września 10, 2017

Derma - pielęgnacja wrażliwej skóry


Chwilę temu miałam okazję poznać markę Derma i ich trzy kosmetyki. Dlatego dziś przyszła pora abyście i Wy je poznali :) Miałam możliwość testować balsam do ciała, krem do rąk oraz chusteczki oczyszczające ze sklepu 4organic.

Krem do rąkPrzyjazny dla alergików krem do rąk przeznaczony do pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej. Zawiera aloes i masło Shea, które dostarczają składników odżywczych, nadając dłoniom zadbany wygląd. Olejek migdałowy długotrwale nawilża, chroniąc przed nadmierną utratą wody i nadając skórze wyjątkową elastyczność.
Lekka konsystencja sprawia, że krem łatwo się rozprowadza i szybko wchłania
w skórę, dając przyjemne uczucie nawilżonej, miękkiej skóry.


Opakowanie / Konsystencja

Zacznę od kremu do rąk, który ma bardzo ładne i wygodne opakowanie. Zamykane na klik i dozuje odpowiednią ilość produktu. Konsystencja jest kremowa, treściwa, nie jest za rzadka, ani za gęsta, rozprowadza się idealnie na dłoniach.


Zapach / Wydajność / Działanie

Krem jest bezzapachowy, nie zawiera w sobie perfum, co na pewno dla osób z wrażliwą, bądź alergiczną skórą będzie idealne. Ja jednak lubię jak krem do rąk pachnie i tutaj mi tego brakuje. 
Wydajność jest świetna, wystarczy niewielka ilość ziarna fasoli na całe dłonie (przynajmniej ja tyle używam). 
Po nałożeniu i rozprowadzeniu na dłoniach od razu czuję nawilżenie. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Mimo tego czuć, że coś zostaje na dłoniach, pewnego rodzaju warstwa ochronna i nawilżenie na dłuższy czas, dzięki czemu czuję, że dłonie się bardzo mięciutkie. Ważne dla mnie jest to, że mogę od razu dotykać ekranu telefonu, bądź klawiatury, bez brudzenia :D
Po krem z chęcią sięgałam, gdy jeszcze było jeszcze dużo słońca, bo od prowadzenia wózka wierzch dłoni miałam dość przesuszony, ale krem ratował moją skórkę :)


Cena / Dostępność

Krem do rąk znajdziecie na stronie 4organic w cenie 59 zł.


Chusteczki oczyszczająceChusteczki do demakijażu Derma Eco Woman zostały stworzone dla kobiet, które poszukują praktycznego i przyjemnego sposobu oczyszczania twarzy bez rezygnowania z delikatnej i ekologicznej pielęgnacji skóry. Skóra po ich użyciu jest czysta, gładka i odświeżona.
Produkt otrzymał certyfikaty Astma-Allergi Danmark oraz Nordic Ecolabel. Z kolei certyfikat ECOCERT potwierdza, że jest to kosmetyk organiczny.


Opakowanie / Wygląd

Chusteczki mają typowe opakowanie dla takiego produktu. Wyciąganie chusteczek jest bardzo wygodne i zawsze wyciągała mi się jedna sztuk. A nieraz przy chusteczkach dla dzieci zdarza się, że wychodzi kilka na raz ;)
Chusteczki są wykonane z grubego materiału i są naprawdę porządne, jeszcze takich nie miałam :)


Zapach / Wydajność / Działanie

Chusteczki podobnie jak krem do rąk są bezzapachowe. Używałam ich do oczyszczania twarzy po wcześniejszym demakijażu oczu i zawsze jedna chusteczka wystarczała idealnie, dlatego starczyły mi na 25 dni.
Jako delikatny produkt do oczyszczania twarzy (u mnie zwykle w tym przypadku używane są waciki i płyn micelarny) sprawdził się świetnie. Zmywa dokładnie pozostałości makijażu. Próbowałam zmyć nim makijaż oka (tusz, cień kreska) to niestety nie sprawdził się, ale nie jest to produkt do demakijażu, tylko do oczyszczania, więc nie mam mu tego za złe. Chusteczki są tak delikatne, że w ogóle nie podrażniły mojej delikatnej skóry w okolicach oczu.


Cena / Dostępność

Chusteczki znajdziecie na stronie 4organic w cenie 49 zł.


Balsam do ciałaBalsam do ciała dla kobiet powstał na bazie naturalnych substancji - m.in. oleju z pestek moreli, wyciągu z aloesu, odżywczej witaminy E oraz naturalnych olejów. Naturalne składniki oraz brak chemicznych substancji zapewniają skuteczną, bezpieczną pielęgnację ze zmniejszonym ryzykiem powstawania podrażnień.
Produkt otrzymał certyfikaty Astma-Allergi Danmark oraz Nordic Ecolabel. Z kolei certyfikat ECOCERT potwierdza, że jest to kosmetyk organiczny.


Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

A na koniec przyszła pora na balsam do ciała. Opakowanie to ogromna tuba z pompką jako aplikator, który nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość produktu.
Konsystencja jest bardzo przyjemna, trochę rzadsza niż w przypadku kremu do rąk, ale równie treściwa.


Zapach / Wydajność / Działanie

Zapach podobnie jak w przypadku poprzednich produktów nie występuje, ja jednak czuję tutaj bardzo delikatny zapach tych naturalnych składników, które tam występują. 
Wydajność jest świetna, mam wrażenie, że go używam i używam, a jeszcze go tam trochę jest :) Co prawda ja nie jestem fanką balsamowania ciała i używam gdy muszę, jednak ta konsystencja tak mi się spodobała, że sięgam często po niego.
Lubię używać go po prysznicu, gdy moja skóra woła wręcz o nawilżenie, daje mi ukojenie na długi czas, skóra jest mięciutka i przyjemna w dotyku. Co prawda np. na jedną rękę zużywam 2 pompki, bo wchłania się jak szalony i nie rozmazuje, jak to czasami bywa z balsamami. Nie podrażnia.


Cena / Dostępność

Balsam znajdziecie na stronie 4organic w cenie 99 zł.





Polubiłam wszystkie trzy produkty i gdyby nie tak wysoka cena to chętnie kupiłabym inne produkty tej marki. Dla skóry wrażliwej będą  idealne, bo zawiera w sobie naturalne składniki. Mają też produkty dla dzieci, więc muszę się koniecznie dokładniej zainteresować tą marką!

Znacie markę Derma? :)

pozdrawiam,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger