marca 15, 2019

Krem do rąk i paznokci nawilżająco-pielęgnacyjny - Zielona Herbata / Natural Spa - kosmetyki AA

Krem do rąk i paznokci nawilżająco-pielęgnacyjny - Zielona Herbata / Natural Spa - kosmetyki AA

Krem do rąk zimą to wręcz kosmetyk obowiązkowy u mnie. Mam zawsze na biurku w pracy, w domu oraz czasami w torebce. Właśnie ten krem do rąk i paznokci w wersji zapachowej zielona herbata używam głównie w pracy, ale czasami też ląduje w mojej torebce :) Chcę Wam dziś o nim opowiedzieć kilka słów, bo nie spodziewałam się, że tak mi się nie spodoba i spodoba za razem ...


ZOBACZ TEŻ... AA Multi Maska - oczyszczanie porów + kontrola sebum oraz wygładzenie zmarszczek + lifting

Krem do rąk i paznokci nawilżająco-pielęgnacyjny - Zielona Herbata / Natural Spa - kosmetyki AA

Kilka słów o produkcie

Kremik ten otrzymałam dzięki Michałowi z bloga Twoje Źródło Urody wraz z trzema innymi produktami marki AA, ale dziś chcę Wam powiedzieć kilka słów o tym kremie :)
Krem do rąk z serii Natural Spa jest bogaty jak sama nazwa wskazuje w naturalne składniki, które mają odżywiać i poprawiać kondycję skóry. Dodatkowo ekstrakt z zielonej herbaty przywraca jędrność i gładkość. Widzę, że marka zaczyna tworzyć coraz lepsze produkty z lepszymi składami co się chwali!
Cena: ok. 9 zł

Krem do rąk i paznokci nawilżająco-pielęgnacyjny - Zielona Herbata / Natural Spa - kosmetyki AA

Kilka słów o składzie

Ten krem jest na bazie masła shea, ale konsystencja jest zupełnie inna niż można się spodziewać :) Gdy widzę właśnie ten składnik na początku to spodziewam się bardzo gęstego produktu, a tutaj mamy lekką i przyjemną konsystencję. Zapewne dlatego, że na początku jest woda, potem gliceryna, a następnie masło shea i olej sojowy.  
Znajdziemy tu też parafinę i wazelinę oraz olejek Tsubaki z nasion herbaty (uzyskany z cennej odmiany kamelii), no i oczywiście ekstrakt z zielonej herbaty. 
Oprócz tego w składzie jest też wyciąg ze stokrotki, z kwiatów róży stulistnej, ekstrakt z kwiatów jaśminu. Pozostałych składników nie znam, ale uważam, że skoro się tu znalazły to zostały użyte w odpowiednich ilościach, by nie szkodzić :) Kosmetyk po otwarciu może być używany przez 6 miesięcy.

Krem do rąk i paznokci nawilżająco-pielęgnacyjny - Zielona Herbata / Natural Spa - kosmetyki AA
Krem do rąk i paznokci nawilżająco-pielęgnacyjny - Zielona Herbata / Natural Spa - kosmetyki AA

Konsystencja, opakowanie i działanie

Powiem Wam, że opakowanie przypadło mi do gustu. Wygląda niby jakby było aluminiowe, ale raczej jest to miękki plastik (chyba, że się mylę?). Jest miękkie i wygodne w użyciu. Ogólnie trochę wygląda jak kremy do rąk L'Occitane, The Body Shop czy też trochę jak YOPE. 
Konsystencja jest kremowa, lekka, ale treściwa na tyle by nawilżyć dłonie.
Co jest super w tym kremie to to, że nie zostawia tłustej warstwy. Pracując przy papierach ważne jest dla mnie nawilżenie dłoni w ciągu dnia, ale równie ważne jest wchłanianie produktu.
Skóra jest po prostu przyjemnie nawilżona i otulona ochronną warstwą kremu, która nie lepi się do niczego :) 
No i zapach... Powiem szczerze, że nie miałam dawno tak okropnego kosmetyku o zapachu zielonej herbaty. Pachnie dosłownie jak kostka w WC co potwierdza również moja koleżanka w pracy, bo poprosiłam o test, gdyż sama już nie byłam pewna czy serio czuję kostkę ;)

Krem do rąk i paznokci nawilżająco-pielęgnacyjny - Zielona Herbata / Natural Spa - kosmetyki AA

 
Taki krem jest świetny do torebki lub w pracy, aby szybko dać ulgę dłoniom, ale nie będzie odpowiedni dla osób, które szukają bardzo mocnego nawilżenia i ukojenia na dłuższy czas. Polecam osobom, które pracują przy papierach, bo szybko się wchłania :) Dostępny jest też w innych wersjach zapachowych (z bambusem, z ekstraktem baobabu i z róży japońskiej), ale ja szczerze tej zielonej herbaty nie polecam.

Jakie kremy do rąk ostatnio u Was się sprawdziły? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger