września 29, 2017

Inspired By U.R.O.K. Edycja XVII - wrzesień 2017


W związku z tym, że wczoraj dotarło do mnie nowe pudełko Inspired By postanowiłam jak najszybciej Wam pokazać jego zawartość. To co ukazało się moim oczom po otwarciu tego pudełka niesamowicie mnie zachwyciło, bo nie ma ani jednej rzeczy, która by mi się nie podobała :)


W pudełeczku znalazło się aż 9 produktów, z czego 8 pełnowymiarowych! :) Koszt takiego pudełka to 39 zł, a dostępny jest TUTAJ. A więcej na temat samych produktów poczytacie dalej.


W pudełeczku znalazł się też kupon rabatowy 15% do sklepu cuccio.pl


Jelly Bear Hair - żelki z witaminami do włosów - jest to produkt, który wiele razy widziałam na blogach, głównie w sumie na instagramie ;) Nie interesowały mnie kompletnie te żelki, bo są strasznie drogie, więc cieszę się w sumie, że się pojawiły w tym pudełku. Dziś spróbowałam ich i są śmierdzące i nie smaczne. Wolę zdecydowanie tabletki, połknąć i nie musieć tego żuć...

Jelly Bear to suplement diety w postaci żelków dla dorosłych. Jego składniki mają pozytywny wpływ na włosy - doceni je każda osoba, która pragnie mieć zdrowe, piękne i lśniące włosy. 1 żelek Jelly Bear Hair zawiera m.in. 13 składników dla pięknych włosów. Biotyna, cynk, selen pomagają zachować zdrowe włosy. Miedź pomaga w utrzymaniu prawidłowej pigmentacji włosów. Korzystnie wpływa na kolor i blask włosów. Niacyna, witamina A pomagają zachować zdrową skórę. Witamina E, mangan pomagają w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym. 
139 zł / 60 misiów



Ecocera - puder ryżowy - akurat ten puder mam i go uwielbiam, ale nie zużyję go zbyt szybko, więc to opakowanie albo trafi do rozdania, albo poleci do rodziny, zobaczymy :) Nie mniej jednak uwielbiam go.

Ecocera Matujący puder ryżowy jest przeznaczony do cery mieszanej, tłustej, ze skłonnością do trądziku ze względu na jego właściwości łagodzące. Ecocera Matujący puder ryżowy ma długotrwałe działanie matujące, pochłania nadmiar sebum. Nie zawiera talku oraz parabenów, jest hypoalergiczny. Nie zapycha porów, nie obciąża skóry, daje bardzo naturalny efekt wykończenia makijażu.
18,90 zł / 15g


Cuccio - masło do dłoni, stóp i ciała - miałam już kiedyś próbkę tego masła, dokładnie takie samo opakowanie, ale inna wersja zapachowa i podobał mi się! Tego myślę, że również spróbuję, chociaż malutko go :) Ale zawsze jakaś opcja, żeby przetestować.

Luksusowa pielęgnacja ciała, dłoni i stóp. Nawilża, odżywia i odbudowuje naturalną warstwę tłuszczową skóry, zapobiega jej pękaniu. Polecane dla osób korzystających z solarium. Ta intensywnie nawilżająca kuracja pozostawia jedwabistą i gładką skórę.
5 zł / 9,24ml


Manufaktura Mewa - mydło Geranium - bardzo lubię naturalne mydełka, zwłaszcza gdy pachną tak pięknie. Ta wersja zapachowa jest prześliczna, nieco ziołowa, ale przypada mi do gustu. Zobaczymy jak będzie w trakcie używania :)

Mydło o wyjątkowo romantycznej, ziołowo-kwiatowej nucie: geranium, szałwii i rozmarynu.  Luksusowe mydło wytworzone z połączenia oliwy z oliwek, oleju ze słodkich migdałów, oleju koksowego, sojowego, maseł: shea i kakaowego, znanych ze swoich silnych właściwości nawilżających. Mydło wzbogacone zostało poprzez dodatek glinek: białej oraz czerwonej, które w sposób delikatny za pomocą dobroczynnych mikroelementów doskonale wpływają na kondycję skóry, w łagodny sposób ją oczyszczając, tonizując i regenerując.
17 zł / szt.


LoveNUE - LOVEblender - to dla mnie nowość, jego kształt jest naprawdę ciekawa, ale czy praktyczna w użyciu? Nigdy o niej nie słyszałam, więc zobaczymy jak się sprawdzi. Lubię używać gąbeczki do nakładania podkładu, także na pewno jej użyję :)

LOVEblender to gąbka o unikalnym kształcie do perfekcyjnej aplikacji kosmetyków takich jak podkład, pudry, rozświetlacz, bronzer oraz kremy. LOVEblender jest bezpieczny dla skóry i przyjazny dla środowiska. Wykorzystana technologia "natural oil layer protection" zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry i chroni ją przed utratą warstwy lipidowej. LOVEblender jest wzbogacony witaminą E*, która zyskała miano "witaminy młodości".
55 zł / szt.



Chocolissimo - chocosticks - słodkości to jest coś co powinno się pojawiać zdecydowanie częściej w pudełkach :D Mniam!

Przepis na miły i smakowity początek dnia. Zanurz chocosticka z ciemnej czekolady w kubeczku gorącego mleka, zamieszaj patyczkiem do uzyskania jednolitego zabarwienia mleka i rozkoszuj się gorącym czekoladowym napojem.
9,90 zł / 33g


Promees - Strapsy - to coś co mnie mega zaskoczyło, chociaż raz pojawiła się koszulka, więc nie powinno mnie nic dziwić :D Są to ramiączka do stanika, które sprawiają, że dekolt wygląda ciekawie i to mi się podoba, bo dawno miałam ochotę to kupić. A to opakowanie jakie jest piękne, satynowe i takie eleganckie.

PromeStrapsy to po prostu... dopinane ramiączka do biustonosza. Zwykłe paski do stanika mają jednak niewiele wspólnego z modelami od Promees. Oferujemy swoim klientkom szeroki wybór finezyjnych wzorów, o różnym stopniu skomplikowania. Dzięki takiemu bogatemu wyborowi, każda z nich dobierze idealne rozwiązanie, które sprawdzi się w przypadku jej kreacji. To, co cechuje strapsy od Promees, to staranne wykonanie i wykorzystanie wysokiej jakości materiałów.s - Strapsy.
26,99 zł / szt.


Village Candle - Cherry Vanilla Swirl - zapachy zawsze mile widziane, ale ten nie do końca mi odpowiada. Nie przepadam za słodkościami, a ten jest dość mocno słodki. Nie wiem czy go w ogóle odpalę, czy komuś nie sprezentuję ;)

Czarne wiśnie z nutą truskawki, brzoskwini i malin oraz odrobiną świeżych jabłek ze słodką laską wanilii.  Świeże, dojrzałe czarne wiśnie w połączeniu z tablicą idealnych letnich owoców tworzą bogaty i rozkoszny zapach. Wyobraź sobie jedwabisty gorący sos wiśniowy rozlany na gałkach domowych lodów waniliowych. Idealna uczta dla zmysłów.
11 zł / 61g


Vis Plantis - maseczka na zmarszczki mimiczne i głębokie linie Age Killing Effect - Nigdy nie zwróciłam uwagi na maseczki tej marki, a tą chętnie użyję, chociaż na działanie przeciwzmarszczkowe nie liczę ;)

Skoncentrowana maseczka z bezpiecznym, bo pozyskanym biotechnologicznie, niskocząsteczkowym, biomimetycznym tripeptydem miorelaksacyjnym. Peptyd relaksuje i odpręża mięśnie spięte podczas częstych skurczów mimicznych. Naśladuje działanie Waglerin-1, naturalnego peptydu znalezionego w jadzie żmii świątynnej Tropidolaemus Wagleri.
4,40 zł / szt.





Jestem niesamowicie zadowolona z tego pudełka, jak już pisałam wszystko mnie zadowala i byłoby świetnie, gdyby takie pudełka były zawsze :)

A co Wy sądzicie o tej zawartości?
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger