produktu, który zakupiłam przypadkowo w Rossmanie. Przynajmniej już wiem, że nie powinnam robić przypadkowych zakupów :)







Idealna pielęgnacja dzięki dwufazowej formule. Wysokoodżywcza formuła czynnych substancji z olejkiem arganowym i masłem shea chroni włosy przed przesuszaniem. Odzywka nadaje włosom sprężystość i niezwykły połysk, aż po same końce. Wygładza łamliwe włosy i ułatwia ich rozczesywanie, nie obciążając ich.  

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Polysorbate 20, Methoxy PEG/PPG-7/3 Aminopropyl Dimethicone, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Sodium Benzoate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Argania Spinosa Kernel Oil, Phenyl Trimethicone, Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum, Cetrimonium Chloride, Dimethiconol, Linalool, Buthylphenyl Methylpropional, CI 47005, CI 16035. (28.09.2010)

Cena: ok 7zł/200ml
Dostępność: drogerie Rossman







Produkt zamknięty w wygodnym opakowaniu, wystarczy spryskać włosy i gotowe. 

Tylko to co obiecuje producent to jakaś jedna wielka ściema. Jestem totalnie rozczarowana, jak widać zużyłam połowę opakowania i mam jej dość, więcej jej nie używam.
Kupiłam go głównie po to, aby użyć po umyciu bez spłukiwania, aby ułatwiła mi rozczesywanie. Niestety nie pomaga nic a nic :(
Do tego od czasu gdy zaczęłam jej używać, zaczął mnie swędzieć tył głowy, a tą odżywką spryskuję praktycznie tył włosów i lekko po bokach, czyżby negatywny wpływ odżywki?
Używam jej po każdym myciu i nie poprawiła mi stanu końcówek, ani nie wygładziła włosów.







Dla mnie to kompletny bubel i nie polecam!


pozdrawiam,


22 komentarze:

  1. A przymierzałam się do zakupu jednej z tych odżywek... teraz wiem, że lepiej będzie jak zostanę przy Gliss kur'ze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę odradzam, lepiej dopłacić i mieć coś lepszego

      Usuń
  2. kupiłam kiedyś i wywaliłam...tragedia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć ;] Przynajmniej wiem czego unikać ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam, wylałam bo mi kleiła włosy;/! Atomizer ma fajny:d

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś kupiłam wersję z jedwabiem zamiast Gliss Kur'a. Nigdy więcej tego błędy nie popełnię! Bubel nad buble, chyba najgorsza odżywka, jaką kiedykolwiek używałam! Do dzis mam o niej koszmary!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją, ale używam jedynie do rozczesywania włosów i do tego akurat wg mnie się sprawdza. Nigdy nie wierzyłam w działanie odżywek w spray'u, więc nie oczekiwałam zbyt wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jedną odżywkę isany w spray i wylądowała w koszu nie robiła kompletnie nic;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć,będę ja omijać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam odżywkę z tej serii i również wielkie rozczarowanie, nie robiła dosłownie nic :/
    I.

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda ,że takie dziadostwo;/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to nie lubię odżywek bez spłukiwania. dobrze wiedzieć że ta to nic ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze ,że jej nie kupiłam. Lepiej zainwestować w coś sprawdzonego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jej nie mialam. Chyba to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no niestety isana ma kilka bubli w ofercie

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ją kiedyś i też dla mnie okazała się nie wypałem

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za ostrzeżenie, chciałam ją wypróbować! :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Też ja kiedyś kupiłam i skończyła w koszu, żałuję tylko, że nie zostawiłam sobie opakowania :) Z włosami nic nie robiła a jeszcze do tego cuchnęła;/ przez jakiś czas miałam potem uraz do produktów Isany. Jeszcze była chyba taka z pszenicą, też dziadostwo.

    Pozdrawiam

    http://lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. co za bubel ! przynajmniej plus za psikacza ;P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger