listopada 19, 2017

Mój ulubiony jesienny makijaż na co dzień / #tokoniec

Mój ulubiony jesienny makijaż na co dzień

Dawno nie było u mnie o makijażu, wiec dobrze się składa, że już niedziela i w ramach akcji #tokoniec pojawia się kolejny, wspólny niedzielny post, ale tym razem z moim ulubionym dziennym, jesiennym makijażem. Tak naprawdę jesienny, czy letni dla mnie nie wiele się różnią od siebie, ale jesienią lubię stawiać na ciemniejsze usta, zwłaszcza burgund :) Lubię też szaleć z makijażem oka i dodawać więcej koloru, zwłaszcza właśnie burgundu, ale nie zawsze mam na to czas codziennie rano.

Mój ulubiony jesienny makijaż na co dzień

Zwykle stawiam na podkreślenie brązem i dodanie czegoś jaśniejszego na całą powiekę górną :) Często sięgam po te same kosmetyki i dziś pokazuję Wam:

Twarz



  • Mieszanka podkładu Dr Irena Eris Provoke i Beauty Serum Lumene. Zestaw, po który sięgam niemal codziennie i póki co jeszcze nie widzę zbawiennego wpływu serum na moją cerę, może powinnam go stosować solo na twarz, ale nie ma tak dobrego krycia jakbym tego oczekiwała :(
  • Korektor Catrice - recenzja tutaj,  
  • Puder Lirene (jak widać już resztka) - recenzja tutaj. 
  • Bronzer (a raczej puder brązujący) Vita Liberata - mój ulubiony - recenzja tutaj.
  • Rozświetlacz, którego nie mogłam złapać na zdjęciach :( Lumene - mój ulubiony <3

Mój ulubiony jesienny makijaż na co dzień

Oczy


  • Cienie z paletki Too Faced - Sweet Peach - moja ulubiona ostatnio - swatche tutaj.
  • Cień metaliczny w kremie Eveline - nie widać tutaj go aż tak bardzo i ciężko go złapać na zdjęciach, ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś mi się uda :) 
  • Tusz Lovely Pump up - mój ulubiony :) 
  • Eyeliner Mistik Warsaw w kremie (brak na zdjęciu niestety),
  • Brwi - pomada Wibo - recenzja tutaj.

Mój ulubiony jesienny makijaż na co dzień

Usta


  • Golden Rose Matte Crayon w kolorze 05 - która na zdjęciach wygląda na czerwień, a jest burgundem! :(

Mój ulubiony jesienny makijaż na co dzień

Niestety na zdjęciach kolor ust nie jest taki jak naprawdę i nie umiałam złapać prawdziwego koloru! :( Jest ciemniejszy, no ale cóż, wyszło jak wyszło ;)

Mam nadzieję, że zaciekawił Was wpis i zapraszam do odwiedzenia pozostałych dziewczyn i ich wpisów:

Asia  - Nienałtowska blog
Paulina - Chmielova
Patrycja - BeautypediaPatt
Inga - Like a porcelain doll
Michalina - Brylantina

A jak podoba Wam się makijaż? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger