czerwca 14, 2013

Testuję z Maliną. Estetica, Botanic Spa, elegancki żel do kąpieli i pod prysznic o zapachu jaśminu






Dzięki Malinie miałam możliwość testowania żelu pod prysznic i do kąpieli z Estetica, za co bardzo dziękuję :) Jeżeli jesteście ciekawe mojej opinii to zapraszam niżej :)






Elegancki żel do kąpieli i pod prysznic z rozświetlającym brokatem o zapachu jaśminu.
Składniki: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates Copolymer, Triethanolamine, Parfume, Polyethylene Terephthalate, Disodium EDTA, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Benzophenone-4






Opakowanie żelu to plastikowa butelka, dużo elegancji dodaje załączony sznurek ;) Oczywiście pod nakrętką odpowiednie zabezpieczenie, że nikt nie używał.
Żel jest bardzo gęsty, konsystencja jest galaretowata i lepka. Nie spływa z ciała. 
Najgorsze jest to, że ten żel się nie pieni. Używając tylko dłoni do mycia mam wrażenie, że nie myje dobrze, ponieważ nie tworzy się żadna piana. Używając gąbki powstaje delikatna piana, ale i tak bardzo słaba.
Jak widać ten żel posiada bardzo dużo świecących drobinek... Do mnie to absolutnie nie trafia, na szczęście po użyciu na ciele nie pozostają żadne błyszczące drobinki.
Pachnie za to ślicznie, używałam ten żel tylko ze względu na ten śliczny zapach jaśminu :)
Mimo tego, że się nie pieni jednak pozostaje wrażenie, że ciało jest umyte. Nie wysusza skóry, ale nie obejdzie się bez balsamów.
Żel jest dość wydajny pod prysznicem.

Cena: ok. 20zł
Dostępność: link







Do mnie te żele nie trafiają... Konsystencja jest okropna, nie pieni się, a ten brokat kompletnie do niczego nie potrzebny, a nawet ładnie nie wygląda. Jedyne co to ma śliczny zapach :)
Do wanny nie używałam bo nie mam jak.

pozdrawiam,

22 komentarze:

  1. prezentuje się fajnie szkoda, że z działaniem już gorzej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowanie ma świetne, no niestety zawartość żelu słaba... W sumie to powinien nazywać się galaretka, a nie żel :D

      Usuń
  2. Ładnie wygląda i zapewne skupiłby tym ;) opis producenta też obiecujący, ale szkoda, że jest taki beznadziejny :/ Ale lubię kosmetyki z brokatem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cos mi się wydaje, ze mi by przypasował;] ja wybieram się do TBS po jagodę :) Zapraszam do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Butelka jest super! Ale brokat...Nie, nie przekonuje mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię zapach jaśminu :) i sam żel wygląda zachęcająco, szkoda tylko, że się nie pieni

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę drogi, jednak nigdzie nie widziałam żelu o zapachu jaśminu, a bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda ta butla, przykuwa uwagę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie przeraża ten wielki otwór :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na prawdę elegancko.. Dobrze, że chociaż zapach jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoj chociaz ladnie pachnial.... Bo ja mialam truskawkowy, a zalatywal mi mieta o.O

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, a szkoda, bo lubię kosmetyki o zapachu jaśminu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli brokat nie zostaje na ciele to nie jest to takie kłopotliwe dla tych, którzy za tym nie przepadają.
    A z pianą to troszkę tak jak z mydłem Dave, też mniej się pieni.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiadało się fajne, szkoda, że to taki bubelek. Też nie przepadam za brokatowymi mydłami, dobrze, że przynajmniej zmywał się z ciała. Ale zapachu żelu jestem bardzo ciekawa... :)
    Pozdrawiam!
    http://jaskolcze-ziele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zapach musi mieć świetny, ale zapewne można znaleźć inne lepiej działające i tańsze żele - ot taka niby dawka luksusu a jednak jakość nie powala...

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrząc na miniaturkę myslałam, że to butelka wina :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger