sierpnia 31, 2018

Nacomi Face Scrub - przeciwtrądzikowy peeling do twarzy / Acne-control

Nacomi Face Scrub - przeciwtrądzikowy peeling do twarzy / Acne-control

Markę Nacomi znam od dłuższego czasu, ale dopiero niedawno miałam okazję poznać ich kosmetyki bliżej :) Pojawił się u mnie m.in. przeciwtrądzikowy peeling do twarzy, który okazał się być przyjemnym peelingiem, choć nie do końca byłam przekonana, bo zawiera korund. Także zapraszam na pełną recenzję :)

Nacomi Face Scrub - przeciwtrądzikowy peeling do twarzy / Acne-control

Nacomi, Face Scrub, Acne-control

Peeling marki Nacomi oczyszcza skórę, odtyka zapchane pory, usuwa martwy naskórek i przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Oleje i ekstrakty roślinne, odżywiają i nawilżają skórę.
W składzie peelingu do skóry z niedoskonałościami i trądzikowej, zastosowano między innymi olej z pestek winogron, olej rycynowy i skrzyp polny. Wykazują one działanie regulujące poziom sebum, przeciwzapalne i antyseptyczne. Nie zatykają porów skóry, zapewniają jej odpowiedni poziom nawilżenia i zapobiegają powstawaniu stanów zapalnych. Łagodzą zmiany trądzikowe, przyspieszają ich gojenie i regenerację skóry. Po zastosowaniu peelingu skóra odzyskuje naturalny blask, jest wygładzona, odżywiona i uspokojona. Peeling jest odpowiedni do pielęgnacji skóry trądzikowej, tłustej, mieszanej i skłonnej do częstych stanów zapalnych.
Cena: ok. 25 zł / 75 ml

Nacomi Face Scrub - przeciwtrądzikowy peeling do twarzy / Acne-control

Opakowanie, konsystencja, zapach peelingu



Opakowanie jest dość miękkie, ładnie i estetyczne, na tyle znajdziemy wszystkie informacje na temat produktu. Jest wygodne w używaniu. Konsystencja jest bardzo kremowa, delikatna i zawiera w sobie miliony drobinek korundu.
Zapach jest dla mnie przyjemny, ale jest specyficzny i nie każdemu może się spodobać.

Nacomi Face Scrub - przeciwtrądzikowy peeling do twarzy / Acne-control

Działanie peelingu Nacomi



Produkt jako peeling ma świetne działanie, drobinki korundu świetnie radzą sobie z wygładzeniem i oczyszczeniem skóry, a składniki peelingu działają łagodząco na cerę. 
Ale uważam, że produkt nie jest dla osób, które borykają się z trądzikiem. Sama kiedyś miałam ogromne problemy trądzikowe, które teraz są mocno załagodzone i nieraz pojawią się jakieś zmiany na skórze, ale nie jest to tak jak było kiedyś. Pamiętam jak używałam peelingów z korundem i to był ogromny błąd, bo za każdym razem moja cera wyglądała gorzej, szkoda że kiedyś nie miałam takiej wiedzy jak teraz :) 
Chodzi o to, że korund może też pogorszyć stan skóry. Wydaje się, że takie drobiny nie zrobią nic złego, ale są bardzo ostre i mogą rozdrapać to co powinno się goić i roznieść te bakterie po twarzy. Wtedy pojawia się coraz więcej krost, używamy go częściej (bo myślimy, że tak trzeba) i jest coraz gorzej - wiem, bo sama tak miałam... Ale to błąd :(
Skład peelingu jest naturalny i ma łagodzić stany zapalne i zapobiegać powstawaniu nowych.U mnie ten peeling nie robi na szczęście nic złego na twarzy, ale też jakoś specjalnie nie widzę, żeby łagodził zmiany trądzikowe, które mam. Za to świetnie wygładza, odświeża i pozostawia cerę zmatowioną. Nie podrażnia ani nic nie szczypie przy używaniu.

Nacomi Face Scrub - przeciwtrądzikowy peeling do twarzy / Acne-control

Ja osobiście nie poleciłabym tego produktu dla osób z cerą trądzikową oraz dla osób z wrażliwą cerą. Za korundem nie przepadam, ale myślałam, że w takim produkcie nie będzie tak intensywny w połączeniu z kremową konsystencją, ale niestety jest. Peeling Nacomi stosuję 1-2 razy w tygodniu i jest to dla mnie optymalne i wystarczające, choć moim ulubieńcem się nie stanie (właśnie przez korund). Całkiem ciekawy produkt i myślę, że dla osób z cerą tłustą, mieszaną i normalną będzie odpowiedni :)

Znacie markę Nacomi? Używacie peelingów z korundem?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger